Telekom Slovenije je vodilni slovenski ponudnik najsodobnejših IKT-storitev in rešitev. Nenehno skrbi za razvoj in uvaja nove inovativne tehnologije. Uporabnikom zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo in vrhunske storitve, ki so skladne z njihovimi potrebami in pričakovanji. Telekom Slovenije je infrastrukturni temelj za medsebojno povezovanje uporabnikov in naprav. Z omrežjem, prek katerega zagotavljamo najsodobnejše telekomunikacijske storitve, hiter in zanesljiv internet ter napredne IKT-rešitve, omogočamo celovit družbeni razvoj, medsektorsko sodelovanje in rast produktivnosti, pa tudi enakovrednejši dostop do storitev in vključenost v družbo.
Telekom Slovenije za uresničevanje poslovnih, marketinških in komunikacijskih ciljev zakupuje medijski oglasni prostor. Pri tem deluje po načelih zakonitosti, preglednosti, objektivnosti in stroškovne učinkovitosti.
Medijske ponudbe sprejema na e-naslov medijske.ponudbe@telekom.si. Ponudniki morajo predložiti dokazila o dosegu, druge relevantne medijske podatke, strukturo občinstva in cenik. Z navedenega e-naslova se v primeru interesa proži nadaljnji postopek sodelovanja. Nabava medijskega zakupa poteka skladno z internimi nabavnimi postopki.
Podlage za izvajanje aktivnosti zakupa medijskega prostora so podrobneje opredeljene v strateških dokumentih družbe. Pri izvajanju aktivnosti se upoštevajo:
strategija družbe;
pozicioniranje blagovnih znamk;
aktualni letni načrti;
prodajni, marketinški in komunikacijski cilji posamezne kampanje;
opredeljene ciljne skupine;
oglaševana vsebina;
značilnosti in doseg medijev;
proračun.
Pri selekciji medijev se smiselno upoštevajo naslednja merila:
Učinkovitost porabe sredstev
cena na doseg (CPM, CPP oziroma drug primerljiv medijski kazalnik),
transparentnost cenikov in popustov.
Doseg in medijski podatki
uradni podatki o dosegu, gledanosti, poslušanosti ali obiskanosti (MOSS, AGB Nielsen, Radiometrija ipd.),
zajem podatkov iz specializiranih orodij (Google Analitika, Google Search Console, podatki družbenih omrežij, Semrush ipd.),
primerjava navedenih podatkov z javno dostopnimi orodji,
kreativna in fleksibilna uporaba medija.
Dostop do ciljnih skupin
zmožnost nagovarjanja specifičnih ciljnih skupin,
možnost demografskega in interesnega ciljanja.
Geografska in družbena pokritost
nacionalna pokritost,
pokritost različnih regij,
vključevanje lokalnih in manjšinskih medijev.
Skladnost z zakonodajo in etiko
izpolnjevanje zakonskih obveznosti (npr. objava javnih razpisov, uradnih obvestil),
spoštovanje Slovenskega oglaševalskega kodeksa, pravil AKOS in drugih predpisov.