Paketi Mobi znižani do 50 %
Paketi za vse, ki ne želite imeti naročnine in želite upravljati s svojo porabo. Že za 1 EUR si zagotovite kartico SIM Mobi, ki vam prinaša neomejeno klicev, sporočil in prenosa podatkov za 7 dni.
Mobi
Paketi za vse, ki ne želite imeti naročnine in želite upravljati s svojo porabo. Že za 1 EUR si zagotovite kartico SIM Mobi, ki vam prinaša neomejeno klicev, sporočil in prenosa podatkov za 7 dni.
Mobilna aplikacija Moj Mobi vam omogoča, da vse v zvezi z računi Mobi urejate na enem mestu: upravljate enega ali več računov Mobi, spremljate dobroimetje in količine, napolnite račun Mobi sebi ali drugim, izberete paket ter zakupe v Sloveniji in tujini, naročite eSIM, shranite kartice za prihodnje polnitve ...
Kaj morate vedeti o akciji Mobi A, B, C, ki traja od 1. 8. do 5. 11. 2025?
Uporabniki, ki že uporabljate paket Mobi A, B ali C in želite izkoristiti akcijsko ceno teh paketov, morate najprej izključiti obstoječi paket Mobi A, B ali C, tako da pošljete ključno besedo MOBI A NE, MOBI B NE oz. MOBI C NE na 1917. Nato ponovno pošljite ključno besedo za vklop: MOBI A, MOBI B ali MOBI C na 1917. S tem boste vključili paket po akcijski ceni. Akcijska cena se namreč samodejno ne bo vključila.
Uporabniki Mobi, ki boste paket vključili v času akcije, boste akcijsko ceno obdržali toliko časa, dokler paketa ne boste izključili ali vključili kakšnega drugega paketa oz. dokler boste imeli na računu Mobi dovolj sredstev.
Uporabniku, ki bo vključil paket v času akcije, hkrati pa bo imel še vedno veljaven paket brez akcije (pred iztekom enega meseca), bosta zaračunana oba paketa v krajšem časovnem obdobju, kot je en mesec.
Pri vklopu istega paketa po akcijski ceni se paket obračuna takoj, enote akcijskega paketa se naložijo takoj, enote obstoječega paketa pa se izbrišejo. Količina prenosa podatkov obstoječega paketa ostane do konca veljavnosti prvega paketa.
Pri prehodu na drug akcijski paket se paket obračuna takoj, enote in količina prenosa podatkov akcijskega paketa se naložijo takoj, morebitne preostale enote in količina prenosa podatkov trenutnega paketa pa ostanejo v veljavi do izteka veljavnosti tega paketa.
Opombe
Zakupe MOBI A, B, C po znižani ceni lahko vklopijo vsi uporabniki predplačniških storitev, ki imajo aktiven račun MOBI. Zakupi MOBI A, B, C veljajo en mesec od vklopa. Uporabniki, ki bodo v času akcije, med 1. 8. in 5. 11. 2025, vklopili paket po akcijski ceni, se jim bo po le-tej obnavljal toliko časa, dokler ga ne bodo prekinili, to je, dokler bodo ob vsakem izteku obstoječega paketa zagotovili dovolj dobroimetja na računu MOBI ali dokler ne pošljejo ključne besed za izklop. Akcijska cena zakupa MOBI A je 3,74 EUR in vsebuje 1000 enot za klice, poslana sporočila SMS/MMS v vsa slovenska mobilna omrežja ali v državah območja EU-tarife, ter 1 GB prenosa podatkov v Sloveniji ali v državah območja EU-tarife. Akcijska cena zakupa MOBI B je 6,99 EUR in vsebuje neomejene enote za klice, poslana sporočila SMS/MMS v vsa slovenska mobilna omrežja ali v državah območja EU-tarife, ter 100 GB prenosa podatkov v Sloveniji, od česar brezplačno do 12,59 GB v državah območja EU-tarife. Akcijska cena zakupa MOBI C je 6,99 EUR in vsebuje neomejene enote za klice, poslana sporočila SMS/MMS v