• Zasebni
  • Poslovni
  • Sprememba pogojev
  • Prodajna mesta
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
0
  • Ponudba
      • Paketi
      • E-trgovina
      • Internet
      • Telefonija
      • TV in zabava
      • Pametni dom
      • E-oskrba
      • Varen splet
      • Ugodnosti
      • Program zvestobe
      Vsa ponudba

      Paketi NEO Svet

      Mobilna komunikacija z neomejenimi klici, sporočili in do 300 GB, hiter internet in napredna TV-izkušnja.

      Več

      Mobiteli

      Vsi mobiteli

      Več
      • Paketi NEO Svet

        Novi paketi, ki združujejo vse na enem mestu

      • Paketi NEO

        NEO TV, internet in fiksna telefonija

      • Paketi Naj

        Naj mobilni paketi v naj omrežju

      • Paket SUPR

        Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom

      • Paketi Mobilni Net

        Vzemite internet s seboj

      • Predplačniški paketi Mobi

        Brez pogodbe in mesečnih računov

      • Paketa Platinum

        Ko vam ena odločitev olajša vse nadaljnje

      • ČAS ZA PAKETE NEO
      • PONUDBA ZA MLADE
      • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
      • PONUDBA PENZION
      • HIBRIDNI DOSTOP
      Vsi paketi
      • Mobiteli
      • Pametne ure in zapestnice
      • Računalniki
      • Televizorji
      • Tablice
      • Slušalke
      • Novo v ponudbi
      • Program zvestobe
      Vsi izdelki
      • Dodatni zakupi mobilnega interneta

        Ko porabite vključene količine

      • Naročniški mobilni internet

        Uporabljate ga lahko povsod

      • Predplačniški mobilni internet

        Internet brez naročnine, za občasno uporabo

      • Hibridni dostop

        Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet

      • Dostopnost omrežja

        Pokritost omrežja in dostopnost storitev

      • Internetne storitve

        Vse internetne storitve na enem mestu

      • PAKETI NEO SVET
      • PAKETI NEO
      • PAKET NET
      • PAKET BREZŽIČNI NET
      • PAKETI MOBILNI NET
      • TURBO WIFI
      Več o ponudbi
      • Mobilni paketi

        Za brezskrbno mobilno komunikacijo

      • Predplačniški paketi Mobi

        Brez naročnine in vezave

      • Gostovanje

        Za ugodnejšo komunikacijo v tujini

      • Dodatne storitve

        Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa

      • Fiksna telefonija

        Fiksna telefonija v paketih

      • VALÚ

        Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.

      • MOBILNI PAKETI NAJ
      • PONUDBA ZA MLADE
      • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
      • PONUDBA PENZION
      • MOBITELI
      Več o ponudbi
      • Programske sheme in opcije

        Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami

      • Napredne funkcije

        NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven

      • Odkrij zabavo

        Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo

      • Videoteka DKino

        Uživajte v domačem kinu

      • Ponudba vrhunskih izdelkov

        Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov

      • NEO
      • TV-VSEBINE PO AKCIJSKI CENI
      • NEO IGRE
      • VIKEND TV
      • Paket NEO TV
      Več o ponudbi

      Pametni dom po vaši meri

      Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.

      Povežite pametne naprave v svojem domu

      Paketi

      Izberite paket ali pametno napravo

      Več

      Predstavitev E-oskrbe

      24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč

      Kako deluje E-oskrba?

      Varen splet

      Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.

      Več

      Kako vključim Varen splet?

      Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom

      Vključite storitev Varen splet
      • Izdelki NEO

        Za vse naročnike fiksnih storitev

      • Staro za novo

        Zamenjajte stare naprave za novo

      • Ugodna ponudba naprav

        Za naročnike fiksnih storitev

      • Poveži in prihrani

        Prihranek ob povezavi več storitev

      • Gasilci in policisti

        Popust za člane društev in sindikatov

      • Ugodnosti Penzion

        Popusti in ugodnosti za starejše

      • AMZS

        Popust za člane AMZS

      • MODRI FON
      • ZAVAROVANJE NAPRAV
      Vse ugodnosti
      • Ponudba programa zvestobe VALÚ KLUB

        Izdelki in ugodnosti

      • Opis ugodnosti

        Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?

      • Kako se včlanite?

