Medijske ponudbe

Telekom Slovenije je vodilni slovenski ponudnik najsodobnejših IKT-storitev in rešitev. Nenehno skrbi za razvoj in uvaja nove inovativne tehnologije. Uporabnikom zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo in vrhunske storitve, ki so skladne z njihovimi potrebami in pričakovanji. Telekom Slovenije je infrastrukturni temelj za medsebojno povezovanje uporabnikov in naprav. Z omrežjem, prek katerega zagotavljamo najsodobnejše telekomunikacijske storitve, hiter in zanesljiv internet ter napredne IKT-rešitve, omogočamo celovit družbeni razvoj, medsektorsko sodelovanje in rast produktivnosti, pa tudi enakovrednejši dostop do storitev in vključenost v družbo.

Telekom Slovenije za uresničevanje poslovnih, marketinških in komunikacijskih ciljev zakupuje medijski oglasni prostor. Pri tem deluje po načelih zakonitosti, preglednosti, objektivnosti in stroškovne učinkovitosti.

Medijske ponudbe sprejema na e-naslov medijske.ponudbe@telekom.si. Ponudniki morajo predložiti dokazila o dosegu, druge relevantne medijske podatke, strukturo občinstva in cenik. Z navedenega e-naslova se v primeru interesa proži nadaljnji postopek sodelovanja. Nabava medijskega zakupa poteka skladno z internimi nabavnimi postopki.

Podlage za izvajanje aktivnosti zakupa medijskega prostora so podrobneje opredeljene v strateških dokumentih družbe. Pri izvajanju aktivnosti se upoštevajo:

  • strategija družbe;

  • pozicioniranje  blagovnih znamk;

  • aktualni letni načrti;

  • prodajni, marketinški in komunikacijski cilji posamezne kampanje;

  • opredeljene ciljne skupine;

  • oglaševana vsebina;

  • značilnosti in doseg medijev;

  • proračun.

Pri selekciji medijev se smiselno upoštevajo naslednja merila:

  • Učinkovitost porabe sredstev

    • cena na doseg (CPM, CPP oziroma drug primerljiv medijski kazalnik),

    • transparentnost cenikov in popustov.

  • Doseg in medijski podatki

    • uradni podatki o dosegu, gledanosti, poslušanosti ali obiskanosti (MOSS, AGB Nielsen, Radiometrija ipd.),

    • zajem podatkov iz specializiranih orodij (Google Analitika, Google Search Console, podatki družbenih omrežij, Semrush ipd.),

    • primerjava navedenih podatkov z javno dostopnimi orodji,

    • kreativna in fleksibilna uporaba medija.

  • Dostop do ciljnih skupin

    • zmožnost nagovarjanja specifičnih ciljnih skupin,

    • možnost demografskega in interesnega ciljanja.

  • Geografska in družbena pokritost

    • nacionalna pokritost,

    • pokritost različnih regij,

    • vključevanje lokalnih in manjšinskih medijev.

  • Skladnost z zakonodajo in etiko

    • izpolnjevanje zakonskih obveznosti (npr. objava javnih razpisov, uradnih obvestil),

    • spoštovanje Slovenskega oglaševalskega kodeksa, pravil AKOS in drugih predpisov.