Zakaj izbrati Telekom Slovenije? Pridružite se zadovoljnim uporabnikom Telekoma Slovenije in uživajte v kakovostnih storitvah, vrhunski televiziji, hitrem internetu in brezskrbnih pogovorih. Preberite, zakaj se splača postati in ostati naš naročnik. Prehod k Telekomu Slovenije Prehod k Telekomu Slovenije uredite hitro in enostavno. Pri trenutnem operaterju vam ni treba urejati ničesar. Prenos številke uredimo naslednji delovni dan, ta čas lahko nemoteno uporabljate svojo staro SIM-kartico. Številko lahko prenesete, tudi če imate sklenjen aneks; pri svojem operaterju preverite le morebitne dodatne stroške zaradi predčasne prekinitve. Če želite, brezplačno skopiramo tudi vaš imenik. Ob sklenitvi naročniškega razmerja prinesite: svojo SIM-kartico inračun trenutnega operaterja, ki ne sme biti starejši od 3 mesecev. Če želite prenesti telefonsko številko, izpolnite obrazec Zahteva za prenos številke k Telekomu Slovenije. Preberite si še več informacij o prenosljivosti številk. Enostavno lahko prenesete tudi predplačniško številko. Potrebujete le SIM-kartico in PUK-kodo, stanje na predplačniškem računu pa mora biti vsaj 5 EUR. Prehod s paketa Mobi Pri prehodu s paketa Mobi v naročniško razmerje ne plačate priključne takse. Pri prehodu obdržite svojo telefonsko številko, prav tako se samodejno prenese tudi morebitno dobroimetje z vašega računa Mobi. Za prenos številke Mobi v naročniško razmerje potrebujete: SIM-kartico, kjer so navedeni podatki, s katerimi dokazujete lastništvo številke Mobi (serijska številka, kodi PIN in PUK) alicertifikat Mobi. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Službo za svetovanje uporabnikom na brezplačno številko 080 8000 ali na e-naslov info@telekom.si.