Moj Telekom
Vsi odgovori, ki jih potrebujete za uporabo spletne in mobilne aplikacije Moj Telekom.
Kaj je Moj Telekom in čemu je namenjen?
Kako uporabljam račun Moj Telekom?
Kako spremenim e-naslov in geslo za prijavo ter ostale podatke?
Kaj storiti, če pozabim geslo?
Kako se registriram v Moj Telekom?
Naročnik razmerja je podjetje, v katerem sem zaposlen. Kako lahko na Mojem Telekomu pridobim ponoven dostop do tega razmerja?
Kako lahko urejam svoja razmerja?
Ali lahko svoj profil povežem z več šiframi naročnika SPP?
Kaj je hitra registracija in kako jo opravim?
Kako pridobim dostop do svojih storitev?
Kje lahko preverim in uredim svoje nastavitve zasebnosti
Zakaj je dopis s kodo Telekom ID poslan s priporočeno pošto?
S katerimi plačilnimi karticami lahko plačam račune?
Kljub pravilno vpisanim podatkom s plačilne kartice je bilo plačilo zavrnjeno. Zakaj?
Plačila s kartico Maestro ne morem opraviti, saj mi javlja, da je številka kartice napačna.
Ali lahko račun plačam z VALÚ Moneto?
Kako hitro se plačilo knjiži?
Ali lahko račun plačam le delno?
Moja številka je izklopljena. Kako hitro po plačilu bo ponovno vključena?
Račune plačujem prek direktne bremenitve, vendar na računu nisem imel dovolj sredstev. Ali lahko račun vseeno plačam v Mojem Telekomu?
V sklopu Računi ni možnosti za plačilo računa. Kje lahko plačam račun?
Ali v primeru izklopa kljub plačilu prek Mojega Telekoma plačam stroške ponovnega priklopa in zamudnih obresti?
Za odprt račun sem podal ugovor. Ali lahko počakam, da prejmem odgovor, ali moram račun vseeno plačati?
Ali lahko račun poravnam v več obrokih?
Kako je na bančnem izpisku plačilne kartice označeno plačilo računa prek Mojega Telekoma?
Kakšna je razlika med dobroimetjem in dobropisom?
Za račune imam urejeno direktno bremenitev. Ali lahko račun vseeno plačam v Mojem Telekomu?
Plačilo računa v Mojem Telekomu je brez provizije. Ali mi lahko banka dodatno zaračuna plačilo?
1 od 1