        Brezplačno in brez obveznosti

      • Ugoden nakup izdelkov

         

      • Vsebine iz videoteke DKino

         

      • MOBILNI INTERNET
      • POLNITEV RAČUNA MOBI
      Več o ponudbi
  • Moj Telekom
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      • Program zvestobe
      Prijava v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      • Program zvestobe
      Pojdi v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
      • Novosti
      • Dobro je vedeti
      • Program zvestobe
      Pojdi v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki
      • Deljenje pravic

      • Plačevanje računov brez provizije

      • Zakupi za Slovenijo in tujino

      • Določitev prijaznega imena

      • Povezava s profilom Facebook ali Google

      • Mobilna aplikacija Moj Telekom

      • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
      • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
      • VAREN SPLET
      Več

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
  • Podpora
      • Teme pomoči
      • Splošne informacije
      • Podpora za naprave
      • Prodajna mesta
      • Ceniki in obrazci
      • Kontaktirajte nas
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Digitalni svetovalec Maks
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Digitalni svetovalec Maks
      Vse teme pomoči
      • Aktualna obvestila

      • Obvestila o delovanju storitev

      • Obvestila prek RSS

      • Arhiv obvestil

      • Informacije o dostopu do odprtega interneta

      • Omrežje 3G se poslavlja

      • Mobilne naprave

      • NEO Smartbox

      • BOX S

      • Modemi

      • Servisi

      • Telekomovi centri

      • Poslovni centri

      • Pooblaščena prodajna mesta

      • Plačilni avtomati

      • Splošni in posebni pogoji

      • Prodajne ponudbe

      • Obrazci

      • Pogoji nakupa naprav

      • Cenik mobilnih storitev

      • Cenik fiksnih storitev

      • Vsi ceniki

      • Informacije in naročila

        T: 080 8000
        E: info@telekom.si
        Iz tujine: +386 41 700 700

        Spletni pogovor

      • Tehnična pomoč

        T: 080 1000
        E: tehnicna.pomoc@telekom.si
        Iz tujine: +386 599 10000

        Spletni pogovor

        Digitalni svetovalec Maks

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • Spremembe pogojev
  • Kontakt
  • Prodajna mesta
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
  • Zasebni
  • Poslovni
Glavni meni
  • Ponudba
    • Paketi
    • E-trgovina
    • Internet
    • Telefonija
    • TV in zabava
    • Pametni dom
    • E-oskrba
    • Varen splet
    • Ugodnosti
    • Program zvestobe
Vsa ponudba
Glavni meni
  • Moj Telekom
    • Kako se registrirate?
    • Novosti
    • Program zvestobe
  • Prijava v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Kako se registrirate?
    • Novosti
    • Program zvestobe
  • Pojdi v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Novosti
    • Dobro je vedeti
    • Program zvestobe
  • Pojdi v Moj Telekom
Glavni meni
  • Podpora
    • Teme pomoči
    • Splošne informacije
    • Podpora za naprave
    • Prodajna mesta
    • Ceniki in obrazci
    • Kontaktirajte nas
Vse teme pomoči
Ponudba

Paketi

  • Paketi NEO Svet

    Novi paketi, ki združujejo vse na enem mestu

  • Paketi NEO

    NEO TV, internet in fiksna telefonija

  • Paketi Naj

    Naj mobilni paketi v naj omrežju

  • Paket SUPR

    Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.

  • Paketi Mobilni Net

    Vzemite internet s seboj

  • Predplačniški paketi Mobi

    Brez pogodbe in mesečnih računov

  • Paketa Platinum

    Ko vam ena odločitev olajša vse nadaljnje

  • ČAS ZA PAKETE NEO
  • PONUDBA ZA MLADE
  • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
  • PONUDBA PENZION
  • HIBRIDNI DOSTOP

Vsi paketi
E-trgovina

E-trgovina

  • Mobiteli
  • Pametne ure
  • Računalniki
  • Televizorji
  • Tablice
  • Slušalke
  • Novo v ponudbi
  • Program zvestobe
Vsi izdelki
Ponudba

Internet

  • Dodatni zakupi mobilnega interneta

    Ko porabite vključene količine

  • Naročniški mobilni internet

    Uporabljate ga lahko povsod

  • Predplačniški mobilni internet

    Internet brez naročnine, za občasno uporabo

  • Hibridni dostop

    Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet

  • Dostopnost omrežja

    Pokritost omrežja in dostopnost storitev

  • Internetne storitve

    Vse internetne storitve na enem mestu

  • PAKETI NEO SVET
  • PAKETI NEO
  • PAKET NET
  • PAKET BREZŽIČNI NET
  • PAKETI MOBILNI NET
  • TURBO WIFI
Več o ponudbi
Ponudba

Telefonija

  • Mobilni paketi

    Za brezskrbno mobilno komunikacijo

  • Predplačniški paketi Mobi

    Brez naročnine in vezave

  • Gostovanje

    Za ugodnejšo komunikacijo v tujini

  • Dodatne storitve

    Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa

  • Fiksna telefonija

    Fiksna telefonija v paketih

  • VALÚ

    Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.