vsa slovenska mobilna omrežja ali v državah območja EU-tarife, ter neomejen prenos podatkov v Sloveniji, od česar brezplačno do 17,64 GB v državah območja EU-tarife. Za uporabo zakupljenih enot v državah območja EU-tarife je potreba registracija uporabnika. V zakupu MOBI C se po doseženem limitu 200 GB prenosa podatkov hitrost prenosa podatkov z običajne hitrosti zniža na 64/64 kbit/s v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije ali v državah območja EU-tarife. Z naslednjim zakupom se ponovno vzpostavi običajna hitrost prenosa podatkov, kot jo zagotavlja Telekom Slovenije. Pri poslanih in prejetih MMS-ih v državah območja EU-tarife se prenos podatkov odšteva od skupne količine prenosa podatkov. Po doseženi skupni vključeni količini prenosa podatkov v državah območja EU-tarife se prenos podatkov zaračuna skladno s cenikom prenosa podatkov nad vključeno količino. Navedene količine in cene veljajo za storitve, opravljene v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije in v državah območja EU-tarife v okviru veljavnosti enega zakupa. Neporabljene količine se ne prenašajo v naslednje obračunsko obdobje. Najhitrejše 5G omrežje se nanaša na najhitrejše mobilno omrežje Telekoma Slovenije, d.d. Neomejeni pogovori v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije, neomejeni pogovori v vsa slovenska omrežja, neomejena sporočila SMS/MMS in neomejena količina prenosa podatkov v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije v vsa slovenska omrežja in v državah območja EU-tarife so namenjeni običajni uporabi storitve. Uporaba storitve, ki bi kakorkoli škodovala omrežju Telekoma Slovenije, ni dovoljena. Med kršitve sodijo namerna preobremenitev omrežja, onemogočanje normalne uporabe omrežja drugim uporabnikom, uporaba storitve v komercialne namene, preprodaja storitve tretjim osebam, uporaba storitve s sistemi za samodejno klicanje oz. pošiljanje SMS-/MMS-ov brez človekovega posredovanja ipd. V primeru, da Telekom Slovenije oceni, da je uporaba storitve v nasprotju s temi pogoji, si pridržuje pravico uporabnika opozoriti in/ali mu onemogočiti uporabo storitve.
Domače omrežje (doma) je mobilno omrežje Telekoma Slovenije. Države območja EU-tarife so: Avstrija, Belgija, Bolgarija, Republika Ciper (grški del Cipra), Češka, Danska, Estonija, Finska, Francija, Gibraltar, Grčija, Hrvaška, Irska, Islandija, Italija, Kanarski otoki, Latvija, Liechtenstein, Litva, Luksemburg, Madžarska, Malta, Nemčija, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Slovaška, Španija in Švedska.
Kaj pomeni akcija SIM Mobi za 1 EUR (7 dni komunicirajte neomejeno)?
Predplačniška kartica SIM prinaša neomejene klice, sporočila in prenos podatkov za 7 dni od aktivacije kartice SIM. Neomejeni klici in sporočila veljajo v Sloveniji in v državah območja EU-tarife, neomejen prenos podatkov velja v Sloveniji, od tega do 2167 MB v državah območja EU-tarife. V promocijskem zakupu se po doseženem limitu 100 GB prenosa podatkov hitrost prenosa podatkov z običajne hitrosti zniža na 64/64 kbit/s v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije ali v državah območja EU-tarife. Za uporabo brezplačnih enot v državah območja EU-tarife se mora uporabnik registrirati.
Kaj prinaša Akcija Mobi 10 + 10 EUR bonusa?
