• Zasebni
  • Poslovni
  • Sprememba pogojev
  • Prodajna mesta
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
0
  • Ponudba
      • Paketi
      • E-trgovina
      • Internet
      • Telefonija
      • TV in zabava
      • Pametni dom
      • E-oskrba
      • Varen splet
      • Ugodnosti
      • Program zvestobe
      Vsa ponudba

      Paketi NEO

      Napredna TV-izkušnja, hiter internet in možnost fiksne telefonije.

      Več

      Mobiteli

      Vsi mobiteli

      Več
      • Paketi NEO

        NEO TV, internet in fiksna telefonija

      • Paketi Naj

        Naj mobilni paketi v naj omrežju

      • Paket SUPR

        Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom

      • Paketi Mobilni Net

        Vzemite internet s seboj

      • Predplačniški paketi Mobi

        Brez pogodbe in mesečnih računov

      • ČAS ZA PAKETE NEO
      • PONUDBA ZA MLADE
      • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
      • PONUDBA PENZION
      • HIBRIDNI DOSTOP
      Vsi paketi
      • Mobiteli
      • Pametne ure in zapestnice
      • Računalniki
      • Televizorji
      • Tablice
      • Slušalke
      • Novo v ponudbi
      • Program zvestobe
      Vsi izdelki
      • Dodatni zakupi mobilnega interneta

        Ko porabite vključene količine

      • Naročniški mobilni internet

        Uporabljate ga lahko povsod

      • Predplačniški mobilni internet

        Internet brez naročnine, za občasno uporabo

      • Hibridni dostop

        Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet

      • Dostopnost omrežja

        Pokritost omrežja in dostopnost storitev

      • Internetne storitve

        Vse internetne storitve na enem mestu

      • PAKETI NEO
      • PAKET NET
      • PAKETI MOBILNI NET
      • TURBO WIFI
      Več o ponudbi
      • Mobilni paketi

        Za brezskrbno mobilno komunikacijo

      • Predplačniški paketi Mobi

        Brez naročnine in vezave

      • Gostovanje

        Za ugodnejšo komunikacijo v tujini

      • Dodatne storitve

        Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa

      • Fiksna telefonija

        Fiksna telefonija v paketih

      • VALÚ

        Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.

      • MOBILNI PAKETI NAJ
      • PONUDBA ZA MLADE
      • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
      • PONUDBA PENZION
      • MOBITELI
      Več o ponudbi
      • Programske sheme in opcije

        Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami

      • Napredne funkcije

        NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven

      • Odkrij zabavo

        Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo

      • Videoteka DKino

        Uživajte v domačem kinu

      • Ponudba vrhunskih izdelkov

        Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov

      • NEO
      • TV-VSEBINE PO AKCIJSKI CENI
      • NEO IGRE
      • VIKEND TV
      • Paket NEO TV
      Več o ponudbi

      Pametni dom po vaši meri

      Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.

      Povežite pametne naprave v svojem domu

      Paketi

      Izberite paket ali pametno napravo

      Več

      Predstavitev E-oskrbe

      24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč

      Kako deluje E-oskrba?

      Varen splet

      Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.

      Več

      Kako vključim Varen splet?

      Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom

      Vključite storitev Varen splet
      • Izdelki NEO

        Za vse naročnike fiksnih storitev

      • Staro za novo

        Zamenjajte stare naprave za novo

      • Ugodna ponudba naprav

        Za naročnike fiksnih storitev

      • Poveži in prihrani

        Prihranek ob povezavi več storitev

      • Gasilci in policisti

        Popust za člane društev in sindikatov

      • Ugodnosti Penzion

        Popusti in ugodnosti za starejše

      • AMZS

        Popust za člane AMZS

      • MODRI FON
      • ZAVAROVANJE NAPRAV
      Vse ugodnosti
      • Ponudba programa zvestobe VALÚ KLUB

        Izdelki in ugodnosti

      • Opis ugodnosti

        Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?

      • Kako se včlanite?

        Brezplačno in brez obveznosti

      • Ugoden nakup izdelkov

         

      • Vsebine iz videoteke DKino

         

      • MOBILNI INTERNET
      • POLNITEV RAČUNA MOBI
      Več o ponudbi
  • Moj Telekom
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      • Program zvestobe
      Prijava v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      • Program zvestobe
      Pojdi v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
      • Novosti
      • Dobro je vedeti
      • Program zvestobe
      Pojdi v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki
      • Deljenje pravic

      • Plačevanje računov brez provizije

      • Zakupi za Slovenijo in tujino

      • Določitev prijaznega imena

      • Povezava s profilom Facebook ali Google

      • Mobilna aplikacija Moj Telekom

      • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
      • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
      • VAREN SPLET
      Več