  • MOBILNI PAKETI NAJ
  • PONUDBA ZA MLADE
  • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
  • PONUDBA PENZION
  • Mobiteli
Več o ponudbi
Ponudba

TV in zabava

  • Programske sheme in opcije

    Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami

  • Napredne funkcije

    NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven

  • Odkrij zabavo

    Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo

  • Videoteka DKino

    Uživajte v domačem kinu

  • Ponudba vrhunskih izdelkov

    Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov

  • NEO
  • TV-VSEBINE PO AKCIJSKI CENI
  • NEO IGRE
  • VIKEND TV
  • Paket NEO TV
Več o ponudbi
Pametni dom

NEO

Pametni dom po vaši meri

p>Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.

Povežite pametne naprave v svojem domu

Paketi

Izberite paket ali pametno napravo

Več
E-oskrba

E-oskrba

Predstavitev E-oskrbe

24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč

Kako deluje E-oskrba?
Varen splet

Varen splet

Varen splet

Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.

Več

Kako vključim Varen splet?

Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom

Vključite storitev Varen splet
Ponudba

Ugodnosti

  • Izdelki NEO

    Za vse naročnike fiksnih storitev

  • Staro za novo

    Zamenjajte stare naprave za novo

  • Poveži in prihrani

    Prihranek ob povezavi več storitev

  • Gasilci in policisti

    Popust za člane društev in sindikatov

  • Ugodnosti Penzion

    Popusti in ugodnosti za starejše

  • AMZS

    Popust za člane AMZS

  • MODRI FON
  • ZAVAROVANJE NAPRAV
Vse ugodnosti
Ponudba

Program zvestobe

  • Ponudba programa zvestobe VALÚ KLUB

    Izdelki in ugodnosti

  • Opis ugodnosti

    Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?

  • Kako se včlanite?

    Brezplačno in brez obveznosti

  • Ugoden nakup izdelkov

     

  • Vsebine iz videoteke DKino

     

  • Mobilni internet
  • POLNITEV RAČUNA MOBI
Več o ponudbi
Moj Telekom

Kako se registrirate

  • Prek spleta

  • S klicem na 080 8000

  • Na prodajnem mestu

  • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
  • MOBILNA APLIKACIJA
  • POGOSTA VPRAŠANJA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Novosti

  • Delim GB

  • VALÚ Moneta

  • Alarmi in limiti

  • Prenos dobroimetja Mobi

  • PLAČEVANJE RAČUNOV
  • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Dobro je vedeti

  • Deljenje pravic

  • Plačevanje računov brez provizije

  • Zakupi za Slovenijo in tujino

  • Določitev prijaznega imena

  • Povezava s profilom Facebook ali Google

  • Mobilna aplikacija Moj Telekom

  • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
  • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
  • VAREN SPLET
Nasveti in triki
Program zvestobe

Program zvestobe

Še niste včlanjeni?

Včlanite se enostavno prek spleta.

Včlani se

Unovčite svoje točke

Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

Unovči točke
Podpora

Teme pomoči

  • Internet
  • Mobilno
  • Televizija
  • Telefonija
  • Moj Telekom
  • Računi
  • Omrežja in priklop storitev
  • Digitalni svetovalec Maks
Vse teme pomoči
Podpora

