Plačajte račun v Mojem Telekomu in sodelujte v nagradni igri
Podarjamo Apple iPhone 16 in Apple Watch
Računi
Vsi odgovori, ki jih potrebujete v zvezi z računi.
Podarjamo Apple iPhone 16 in Apple Watch
Zaradi neplačanega računa so bile naše storitve izključene. Zdaj smo račun poravnali. Kdaj bodo storitve ponovno vključene?
Če ste račun plačali v Mojem Telekomu, je plačilo knjiženo takoj in je ponovni vklop storitev samodejen, običajno v roku pol ure. V primeru plačila na druge načine lahko zasebni uporabniki po izvedenem plačilu vključite storitev VKLOP NA ZAUPANJE s klicem na 041 700 700, pri čemer po izbiri Računi in plačila v nadaljevanju izberete Ponovni vklop delno izključenih storitev.
Kako lahko spremenim naslov, na katerega želim prejemati račune?
Podatke lahko spremenite v Mojem Telekomu ali z obrazcem, ki nam ga skeniranega/fotografiranega pošljete po e-pošti na naslov info@telekom.si ali na druge naslove, navedene na obrazcu. V sporočilu poleg svojih osebnih podatkov navedite tudi svojo telefonsko številko ali številko naročniškega računa (najdete jo na računu), za katerega želite spremembo.
Ker nisem pravočasno poravnal računa in tudi ne opomina, ste mi izključili storitve. Ali mi boste zaračunali ponovni vklop?
Ponovni vklop se zaračunava skladno s cenikom, prav tako je treba poravnati zamudne obresti. Zato vam predlagamo, da se odločite za plačilo prek direktne obremenitve (več o tem najdete v rubriki Direktne obremenitve).
Ali imam lahko E-račun v e-banko v kombinaciji s plačilom prek direktne obremenitve?
Dobil sem SMS, naj poravnam zapadle obveznosti. Kje lahko preverim, koliko moram še plačati?
Neplačane in tudi plačane račune lahko preverite v Mojem Telekomu, kjer neplačane račune s plačilno kartico (brez provizije) tudi poravnate. Če ste zasebni uporabnik, lahko svoje neporavnane obveznosti preverite tudi prek SMS-a, tako da pošljete SMS z vsebino RACUN in svojo davčno številko na 1919 (npr. RACUN 12345678 na 1919), ali s klicem na številko 041 700 700. Več lahko preberete tukaj.
Kako naročim e-račun na e-naslov ali v e-banko?
E-račun lahko naročite v Mojem Telekomu ali z obrazcem.
Ali se z naročilom e-računa ukine pošiljanje tiskanih računov?
Da, saj želimo biti na ta način prijaznejši do okolja.
Ali lahko svoj e-račun naročim v spletno banko druge osebe?
Kaj se zgodi v primeru neuspešne dostave e-računa v e-banko?
Kakšna je razlika med e-računom v e-banko in direktno obremenitvijo?
Kaj mora urediti naročnik v primeru spremembe svoje številke TRR-ja?
Kakšen je postopek vložitve reklamacije za prejemnike e-računov?
Kako se naročim na skupni račun?
Za naročilo skupnega računa izpolnite obrazec.
Katere račune lahko združim?
Združite lahko račune za storitve oziroma razmerja, ki spadajo pod isto številko naročnika (SPP).
Kaj pomeni plačilo prek direktne obremenitve?
Direktna obremenitev je plačilna storitev, pri kateri Telekom Slovenije pooblastite, da vaši banki odredi bremenitev vašega računa za znesek tekoče obveznosti.
Kaj je direktna obremenitev SEPA?
Direktna obremenitev SEPA je način plačevanja, ki omogoča, da se znesek samodejno odtegne z vašega bančnega računa (TRR) in prenese na račun prejemnika – znotraj območja SEPA. SEPA (Single Euro Payments Area) je območje, v katerem se lahko izvajajo plačila v evrih pod enakimi pogoji, pravicami in obveznostmi – ne glede na to, ali gre za domača ali čezmejna plačila. Vključuje vse države EU ter nekaj dodatnih držav (npr. Švica, Norveška, Islandija).
Kako uredim plačevanje računov prek direktne obremenitve?
Izpolnite obrazec in ga skupaj s kopijo bančne kartice pošljite na e-naslov info@telekom.si. Mi nato izpolnimo obrazec še z naše strani in pošljemo nazaj na vaš naslov.
Plačevanje prek direktne obremenitve lahko uredite tudi v Telekomovem centru in pri pooblaščenem prodajalcu. S seboj prinesite zadnji mesečni račun, osebni dokument in svojo bančno kartico.
Na enak način uredite tudi spremembo ali ukinitev direktne obremenitve. Direktno obremenitev lahko odprete za plačilo svojih računov ali za plačevanje računov drugega naročnika. Plačilo se bo vršilo z vašega TRR-ja.
Svoj izvod soglasja skrbno shranite, saj ga boste potrebovali v primeru reklamacije računa.
Podatki o direktnih bremenitvah so na voljo v Mojem Telekomu , kjer lahko spremljate izvedbo plačil. V primeru neuspešne direktne obremenitve lahko račun prav tako plačate v Mojem Telekomu.
Kdaj se izvede plačilo prek direktne obremenitve?
Plačilo prek direktne obremenitve se izvede 18. ali 22. v mesecu - datum določite ob izpolnitvi obrazca. Če želite datum spremeniti, ponovno izpolnite obrazec. Prvi račun je prek direktne obremenitve poravnan v naslednjem mesecu od sklenitve soglasja.