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
  • Podpora
      • Teme pomoči
      • Splošne informacije
      • Podpora za naprave
      • Prodajna mesta
      • Ceniki in obrazci
      • Kontaktirajte nas
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Digitalni svetovalec Maks
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Digitalni svetovalec Maks
      Vse teme pomoči
      • Aktualna obvestila

      • Obvestila o delovanju storitev

      • Obvestila prek RSS

      • Arhiv obvestil

      • Informacije o dostopu do odprtega interneta

      • Brezplačna zamenjava starega TV-komunikatorja

      • Mobilne naprave

      • NEO Smartbox

      • BOX S

      • Modemi

      • Servisi

      • Telekomovi centri

      • Poslovni centri

      • Pooblaščena prodajna mesta

      • Plačilni avtomati

      • Splošni in posebni pogoji

      • Prodajne ponudbe

      • Obrazci

      • Pogoji nakupa naprav

      • Cenik mobilnih storitev

      • Cenik fiksnih storitev

      • Vsi ceniki

      • Informacije in naročila

        T: 080 8000
        E: info@telekom.si
        Iz tujine: +386 41 700 700

        Spletni pogovor

      • Tehnična pomoč

        T: 080 1000
        E: tehnicna.pomoc@telekom.si
        Iz tujine: +386 599 10000

        Spletni pogovor

        Digitalni svetovalec Maks

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • Spremembe pogojev
  • Kontakt
  • Prodajna mesta
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
  • Zasebni
  • Poslovni
Glavni meni
  • Ponudba
    • Paketi
    • E-trgovina
    • Internet
    • Telefonija
    • TV in zabava
    • Pametni dom
    • E-oskrba
    • Varen splet
    • Ugodnosti
    • Program zvestobe
Vsa ponudba
Glavni meni
  • Moj Telekom
    • Kako se registrirate?
    • Novosti
    • Program zvestobe
  • Prijava v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Kako se registrirate?
    • Novosti
    • Program zvestobe
  • Pojdi v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Novosti
    • Dobro je vedeti
    • Program zvestobe
  • Pojdi v Moj Telekom
Glavni meni
  • Podpora
    • Teme pomoči
    • Splošne informacije
    • Podpora za naprave
    • Prodajna mesta
    • Ceniki in obrazci
    • Kontaktirajte nas
Vse teme pomoči
Ponudba

Paketi

  • Paketi NEO

    NEO TV, internet in fiksna telefonija

  • Paketi Naj

    Naj mobilni paketi v naj omrežju

  • Paket SUPR

    Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.

  • Paketi Mobilni Net

    Vzemite internet s seboj

  • Predplačniški paketi Mobi

    Brez pogodbe in mesečnih računov

  • ČAS ZA PAKETE NEO
  • PONUDBA ZA MLADE
  • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
  • PONUDBA PENZION
  • HIBRIDNI DOSTOP

Vsi paketi
E-trgovina

E-trgovina

  • Mobiteli
  • Pametne ure
  • Računalniki
  • Televizorji
  • Tablice
  • Slušalke
  • Novo v ponudbi
  • Program zvestobe
Vsi izdelki
Ponudba

Internet

  • Dodatni zakupi mobilnega interneta

    Ko porabite vključene količine

  • Naročniški mobilni internet

    Uporabljate ga lahko povsod

  • Predplačniški mobilni internet

    Internet brez naročnine, za občasno uporabo

  • Hibridni dostop

    Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet

  • Dostopnost omrežja

    Pokritost omrežja in dostopnost storitev

  • Internetne storitve

    Vse internetne storitve na enem mestu

  • PAKETI NEO
  • PAKET NET
  • PAKETI MOBILNI NET
  • TURBO WIFI
Več o ponudbi
Ponudba

Telefonija

  • Mobilni paketi

    Za brezskrbno mobilno komunikacijo

  • Predplačniški paketi Mobi

    Brez naročnine in vezave

  • Gostovanje

    Za ugodnejšo komunikacijo v tujini

  • Dodatne storitve

    Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa

  • Fiksna telefonija

    Fiksna telefonija v paketih

  • VALÚ

    Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.

  • MOBILNI PAKETI NAJ
  • PONUDBA ZA MLADE
  • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
  • PONUDBA PENZION
  • Mobiteli
Več o ponudbi
Ponudba

TV in zabava

  • Programske sheme in opcije

    Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami

  • Napredne funkcije

    NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven

  • Odkrij zabavo

    Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo

  • Videoteka DKino

    Uživajte v domačem kinu

  • Ponudba vrhunskih izdelkov

    Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov

  • NEO
  • TV-VSEBINE PO AKCIJSKI CENI
  • NEO IGRE
  • VIKEND TV
  • Paket NEO TV
Več o ponudbi
Pametni dom

NEO

Pametni dom po vaši meri

p>Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.

