Spremembe pogojev

1. 10. 2025

Spremenjeni pogoji nakupa blaga in storitev

30. 9. 2025

Spremenjeni pogoji uporabe spletnih mest in mobilnih aplikacij Telekoma Slovenije, d.d.

22. 9. 2025

Prenehanje delovanja kabelske televizije

Obveščamo vas, da bomo po 3. 12. 2025 prenehali zagotavljati storitev Kabelska televizija na optičnem omrežju Telekoma Slovenije. Naročnike s storitvijo Kabelska televizija (Dodatek za kabelsko TV in Kabelska TV – samostojno) pozivamo, da še pred decembrom zamenjate paket za dodaten NEO Smartbox (če že imate paket NEO s televizijo) oz. za enega izmed paketov NEO s televizijo (če paketa NEO s televizijo še nimate). Ti vam med drugim omogočajo boljšo kakovost slike, ogled nazaj za 7 dni in več TV-programov.

18. 9. 2025

Prenehanje zagotavljanja storitve Pantheon

Telekom Slovenije, d.d., vse naročnike storitve Pantheon obvešča, da bo storitev Pantheon, ki jo je ponujal v sodelovanju z družbo Datalab SI d.o.o., s 23. 6. 2026 prenehal zagotavljati. Do spremembe prihaja, ker se je družba Datalab SI d.o.o. odločila za prehod na nov poslovni model, v okviru katerega bo storitev zagotavljala samostojno.

29. 7. 2025

Naročnikom starejših paketov, ki vključujejo mobilne storitve, bomo paket s septembrom 2025 brezplačno nadgradili s sodobnejšim

10. 7. 2025

Prenehanje oddajanja programa Elta HD

Obveščamo vas, da je televizijski program Elta HD, ki je bil vključen v programsko opcijo Balkan, 10. 7. 2025 prenehal z oddajanjem.

10. 7. 2025

Obveščanje o prenehanju delovanja kabelske televizije

Naročniki kabelske televizije na optičnih povezavah so bili marca 2025 obveščeni, da bo s 3. 12. 2025 kabelska televizija prenehala delovati.

1. 7. 2025

Ukinitev storitev IZI in prehod na ponudbo Mobi

Uporabnike IZI obveščamo, da se s 5. 8. 2025 zaradi optimizacije predplačniške ponudbe ukinjajo storitve IZI in aplikacija Moj IZI.

1. 7. 2025

Dopolnjeni posebni pogoji za Upravljane IT-storitve

Pri Telekomu Slovenije vam zagotavljamo najsodobnejše informacijsko-komunikacijske storitve in storitve v oblaku. Te nenehno posodabljamo z novimi tehnologijami ter jih prilagajamo vam in vašim potrebam, tako da naše storitve ocenjujete kot kakovostne, zanesljive in varne.

5. 6. 2025

Prenehanje oddajanja programa Elta 2

Obveščamo vas, da je glasbeni program Elta 2, ki je bil vključen v programsko opcijo Balkan, 27. 2. 2025 prenehal z oddajanjem.

2. 6. 2025

Nadgradnja pri plačevanju storitev Mobi s storitvijo Pay365

Uporabniki Mobi si boste lahko od 7. 7. 2025 prek storitve Pay365 vključili storitev Paketni zakup, ki omogoča plačevanje enkratnih in periodičnih paketov direktno prek bančnega računa. Do sedaj sta bili na voljo le storitvi SMS-polnitev, ki omogoča polnjenje predplačniškega mobilnega računa s poslanim SMS-om, in Periodična polnitev, ki omogoča samodejne polnitve v zneskih 5, 10 ali 20 EUR na izbrani dan v mesecu ali na določeno število dni. Z dodano storitvijo Paketni zakup pa na izbrani dan plačate točni znesek mesečnega paketa.

2. 4. 2025

Prehod s paketov Mini Mobi, Čvekaj Mobi in Čvekaj Mobi Akcija na pakete Mobi A in Mobi B

Uporabnike paketov Mini Mobi, Čvekaj Mobi in Čvekaj Mobi Akcija obveščamo, da zaradi optimizacije ponudbe Mobi navedeni paketi od 6. 5. 2025 ne bodo več na voljo. Uporabniki Mobi boste lahko enote mobilnih storitev, ki jih boste zakupili pred tem datumom, nemoteno uporabljali najkasneje do izteka veljavnosti svojega vključenega paketa. O veljavnosti ste bili obveščeni ob vklopu paketa, lahko pa jo kadarkoli preverite v Mojem Telekomu ali z SMS-om, tako da pošljete ključno besedo PORABA na 1917.

12 od 162