Akcijska ponudba vrednostnice Mobi 10 + 10 velja za vse fizične osebe v času posebne ponudbe na prodajnih mestih Spar, Interspar in Petrol.
Ob posameznem nakupu je mogoče kupiti največ 5 vrednostnic Mobi 10 + 10, pri čemer vrednostnica Mobi stane 10 EUR, ob polniti pa uporabnik Mobi prejme 10 EUR bonusa na račun Mobi. Veljavnost bonusa je 5 let od polnitve. Veljavnost vrednostnice je natisnjena na vrednostnici.
Ko opravite polnitev z vrednostnico, se 10 EUR dobroimetja naloži na račun Mobi in stanje na računu se poveča za 10 EUR. Hkrati pa se aktivira tudi bonus v vrednosti 10 EUR, ki stanja na računu ne poveča. Uporabniki lahko bonus uporabite za nakup paketov, uporabo storitev, kot so klici, sporočila SMS/MMS, prenos podatkov, samodejno podaljševanje veljavnosti računa brez polnjenja, mednarodne klice, gostovanje v EU in izven EU, menjavo SIM-kartice itd. Za uporabo naštetih storitev vam ni treba narediti ničesar. Sredstva se najprej črpajo iz bonusa, nato pa iz morebitnega dobroimetja na računu Mobi. Dobroimetje in bonus na računu se ne seštevata.
Bonusa ni mogoče porabiti za storitve VALÚ Moneta, Plačaj zame, Moja številka, donacije ali glasovanje (televoting). Bonusa ni mogoče prenašati med računi Mobi, ga kot dobropis prenesti ob prehodu v mobilno naročniško razmerje Telekoma Slovenije ali ga izplačati ob prenosu številke k drugemu operaterju.
Ob polnitvi vrednostnice uporabnik prejme sporočilo SMS:
Pozdravljeni, ob polnitvi racuna Mobi vam podarjamo 10 EUR. Veljavnost bonusa je 5 let, uporabite pa ga lahko za nakup in uporabo storitev Mobi, razen za placila z VALU Moneto in storitve Plačaj zame, Moja številka, donacije in televoting. Za stanje na svojem racunu Mobi posljite PORABA na 1917. Telekom Slovenije, d.d.
Za preverjanje stanja na računu Mobi uporabite ukazni niz: *123# tipka za klic. Izpiše se stanje na računu Mobi, ki ne vključuje bonusa.
Za preverjanje stanja bonusa in ostalih storitev Mobi pošljite ključno besedo PORABA na 1917.
Stanje na računu Mobi ter poraba bonusa in ostalih storitev sta vidna tudi v Mojem Telekomu.
Kaj je predplačniški Mobi in komu je namenjen?
Z nakupom Mobija pridobite mobilno telefonsko številko, ki jo lahko začnete uporabljati takoj. Namenjen je vsem uporabnikom, ki ne želijo sklepati pogodb z operaterjem in plačevati mesečne naročnine.
Kje lahko kupim SIM-kartico Mobi?
SIM-kartico Mobi lahko kupite v e-trgovini Telekoma Slovenije ali na prodajnih mestih.
Koliko časa je veljaven moj račun Mobi?
Z dnem, ko napolnite svoj račun Mobi, začne teči 90-dnevno obdobje, v katerem lahko uporabljate storitve (klice in SMS-/MMS-e lahko sprejemate tudi, če je vaš račun Mobi prazen). V tem času si račun Mobi lahko poljubno polnite.
Po preteku 90-dnevnega obdobja od zadnjega polnjenja se vaša mobilna številka začasno zaklene in uporaba storitev ni več mogoča. Klic je mogoč le na številke 121, 123 in 112. Za ponovno uporabo storitev je treba napolniti račun Mobi. Nova vrednost se prišteje k neporabljeni vrednosti na računu Mobi. S tem dnem se začne novo 90-dnevno obdobje.