Povežite pametne naprave v svojem domu

Paketi

Izberite paket ali pametno napravo

Več
E-oskrba

E-oskrba

Predstavitev E-oskrbe

24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč

Kako deluje E-oskrba?
Varen splet

Varen splet

Varen splet

Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.

Več

Kako vključim Varen splet?

Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom

Vključite storitev Varen splet
Ponudba

Ugodnosti

  • Izdelki NEO

    Za vse naročnike fiksnih storitev

  • Staro za novo

    Zamenjajte stare naprave za novo

  • Poveži in prihrani

    Prihranek ob povezavi več storitev

  • Gasilci in policisti

    Popust za člane društev in sindikatov

  • Ugodnosti Penzion

    Popusti in ugodnosti za starejše

  • AMZS

    Popust za člane AMZS

  • MODRI FON
  • ZAVAROVANJE NAPRAV
Vse ugodnosti
Ponudba

Program zvestobe

  • Ponudba programa zvestobe VALÚ KLUB

    Izdelki in ugodnosti

  • Opis ugodnosti

    Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?

  • Kako se včlanite?

    Brezplačno in brez obveznosti

  • Ugoden nakup izdelkov

     

  • Vsebine iz videoteke DKino

     

  • Mobilni internet
  • POLNITEV RAČUNA MOBI
Več o ponudbi
Moj Telekom

Kako se registrirate

  • Prek spleta

  • S klicem na 080 8000

  • Na prodajnem mestu

  • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
  • MOBILNA APLIKACIJA
  • POGOSTA VPRAŠANJA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Novosti

  • Delim GB

  • VALÚ Moneta

  • Alarmi in limiti

  • Prenos dobroimetja Mobi

  • PLAČEVANJE RAČUNOV
  • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Dobro je vedeti

  • Deljenje pravic

  • Plačevanje računov brez provizije

  • Zakupi za Slovenijo in tujino

  • Določitev prijaznega imena

  • Povezava s profilom Facebook ali Google

  • Mobilna aplikacija Moj Telekom

  • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
  • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
  • VAREN SPLET
Nasveti in triki
Program zvestobe

Program zvestobe

Še niste včlanjeni?

Včlanite se enostavno prek spleta.

Včlani se

Unovčite svoje točke

Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

Unovči točke
Podpora

Teme pomoči

  • Internet
  • Mobilno
  • Televizija
  • Telefonija
  • Moj Telekom
  • Računi
  • Omrežja in priklop storitev
  • Digitalni svetovalec Maks
Vse teme pomoči
Podpora

Splošne informacije

  • Aktualna obvestila

  • Obvestila o delovanju storitev

  • Obvestila prek RSS

  • Arhiv obvestil

  • Informacije o dostopu do odprtega interneta

  • Brezplačna zamenjava starega TV-komunikatorja


Podpora

Podpora za naprave

  • Mobilne naprave

  • NEO Smartbox

  • BOX S

  • Modemi

  • Servisi

Podpora

Prodajna mesta

  • Telekomovi centri

  • Poslovni centri

  • Pooblaščena prodajna mesta

  • Plačilni avtomati

Podpora

Ceniki in obrazci

  • Splošni in posebni pogoji

  • Prodajne ponudbe

  • Obrazci

  • Pogoji nakupa naprav

  • Cenik mobilnih storitev

  • Cenik fiksnih storitev

  • Vsi ceniki

Podpora

Kontaktirajte nas

  • Informacije in naročila

    T: 080 8000
    E: info@telekom.si
    Iz tujine: +386 41 700 700

  • Tehnična pomoč

    T: 080 1000
    E: tehnicna.pomoc@telekom.si
    Iz tujine: +386 599 10000

Stage

Moj Telekom

  • Zakaj Moj Telekom?
  • Pridobi polni dostop
  • Pogosta vprašanja
  • Nasveti in triki
  • Videoidentifikacija

Page Content

​Tehnologija je tako ali drugače zasedla pomembno mesto v naših življenjih. In čeprav se tega vedno ne zavedamo, nam to postane še kako jasno takrat, ko se nam nekaj »zalomi«. Ali pa takrat, ko potrebujemo njeno pomoč, pa ne vemo točno, kako se zadeve lotiti. Na srečo so rešitve ponavadi preproste, le kakšen namig potrebujemo. Zato bomo na tem mestu z vami delili nasvete in poskrbeli, da vam bo tehnologija še naprej dobro služila.




  • Doma
  • V službi
  • Na poti/na dopustu
Doma
​Pozabili PIN in izgubili PUK?

