Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Računi

Računi

Vsi odgovori, ki jih potrebujete v zvezi z računi.

Pogosta vprašanja

Zaradi neplačanega računa so bile naše storitve izključene. Zdaj smo račun poravnali. Kdaj bodo storitve ponovno vključene?

​Kako lahko spremenim naslov, na katerega želim prejemati račune?

​Ker nisem pravočasno poravnal računa in tudi ne opomina, ste mi izključili storitve. Ali mi boste zaračunali ponovni vklop?

Ali imam lahko E-račun v e-banko v kombinaciji s plačilom prek direktne obremenitve?

​Dobil sem SMS, naj poravnam zapadle obveznosti. Kje lahko preverim, koliko moram še plačati?

Kako se naročim na e-račun v e-banko?

Ali se z naročilom e-računa ukine pošiljanje tiskanih računov?

Ali lahko svoj e-račun naročim v spletno banko druge osebe?

Kaj se zgodi v primeru neuspešne dostave e-računa v e-banko?

Kakšna je razlika med e-računom v e-banko in direktno obremenitvijo?

Kaj mora urediti naročnik v primeru spremembe svoje številke TRR-ja?

Kakšen je postopek vložitve reklamacije za prejemnike e-računov?

​Kako se naročim na skupni račun?

Katere račune lahko združim?

​Kaj pomeni plačilo prek direktne obremenitve?

​V čem je razlika med trajnikom in direktno obremenitvijo?

​Kaj je SEPA direktna obremenitev?

​Kako uredim plačevanje računov prek direktne obremenitve?

​Kdaj se izvede plačilo prek direktne obremenitve?

​Kaj moram urediti, če zamenjam banko ali TRR?

​Kaj se zgodi z direktno obremenitvijo, če prenašam naročniško razmerje?

​Kako dostopam do e-razčlenjenega računa?

​Katere podatke lahko preverim na razčlenjenem računu?

S katerimi plačilnimi karticami lahko plačam račune?

Ali lahko račun plačam z VALÚ Moneto?

Kako hitro se plačilo knjiži?

Ali lahko račun plačam le delno?

Moja številka je izklopljena. Kako hitro po plačilu bo ponovno vključena?

Račune plačujem prek direktne bremenitve, vendar na računu nisem imel dovolj sredstev. Ali lahko račun vseeno plačam v Mojem Telekomu?

V sklopu Računi ni možnosti za plačilo računa. Kje lahko plačam račun?

Ali v primeru izklopa kljub plačilu prek Mojega Telekoma plačam stroške ponovnega priklopa in zamudnih obresti?

Za odprt račun sem podal ugovor. Ali lahko počakam, da prejmem odgovor, ali moram račun vseeno plačati?

Ali lahko račun poravnam v več obrokih?

Kako je na bančnem izpisku plačilne kartice označeno plačilo računa prek Mojega Telekoma?

Kakšna je razlika med dobroimetjem in dobropisom?

Za račune imam urejeno direktno bremenitev. Ali lahko račun vseeno plačam v Mojem Telekomu?

Plačilo računa v Mojem Telekomu je brez provizije. Ali mi lahko banka dodatno zaračuna plačilo?

Kam sem opravil klic, če je navedena številka 098x…?

Ali lahko kot lastnik hranilne knjižice plačujem račune prek direktne obremenitve?

Kljub pravilno vpisanim podatkom s plačilne kartice je bilo plačilo zavrnjeno. Zakaj?

Plačila s kartico Maestro ne morem opraviti, saj mi javlja, da je številka kartice napačna.

Ali z združitvijo računov ohranim plačilo prek direktne obremenitve?

Kje lahko dobim več informacij glede storitve siHramba.eu?

Kako prenesem svoje e-račune v akreditiran elektronski arhiv siHramba.eu?

Kaj pomeni, da je storitev elektronskega arhiviranja akreditirana?

Kako je poskrbljeno za varnost?

Kako je z vizualizacijo?

Kaj je ovojnica?

Na kaj naj bo podjetje pozorno pri pripravi izdaje e-računov?

Kje lahko podjetje najde več informacij?

Kdo lahko pomaga podjetjem pri vpeljavi izdaje/prejema e-računov?

Kako dolgo je treba hraniti e-račune?

Zakaj bi hrambo e-računov zaupali nekomu drugemu?

1 od 1

Maks

Vzpostavitev stik z MAKSom, našim digitalnim svetovalcem

Ne najdete, kar iščete? Vprašajte me! Sem MAKS, Telekomov digitalni pomočnik in s poizvedbami pomagam na tisoče strankam na mesec.

Ne najdete kar ste iskali?

Pišite nam

Pišite nam in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Pokličite nas

Tehnična pomoč

080 1000

Obiščite nas

Oglasite se v kateri izmed naših poslovalnic