Splošne informacije

  • Aktualna obvestila

  • Obvestila o delovanju storitev

  • Obvestila prek RSS

  • Arhiv obvestil

  • Informacije o dostopu do odprtega interneta

  • Omrežje 3G se poslavlja


Podpora

Podpora za naprave

  • Mobilne naprave

  • NEO Smartbox

  • BOX S

  • Modemi

  • Servisi

Podpora

Prodajna mesta

  • Telekomovi centri

  • Poslovni centri

  • Pooblaščena prodajna mesta

  • Plačilni avtomati

Podpora

Ceniki in obrazci

  • Splošni in posebni pogoji

  • Prodajne ponudbe

  • Obrazci

  • Pogoji nakupa naprav

  • Cenik mobilnih storitev

  • Cenik fiksnih storitev

  • Vsi ceniki

Podpora

Kontaktirajte nas

  • Informacije in naročila

    T: 080 8000
    E: info@telekom.si
    Iz tujine: +386 41 700 700

  • Tehnična pomoč

    T: 080 1000
    E: tehnicna.pomoc@telekom.si
    Iz tujine: +386 599 10000

  • Domov
  • Teme pomoči
  • Moj Telekom
  • Splošne informacije
Stage
Page Content

NAVODILA ZA UPORABO MOJEGA TELEKOMA

Splošno o Mojem Telekomu

Moj Telekom je namenjen uporabnikom storitev Telekoma Slovenije za samostojno upravljanje z naročniškimi in predplačniškimi razmerji Mobi pri Telekomu Slovenije. Dosegljiv je na spletnem naslovu https://moj.telekom.si, prek mobilne aplikacije za uporabnike mobilnih naprav z operacijskim sistemom iOS in Android ter prek aplikacije na TV-komunikatorju BOX oz. BOX S za uporabnike televizije (v skrčenem obsegu).

Postopek registracije in pridobitev dostopa do razmerij in storitev Telekoma Slovenije

Pogoj za uporabo Mojega Telekoma je opravljena registracija. V postopku registracije vsak uporabnik določi e-naslov in geslo za dostop. Z enim e-naslovom je lahko registriran le en uporabnik.

1. Registracija v Moj Telekom

V postopku registracije uporabnik določi e-naslov in geslo za dostop, nato pa potrdi povezavo, poslano na e-naslov za dostop. S tem ustvari svoj profil Moj Telekom. Če uporabnik poslane povezave ne potrdi v roku 30 dni, registracija ni uspešna. Za ponovno registracijo mora uporabnik ponoviti celoten postopek registracije. Registriran uporabnik lahko svoj profil kadarkoli izbriše.

Registracija je za naročnike oziroma uporabnike storitev Telekoma Slovenije možna tudi prek postopka hitre registracije, ki je podrobneje opisan v nadaljevanju

Registracijo lahko uporabnik opravi tudi v Moji prijavi na https://mojaprijava.si. Moja prijava je spletno mesto, namenjeno registraciji in prijavi uporabnikov. Omogoča enotno prijavo v spletna mesta in mobilne aplikacije Telekoma Slovenije. V postopku registracije v Mojo prijavo uporabnik določi e-naslov in geslo ter vpiše vse zahtevane podatke. Za potrditev e-naslova in zaključek registracije potrdi povezavo, poslano na e-naslov, in ustvari svoj profil Moja prijava. Registriran uporabnik se v Mojo prijavo na https://mojaprijava.si prijavi z vpisom e-naslova in gesla za svoj profil.

Registracija v Mojo prijavo je enakovredna registraciji v Moj Telekom, profil Moja prijava je enakovreden profilu Moj Telekom (v nadaljevanju profil).

2. Dostop do storitev Telekoma Slovenije

Uporabniki storitev Telekoma Slovenije lahko pridobijo polni dostop do storitev Telekoma Slovenije, in sicer za mobilne in fiksne storitve ter storitve elektrike Telekoma Slovenije, katerih naročniki ali uporabniki so. Pridobitev polnega dostopa do razmerij in storitev je enkraten postopek, za vsak naslednji dostop do razmerij in storitev je dovolj vpis e-naslova in gesla za dostop.

Uporabniki Mojega Telekoma, ki so naročniki storitev Telekoma Slovenije (mobilne in fiksne storitve ter storitve elektrike), lahko pridobijo polni dostop do svojih storitev na naslednje načine:

2.1. Samostojno prek Mojega Telekoma

Oddaja zahtevka za polni dostop v Mojem Telekomu na moj.telekom.si ali v mobilni aplikaciji za naročnike storitev Telekoma Slovenije

Po prijavi v Moj Telekom naročnik odda zahtevek za pridobitev polnega dostopa, pri čemer mora vpisati svojo šifro naročnika SPP. Šifra naročnika SPP je oznaka, pod katero Telekom Slovenije vodi razmerja naročnikov in uporabnikov storitev Telekoma Slovenije. Šifra naročnika SPP je navedena na mesečnem računu Telekoma Slovenije. Naročniki mobilnih storitev lahko šifro naročnika SPP pridobijo tudi prek SMS-a, tako da na številko 1919 pošljejo ključno besedo SPP, dodajo presledek in navedejo davčno številko.