Nič kaj prijetna situacija, ki jo vsi še kako dobro poznamo. Zlasti starši, ki jim otroci med igranjem mobilnih iger nekako vedno uspejo zakleniti mobitel. A ko se vam to zgodi naslednjič, brez skrbi. Naročnikom storitev Telekoma Slovenije namreč to sploh ne predstavlja težave, saj situacijo lahko s prijavo v Moj Telekom rešijo izredno preprosto, ne da bi morali obiskati prodajno mesto in se ukvarjati s papirnatimi obrazci. Ko se prijavite v Moj Telekom, kliknete na svojo mobilno številko, za katero potrebujete PIN oziroma PUK. V levem meniju imate na voljo podatke o vašem naročniškem razmerju, med katerimi se nahajata tudi iskani kodi. V naslednjem trenutku pa že lahko nemoteno spet brskate po svojem mobitelu.

​Učenje TV-programov na pamet? Seveda ne, obstaja veliko udobnejši način.

​Programi, ki so za vas najbolj zanimivi, so na številkah 122, 150, 160 … Ja, seveda, le kdo si bo zapomnil vse te številke. Čas ročnega nastavljanja TV-programov je že zdavnaj mimo! Gledanje televizije je čas za udobje, zato si ga karseda poenostavite. S pomočjo Mojega Telekoma se poslovite od zamudnega iskanja programov na daljincu in te razvrstite po takšnem vrstnem redu, kot vam najbolj ustreza, in to z le nekaj kliki. Podrobnejša navodila si oglejte v videu.

​Naj otrok ne zaide na neprimerno stran interneta.

​Slej ko prej pride čas, ko morate otroku v uporabo zaupati mobitel, računalnik in s tem internet … Trenutek, ki se ga bojijo vsi starši, saj internet poleg uporabnosti žal ponuja tudi neomejeno število neprimernih vsebin. Otroku boste zato najbrž želeli omejiti dostop do teh vsebin, pri tem pa se lahko zanesete na nastavitve Varnega spleta, ki jih najdete v Mojem Telekomu. Varen splet vam omogoča, da sami nastavite, do katerih vsebin lahko dostopa vaš otrok, blokirate neprimerne, kot so igre na srečo, filmi za odrasle, družabna omrežja itd. To lahko seveda storite tudi na mobitelu vašega otroka za primere, ko se bo z njim povezal na WiFi.

​Potrebujte nov televizor in računalnik, kupili bi ga na obroke, a ne ljubi se vam v trgovino …

Razmišljate, da je zadnji čas, da nekoliko »osvežite« svoje elektronske naprave? A kaj, ko je treba razmisliti in izbrati, preračunati obroke, se odpeljati do trgovine … Včasih je težko najti čas za vse to, ko pa ga že imamo, pa bi ga raje preživeli daleč stran od trgovin. Ne obremenjujte se s tem, obiščite E-trgovino Telekoma Slovenije in v miru poiščite želeno napravo. Kot naročnik Telekoma Slovenije lahko koristite številne akcije, kupujete naprave na obroke in uporabljate Program zvestobe, ki svojim članom omogoča še posebej ugodne nakupe. Potrebujete le prijavo v Moj Telekom, ki vam ponuja številne ugodnosti in redno nagrajuje vašo zvestobo.

​Kje je daljinec?

Se tudi vi kdaj vprašate, ali vaš daljinec ponoči dejansko dobi noge? Ali je težava v družinskih članih, ki ga puščajo povsod, kjer se jim zazdi? No, ne glede na razlog, zoprna reč, če se izgubi ravno takrat, ko je na vrsti začetek vaše najljubše oddaje … Takrat pozabite na daljinec, saj je vse, kar potrebujete, vaš mobitel. Naročnikom televizije Telekoma Slovenije je na voljo aplikacija NEO Pametno življenje (za namestitev jo poiščite v Google Playu oziroma App Storu), ki ne le, da nadomesti klasičen daljinec, temveč ga popelje na povsem novo raven. Poleg večjega udobja in bolj »gladkega« preklapljanja med TV-programi omogoča tudi, da TV-vsebine spremljate prilagojeno vašemu okusu, hkrati pa brez težav pogledujete še na druge zaslone. Ponuja mnogo naprednih možnosti, s katerimi lažje poiščete sebi priljubljene vsebine ter poskrbite, da želene oddaje nikoli več ne zamudite. Če se prijavite s podatki za Moj Telekom, pa lahko koristite še dodatne napredne možnosti.