Po 270 dneh od zadnjega polnjenja pa se vaš račun Mobi trajno zaklene. Prijava v omrežje s SIM-kartico ni več mogoča, prav tako ni mogoče polnjenje računa Mobi. Neporabljena vrednost na računu Mobi nepovratno zapade.
Na kakšen način in kako lahko prenesem svojo mobilno številko in jo uporabljam kot predplačniški Mobi?
Prenos mobilne številke lahko uredite na enem od naših prodajnih mest.
Kako aktiviram SIM kartico Mobi?
Preprosto. SIM-kartico vstavite v svoj mobitel in vnesite kodo PIN, ki je napisana na hrbtni strani kartice SIM. Za aktivacijo številke vtipkajte *123# in pritisnite tipko za klicanje.
Z istim ukaznim nizom lahko kadarkoli preverite stanje na računu Mobi.
Prva polnitev računa Mobi mora biti opravljena z vrednostno kartico Mobi.
Kako prenesem dobroimetje?
Prenos dobroimetja lahko uredite v Mojem Telekomu ali z ukaznim nizom na svojem mobitelu. V mobitel vtipkajte *132*znesek, ki ga prenašate*predplačniško številko, na katero dobroimetje prenašate# in pritisnite tipko za klic. Za potrditev ponovno vtipkajte *132# in pritisnite tipko za klic.
Kaj se zgodi z neizkoriščenimi enotami iz zakupa?
Neizkoriščene enote se ne prenašajo v naslednje mesečno obdobje in zapadejo. Porabo lahko kadarkoli preverite v Mojem Telekomu ali s poslanim sporočilom PORABA na številko 1917.
Koliko časa veljajo enote iz mesečnih zakupov?
Samodejni zakupi veljajo 1 mesec, tj. od datuma vklopa do istega dne v naslednjem mesecu. Za uspešno podaljšanje zakupa je treba imeti dovolj dobroimetja na računu Mobi.
Kaj moram narediti, da mi v EU delujejo zakupljene enote?
Za uporabo količine enot tudi med gostovanjem v EU se je treba registrirati in tako dokazati trajne vezi s Slovenijo. Povezava na obrazec.
Sem v državi območja EU-tarife, a mi pobira dobroimetje z računa Mobi, čeprav imam na voljo enote. Zakaj?
Za uporabnike, ki niso registrirani, v času gostovanja ne veljajo pravila kot doma. Če ni izvedena registracija ali pa se kršijo pravila pravične uporabe storitev v času gostovanja, se ob uporabi storitev zaračunavajo pribitki.
Ali lahko uporabnik Mobi vključim storitev Varen splet?
Da, uporabniki Mobi lahko vključite storitev Varen splet.
Storitev Varen splet velja en mesec od nakupa, nato pa se samodejno podaljšuje, dokler je na računu Mobi dovolj dobroimetja oz. dokler je ne izključite.
Vklop storitve Varen splet je mogoče urediti v Mojem Telekomu ali prek SMS-a. V tem primeru pošljete SMS s ključno besedo VAREN SPLET na 1917.
Za izklop pošljite SMS s ključno besedo VAREN SPLET NE na 1917 ali storitev izključite v Mojem Telekomu.
Ob vklopu storitve Varen splet se avtomatsko podaljša tudi veljavnost računa Mobi za 31 dni.
Storitev Varen splet, ki je na voljo za uporabnike Mobi, ščiti pred spletnimi nevarnostmi, ne omogoča pa naprednih nastavitev.
Imate tehnične težave? Pogovorite se z Maksom, digitalnim svetovalcem Telekoma Slovenije, ki vam bo pomagal po najboljših močeh.
Tehnična pomoč
Pišite nam
Za tehnično pomoč nam pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.
Pokličite nas
Naši svetovalci so vam vedno na voljo na številki 041 700 700.
Maks, digitalni svetovalec
Obrnite se na Maksa, digitalnega svetovalca Telekoma Slovenije.