Podatki o direktnih obremenitvah so na voljo v Mojem Telekomu, kjer lahko spremljate izvedbo plačil. V primeru neuspešne direktne obremenitve lahko račun plačate v Mojem Telekomu.
Kaj moram urediti, če zamenjam banko ali TRR?
Ob vsaki spremembi TRR-ja (torej tudi ob menjavi banke) oddajte nov obrazec. Spremembo lahko uredite tudi v Telekomovem centru ali pri pooblaščenem prodajalcu.
Če spremembe ne javite, bomo podatke za plačilo še vedno pošiljali stari banki oziroma s starim TRR-jem, banka pa plačila ne bo izvedla.
Kaj se zgodi z direktno obremenitvijo, če prenesem naročniško razmerje na drugega uporabnika?
Če prenesete naročniško razmerje na drugega uporabnika, se direktna obremenitev ohrani le v primeru, da imate pri Telekomu Slovenije sklenjeno še kako drugo naročniško razmerje. V nasprotnem primeru se vaša direktna obremenitev ukine.
Če želi nov naročnik izbrati direktno obremenitev, mora oddati nov obrazec.
Kako dostopam do elektronskega razčlenjenega računa?
Katere podatke lahko preverim na razčlenjenem računu?
S katerimi plačilnimi karticami lahko plačam račune?
Ali lahko račun plačam z VALÚ Moneto?
Kako hitro se plačilo knjiži?
Ali lahko račun plačam le delno?
Moja številka je izklopljena. Kako hitro po plačilu bo ponovno vključena?
Račune plačujem prek direktne bremenitve, vendar na računu nisem imel dovolj sredstev. Ali lahko račun vseeno plačam v Mojem Telekomu?
V sklopu Računi ni možnosti za plačilo računa. Kje lahko plačam račun?
Ali v primeru izklopa kljub plačilu prek Mojega Telekoma plačam stroške ponovnega priklopa in zamudnih obresti?
Da, stroški ponovne vključitve se obračunajo v skladu s cenikom na naslednjem računu.
Za odprt račun sem podal ugovor. Ali lahko počakam, da prejmem odgovor, ali moram račun vseeno plačati?
Nesporni del računa morate poravnati kljub vložitvi ugovora. V primeru upravičenega ugovora boste prejeli dobropis, ki bo upoštevan pri novo izdanih računih. V Mojem Telekomu je mogoče račun poravnati le v celotnem znesku, delno plačilo lahko opravite prek drugih kanalov (Telekomov center, banka, pošta ...) in pri tem navedete sklic z računa, za katerega ste vložili ugovor.
Ali lahko račun poravnam v več obrokih?
Kako je na bančnem izpisku plačilne kartice označeno plačilo računa prek Mojega Telekoma?
Kakšna je razlika med dobroimetjem in dobropisom?
Za račune imam urejeno direktno bremenitev. Ali lahko račun vseeno plačam v Mojem Telekomu?
Plačilo računa v Mojem Telekomu je brez provizije. Ali mi lahko banka dodatno zaračuna plačilo?
Na katero številko sem klical, če je navedena številka 098x…?
Klicali ste na telefonsko številko, preneseno k drugemu ponudniku.
Kdo lahko uredi direktno obremenitev?
Račune lahko prek direktne obremenitve plačuje vsak, ki ima osebni transakcijski račun in je podal soglasje za direktno obremenitev izdajatelju računa.
Direktna obremenitev s tuje TRR-številke je v Sloveniji mogoča, če je račun odprt pri banki, ki je del območja SEPA (Single Euro Payments Area). To vključuje večino evropskih držav, vključno z vsemi članicami EU.
Kljub pravilno vpisanim podatkom s plačilne kartice je bilo plačilo zavrnjeno. Zakaj?
Plačila s kartico Maestro ne morem opraviti, saj mi javlja, da je številka kartice napačna.
Ali z združitvijo računov ohranim plačilo prek direktne obremenitve?
Da, če imate direktno obremenitev aktivno na vsaj enem od dosedanjih deljenih računov, ki jih združujete, se ta prenese na skupni račun. Zato ob naročilu skupnega računa označite, s katerega dosedanjega računa želite prenesti direktno obremenitev (mobilne storitve/fiksne storitve). Če v tem delu vloge ne boste označili nobene možnosti, se bo na skupni račun samodejno prenesla direktna obremenitev z računa za mobilne storitve.
Kaj pomeni, da je storitev elektronskega arhiviranja akreditirana?
To pomeni, da je njen ponudnik od zakonodajalca (Arhiva RS) pridobil certifikat, ki temelji na mednarodno uveljavljenih standardih. Ponudnik je bil pred pridobitvijo certifikata temeljito revizorsko pregledan, s čimer je dokazal, da storitev izvaja v skladu s svojimi predhodno potrjenimi notranjimi pravili. S tem je ponudnik pridobil status visoke stopnje urejenosti poslovanja, ki jo s ponujanjem storitve dolgoročne hrambe lahko prenaša tudi na svoje stranke.
Kako je poskrbljeno za varnost?
Kako je z vizualizacijo?
Kaj je ovojnica?
Na kaj naj bo podjetje pozorno pri pripravi izdaje e-računov?
Kje lahko podjetje najde več informacij?
Kdo lahko pomaga podjetjem pri vpeljavi izdaje/prejema e-računov?
Kako dolgo je treba hraniti e-račune?
Zakaj bi hrambo e-računov zaupali nekomu drugemu?
1 od 1
Informacije in naročila
Pišite nam
Pišite nam na info@telekom.si in odgovorili vam bomo v najkrajšem času.
Pokličite nas
Naši svetovalci so vam na voljo na številki 041 700 700.
Obiščite nas
Oglasite se v kateri izmed naših poslovalnic.