​Čas vaše najljubše oddaje in kot nalašč spet zaseden TV …

​Saj poznate nerodno situacijo, ko pridete pred domači televizor, da bi gledali svojo priljubljeno oddajo, a na kavču zagledate nekoga, ki vas je prehitel in zasegel daljinca? TViN vam bo pomagal ohraniti mirne živce, saj ga lahko v tem primeru preprosto odprete na svoji mobilni napravi in nemoteno gledate katerikoli TV-program želite. Spletna televizija TViN je namreč edina televizija, ki jo lahko gledate vedno in povsod,  na računalniku, tablici in mobitelih. Koristil pa vam bo seveda tudi zunaj doma, saj ga lahko spremljate kjerkoli v Sloveniji (po glasovanju Evropskega parlamenta bo kmalu to mogoče tudi kjerkoli v EU), le svoje mobilne naprave ne pozabite doma. Odličen je na primer za uporabo na vikendu. V TViN se prijavite z enakimi prijavnimi podatki kot v Moj Telekom. Pri večini TV-programov lahko uporabite tudi funkcijo Ogled nazaj in si zamujeno vsebino ogledate do 7 dni nazaj.

V službi

​Ups, doma pozabili mobitel?

Se zgodi, kar za jutranje naglice ni niti nič nenavadnega. Da pa boste tudi brez mobitela preživeli dan, potrebujete le Moj Telekom in nekaj klikov. V primeru, da mobitel pozabite doma ali slutite, da vam bo zmanjkalo baterije, imate v Mojem Telekomu več možnosti:

Preusmerite klice na drugo številko: Klice lahko preusmerite na katerokoli mobilno ali fiksno številko. To funkcijo lahko uporabite, ko imate mobitel izključen ali zaseden, ko se nahajate na območju, ki ni pokrito s signalom, ali ko na klic ne morete odgovoriti.

Vključite telefonski predal: Ko se na klic ne morete oglasiti, to lahko namesto vas stori vaša osebna tajnica – telefonski predal. Sami lahko posnamete pozdravno sporočilo, vsa glasovna sporočila, ki jih prejmete, pa vam telefonski predal brezplačno posreduje kot glasovno priponko na vaš mobitel v MMS-sporočilu ali pa na vaš e-naslov. Vsa sporočila lahko nato preverite na svojem mobilnem telefonu oziroma računalniku.

Nastavitve sporočil SMS in MMS: Sporočila SMS in MMS, ki jih pošiljate ali prejemate na svojo telefonsko številko, lahko posredujete na drugo mobilno številko ali e-naslov.

SMS-zgrešeni klic: Storitev posreduje informacije, kdo in kdaj vas je klical v času nedosegljivosti. Ko ste ponovno dosegljivi, prejmete SMS s seznamom zgrešenih klicev, tudi kadar ste v tujini.

​Ko pridete v službo in ste očitno edini, ki ne veste, kaj je bilo včeraj po TV.

​Ponedeljkovo jutro, pridete v pisarno, vsi sodelujejo v razgreti debati o včerajšnji TV-oddaji oziroma tekmi, vam pa se še sanja ne, o čem govorijo … Ste res edini, ki tega niste spremljali? Naslednjič se rešite zadrege in se pridružite razpravi. Na voljo imate dve rešitvi, z Ogledom nazaj ali pa s pomočjo namigov aplikacije NEO Pametno življenje. Ogled nazaj vam bo omogočil, da si vsebine ogledate kar do sedem dni nazaj, odvisno od vašega naročniškega razmerja. Oddajo si tako lahko ogledate pozneje in končno izveste, o čem teče debata. Aplikacija NEO pa vam ponuja možnost, da si kadarkoli ogledate, kaj je v tistem trenutku med uporabniki televizije Telekoma Slovenije najbolj gledano. Tako boste imeli več možnosti, da boste vedno v koraku s časom. Če vam je za to načeloma vseeno, pa vam bo to prišlo prav takrat, ko boste iskali kakšno dobro priporočilo za film ali serijo. Svetujemo vam, da se prijavite s podatki za Moj Telekom in koristite še dodatne napredne možnosti.

Vsak potrebuje čas zase: klic vrnite, ko boste sami želeli.

​Pride dan, ko moramo napolniti baterije in nekaj ur preživeti samo sami s sabo. In takrat ne bo nič hudega, če se bomo odklopili tudi z vseh mobilnih naprav. Pustite, da se kdaj pa kdaj vaši bližnji, prijatelji ali pa sodelavci znajdejo po svoje. Prijavite se v Moj Telekom, ki vam omogoča, da vse uredite na enem mestu. Preprosto izključite telefon, vključite storitev SMS-zgrešeni klic, ki vam bo prek SMS-a sporočila, kdo vas je klical. Klic pa vrnite, ko mate vi čas. Lahko vključite tudi telefonski predal, ki vam vsa glasovna sporočila brezplačno posreduje na vašo mobilno telefonsko številko, kot glasovno priponko v MMS-sporočilu ali e-pošto. Tako lahko vsa sporočila preverite kar na svojem mobilnem telefonu.

Če ste na poti, ne pomeni, da morate zamuditi pomembno tekmo

​Ravno se je začela tekma, ki je nikakor ne smete zamuditi, vas pa ni doma. Brez skrbi, če ste uporabnik TViN-a, ne boste nič zamudili. Vanj se preprosto prijavite s podatki za Moj Telekom. TViN poskrbi, da TV-spored ne kroji vašega urnika, saj lahko TV-oddaje pogledate za nazaj z možnostjo Ogled nazaj, in to kar za 7 dni. Z enim samim klikom je TV-vsebino mogoče ogledati v celoti, kadarkoli v roku enega tedna. Za oddaje, ki jih ne želite zamuditi, pa si lahko nastavite tudi opomnik, ki ga prejmete prek SMS-a ali e-pošte. ​ Tekmo pa si seveda lahko ogledate tudi, če niste doma, saj ga lahko spremljate kjerkoli v Sloveniji (po glasovanju Evropskega parlamenta bo kmalu to mogoče tudi kjerkoli v EU), le svojo mobilno napravo morate imeti pri sebi.

Nujno delo, vas pa ni v pisarni? Naj nalogo prevzame prijazni sodelavec.

​V službi je polno nepredvidljivih dogodkov, naj bo to nujna službena pot v zadnjem hipu, neodložljivi sestanki, nepričakovana bolniška … Delo v pisarni pa čaka, a zato ni nič manj nujno. Ker seveda ne moremo biti hkrati na dveh mestih, je treba najti drugo rešitev. Najbolj praktična je ta, da se prijavite v Moj Telekom in vključite telefonski predal, ki poskrbi, da vsa glasovna sporočila prejmete kot glasovno priponko na mobitel v MMS-u ali na e-naslov. Tako lahko vsa sporočila preverite kar na svojem mobilnem telefonu. V primerih, da delovna naloga ne more počakati na vas, pa lahko glasovno sporočilo preprosto po e-pošti posredujete sodelavcu in ta uredi zadeve namesto vas.

Vsakemu se je že zgodilo: ko niti nismo vedeli, da smo nedosegljivi.

​Kako nerodno, če pričakujemo kakšen klic, mi pa smo nedosegljivi, pa tega sploh ne vemo. Pa ne samo nerodno, ampak tudi zelo neprijetno, zlasti če čakamo na kakšen zelo pomemben klic. Na srečo to reši storitev SMS-zgrešeni klic, ki vam posreduje informacije, kdo in kdaj vas je klical v času nedosegljivosti. Ko ste ponovno dosegljivi, prejmete SMS s seznamom zgrešenih klicev, tudi kadar ste v tujini. Če torej pričakujete nek klic, ga s to storitvijo zagotovo ne boste zamudili in boste poklicali nazaj, ko boste utegnili. Storitev SMS-zgrešeni klici v primeru nedosegljivosti je samodejno že vključena v vse naročniške pakete mobilnih storitev Telekoma Slovenije – za delovanje storitve le izključite preusmeritev klicev v primeru nedosegljivosti ali zasedenosti. Storitev preprosto vključite v Mojem Telekomu.

Na poti/na dopustu

​Na zasluženem dopustu si zagotovite popoln odklop.

​Razumljivo je, da si na dopustu vsak želi popolnega odklopa. Moj Telekom ima idealno rešitev za to, saj vam omogoča nekaj nastavitev, ki vam bodo omogočile, da za kakšen teden brez skrbi odložite svoj mobitel. Znotraj Mojega Telekoma si lahko vključite telefonski predal, ki klic prevzame namesto vas. Sporočilo kličočega posname, ga shrani za pozneje oziroma vam ga posreduje na e-naslov. Klic tako lahko preprosto poslušate po koncu dopusta.  V Mojem Telekomu lahko vključite preusmeritev klica na katerokoli mobilno ali fiksno številko. To funkcijo lahko uporabite, ko imate mobitel izključen ali zaseden, ko se nahajate na območju, ki ni pokrito s signalom, ali ko na klic ne morete odgovoriti.

​Vsak potrebuje čas zase: klic vrnite, ko boste sami želeli.

​Pride dan, ko moramo napolniti baterije in nekaj ur preživeti samo sami s sabo. In takrat ne bo nič hudega, če se bomo odklopili tudi z vseh mobilnih naprav. Pustite, da se kdaj pa kdaj vaši bližnji, prijatelji ali pa sodelavci znajdejo po svoje. Prijavite se v Moj Telekom, ki vam omogoča, da vse uredite na enem mestu. Preprosto izključite telefon, vključite storitev SMS-zgrešeni klic, ki vam bo prek SMS-a sporočila, kdo vas je klical. Klic pa vrnite, ko mate vi čas. Lahko vključite tudi telefonski predal, ki vam vsa glasovna sporočila brezplačno posreduje na vašo mobilno telefonsko številko, kot glasovno priponko v MMS-sporočilu ali e-pošto. Tako lahko vsa sporočila preverite kar na svojem mobilnem telefonu.

​Če ste na poti, ne pomeni, da morate zamuditi pomembno tekmo.

​Ravno se je začela tekma, ki je nikakor ne smete zamuditi, vas pa ni doma. Brez skrbi, če ste uporabnik TViN-a, ne boste nič zamudili. Vanj se preprosto prijavite s podatki za Moj Telekom. TViN poskrbi, da TV-spored ne kroji vašega urnika, saj lahko TV-oddaje pogledate za nazaj z možnostjo Ogled nazaj, in to kar za 7 dni. Z enim samim klikom je TV-vsebino mogoče ogledati v celoti, kadarkoli v roku enega tedna. Za oddaje, ki jih ne želite zamuditi, pa si lahko nastavite tudi opomnik, ki ga prejmete prek SMS-a ali e-pošte. ​ Tekmo pa si seveda lahko ogledate tudi, če niste doma, saj ga lahko spremljate kjerkoli v Sloveniji (po glasovanju Evropskega parlamenta bo kmalu to mogoče tudi kjerkoli v EU), le svojo mobilno napravo morate imeti pri sebi.

​Nujno delo, vas pa ni v pisarni? Naj nalogo prevzame prijazni sodelavec.

​V službi je polno nepredvidljivih dogodkov, naj bo to nujna službena pot v zadnjem hipu, neodložljivi sestanki, nepričakovana bolniška … Delo v pisarni pa čaka, a zato ni nič manj nujno. Ker seveda ne moremo biti hkrati na dveh mestih, je treba najti drugo rešitev. Najbolj praktična je ta, da se prijavite v Moj Telekom in vključite telefonski predal, ki poskrbi, da vsa glasovna sporočila prejmete kot glasovno priponko na mobitel v MMS-u ali na e-naslov. Tako lahko vsa sporočila preverite kar na svojem mobilnem telefonu. V primerih, da delovna naloga ne more počakati na vas, pa lahko glasovno sporočilo preprosto po e-pošti posredujete sodelavcu in ta uredi zadeve namesto vas.

​Naj več prijateljev hkrati uživa ob pogledih na čudovite popotne fotografije.

​Ste vedeli, da lahko sporočila SMS in MMS, ki jih pošiljate ali prejemate na svojo telefonsko številko, posredujete na drugo mobilno številko ali e-naslov? Storitev se odlično obnese na potovanjih, zlasti če obožujete fotografijo in posnetke radi delite tudi z drugimi. Če na primer želite več ljudi hkrati razveseliti s fotografijo, boste imeli s to možnostjo manj dela, saj fotografijo lahko pošljete le na eno številko, MMS pa prejme več ljudi hkrati. Pogoj je, da imajo vklopljeno storitev. Zadeva pa deluje tudi v drugo smer: če veste, da boste od sorodnika ali prijatelja dobivali popotne fotografije in bi jih želeli deliti tudi z drugimi, lahko v prejemanje vključite tudi druge prejemnike in jih občudujete skupaj. Vse nastavitve lahko uredite v Mojem Telekomu.

​Vsakemu se je že zgodilo: ko niti nismo vedeli, da smo nedosegljivi.

​Kako nerodno, če pričakujemo kakšen klic, mi pa smo nedosegljivi, pa tega sploh ne vemo. Pa ne samo nerodno, ampak tudi zelo neprijetno, zlasti če čakamo na kakšen zelo pomemben klic. Na srečo to reši storitev SMS-zgrešeni klic, ki vam posreduje informacije, kdo in kdaj vas je klical v času nedosegljivosti. Ko ste ponovno dosegljivi, prejmete SMS s seznamom zgrešenih klicev, tudi kadar ste v tujini. Če torej pričakujete nek klic, ga s to storitvijo zagotovo ne boste zamudili in boste poklicali nazaj, ko boste utegnili. Storitev SMS-zgrešeni klici v primeru nedosegljivosti je samodejno že vključena v vse naročniške pakete mobilnih storitev Telekoma Slovenije – za delovanje storitve le izključite preusmeritev klicev v primeru nedosegljivosti ali zasedenosti. Storitev preprosto vključite v Mojem Telekomu.

​Pozabili PIN in izgubili PUK?

Nič kaj prijetna situacija, ki jo vsi še kako dobro poznamo. Zlasti starši, ki jim otroci med igranjem mobilnih iger nekako vedno uspejo zakleniti mobitel. A ko se vam to zgodi naslednjič, brez skrbi. Naročnikom storitev Telekoma Slovenije namreč to sploh ne predstavlja težave, saj situacijo lahko s prijavo v Moj Telekom rešijo izredno preprosto, ne da bi morali obiskati prodajno mesto in se ukvarjati s papirnatimi obrazci. Ko se prijavite v Moj Telekom, kliknete na svojo mobilno številko, za katero potrebujete PIN oziroma PUK. V levem meniju imate na voljo podatke o vašem naročniškem razmerju, med katerimi se nahajata tudi iskani kodi. V naslednjem trenutku pa že lahko nemoteno spet brskate po svojem mobitelu.

​Ups, doma pozabili mobitel?

Se zgodi, kar za jutranje naglice ni niti nič nenavadnega. Da pa boste tudi brez mobitela preživeli dan, potrebujete le Moj Telekom in nekaj klikov. V primeru, da mobitel pozabite doma ali slutite, da vam bo zmanjkalo baterije, imate v Mojem Telekomu več možnosti:

Preusmerite klice na drugo številko: Klice lahko preusmerite na katerokoli mobilno ali fiksno številko. To funkcijo lahko uporabite, ko imate mobitel izključen ali zaseden, ko se nahajate na območju, ki ni pokrito s signalom, ali ko na klic ne morete odgovoriti.

Vključite telefonski predal: Ko se na klic ne morete oglasiti, to lahko namesto vas stori vaša osebna tajnica – telefonski predal. Sami lahko posnamete pozdravno sporočilo, vsa glasovna sporočila, ki jih prejmete, pa vam telefonski predal brezplačno posreduje kot glasovno priponko na vaš mobitel v MMS-sporočilu ali pa na vaš e-naslov. Vsa sporočila lahko nato preverite na svojem mobilnem telefonu oziroma računalniku.

Nastavitve sporočil SMS in MMS: Sporočila SMS in MMS, ki jih pošiljate ali prejemate na svojo telefonsko številko, lahko posredujete na drugo mobilno številko ali e-naslov.

SMS-zgrešeni klic: Storitev posreduje informacije, kdo in kdaj vas je klical v času nedosegljivosti. Ko ste ponovno dosegljivi, prejmete SMS s seznamom zgrešenih klicev, tudi kadar ste v tujini.

Sidebar

Prijavite se takoj!

Upravljajte vsa svoja razmerja na enem mestu
REGISTRIRAJ SE


MojTelekom  
Mobilna aplikacija Moj Telekom
Google Play   Appstore
Želite biti prvi obveščeni o naših novostih?

Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.

ŽELIM PREJEMATI E-NOVICE

Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Pomoč in podpora
  • English
  • O podjetju
  • Info in obvestila
  • Veleprodaja
  • Imenik
  • Priporočilo za uporabnike
  • Samoregulacijski kodeks
  • Ponudba za invalide
  • Izvensodno reševanje potrošniških sporov
  • Kodeks zaščite uporabnikov
  • PIŠITE NAM
  • NAROČITE KLIC
  • MAKS, VAŠ DIGITALNI
    SVETOVALEC
080 8000

NAROČILA IN INFORMACIJE

080 1000

TEHNIČNA POMOČ IN PRIJAVA NAPAK

116 000 TELEFON ZA PRIJAVO POGREŠANIH OTROK KLIC V SILI Več informacij Klici na intervencijske številke se snemajo

Telekom Slovenije, d.d.

  • Delite svojo izkušnjo z nami
  • Pravila in pogoji
  • Politika zasebnosti
  • Piškotki
  • Ceniki
  • Drugi portali
  • NEO
  • VALÚ
  • IZI
  • Spletna pošta
  • Tehnik
  • Izobraževalni center

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila:

  • Informacije o ponudbi
  • Naročila storitev in nakupi
  • Računi in plačila
  • Tehnična podpora / pomoč
  • Reklamacije
  • Mnenja, pohvale, ideje

Pišite nam

Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.

*
Podatek je obvezen.
*
Podatek je obvezen.
*
Obvezen podatek v pravilni obliki.
*
Podatek je obvezen.
*
Uporabniško ime ali šifra SPP je obvezen podatek.
POŠLJI

DELITE SVOJO IZKUŠNJO Z NAMI

Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.

ODDAJ MNENJE
BODITE ŠE NAPREJ OBVEŠČENI O NAŠI PONUDBI

Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*

PRIJAVI SE