Pridobitev polnega dostopa je omogočena na naslednje načine:

  • po pošti s kodo Telekom ID*
    Uporabnik Mojega Telekoma, ki je naročnik storitev Telekoma Slovenije ali uporabnik predplačniških storitev Mobi, prejme prvi del kode Telekom ID po priporočeni pošti na naslov stalnega prebivališča/sedeža naročnika. Po vpisu prvega dela kode Telekom ID v Moj Telekom prejme uporabnik na svoj e-naslov še drugi del kode Telekom ID. Po vpisu drugega dela kode Telekom ID v Moj Telekom ima uporabnik urejen polni dostop do naročniških oz. predplačniških razmerij Mobi.
  • na prodajnih mestih Telekoma Slovenije s kodo Telekom ID*
    Osebni prevzem prvega dela kode Telekom ID je mogoč na prodajnih mestih Telekoma Slovenije. Po vpisu prvega dela kode v Moj Telekom uporabnik na e-naslov za dostop prejme še drugi del kode. Po vpisu drugega dela kode v Moj Telekom uporabnik svoj profil poveže s svojimi naročniškimi razmerji.
  • z e-certifikatom
    Naročniki storitev Telekoma Slovenije lahko kodo Telekom ID prevzamejo tudi z e-certifikatom (HALCOM-CA in POŠTA®CA), naročniki, ki so fizične osebe, pa tudi z NLB CA. Po elektronskem podpisu uporabnik svoj profil poveže s svojimi naročniškimi razmerji.
  • z videoidentifikacijo
    Uporabnik, ki je polnoletni naročnik storitev Telekoma Slovenije in je zasebni uporabnik, lahko polni dostop pridobi tudi z videoidentifikacijo. Za izvedbo potrebuje napravo s kamero, mikrofonom in zvočnikom ter osebni dokument (osebna izkaznica ali potni list). V postopku videoidentifikacije se vzpostavi zveza z videoklicnim centrom, v sklopu katerega se preveri ujemanje podatkov uporabnika s podatki o naročniku Telekoma Slovenije in s podatki na osebnem dokumentu.

*Izdana koda Telekom ID ima veljavnost za vpis 30 dni od oddaje zahtevka, kar pomeni, da jo mora uporabnik v tem času vpisati v Moj Telekom. Po preteku 30 dni vpis kode Telekom ID ni več mogoč, uporabnik pa mora oddati nov zahtevek za izdajo kode Telekom ID. Za posamezno šifro naročnika SPP je lahko za Moj Telekom izdana le ena koda Telekom ID.

V primeru, da naročnik v zahtevek za polni dostop v Mojem Telekomu vpiše napačno šifro naročnika SPP, se lahko za pomoč obrne na Center za pomoč uporabnikom na 080 8000 ali info@telekom.si.

2.2. Osebno na prodajnem mestu Telekoma Slovenije

Naročniki storitev Telekoma Slovenije lahko polni dostop pridobijo na prodajnih mestih Telekoma Slovenije. Pri tem določijo e-naslov za dostop in prejmejo prvi del kode Telekom ID. Po prijavi v Moj Telekom in vpisu prvega dela kode uporabnik na e-naslov za dostop prejme še drugi del kode. Po vpisu drugega dela kode v Moj Telekom uporabnik svoj profil poveže s svojimi naročniškimi razmerji.

2.3. Pridobitev dostopa za uporabnike predplačniških storitev Mobi

Registrirani uporabniki Mojega Telekoma, ki so uporabniki predplačniških storitev Mobi, lahko svoj profil in razmerja povežejo na dva načina:

  • Povezava profila in razmerja Mobi je mogoča z vpisom mobilne številke in enkratnega povratnega SMS-gesla. Posamezno razmerje Mobi je lahko povezano s poljubnim številom profilov Moj Telekom.
  • Uporabniki Mobi lahko z obrazcem Vloga za urejanje dostopov do portala Moj Telekom ali z včlanitvijo v program zvestobe Telekoma Slovenije pridobijo šifro naročnika SPP in si nato uredijo dostop na enak načine kot velja za naročnike.
3. Hitra registracija na prodajnem mestu za naročnike storitev Telekoma Slovenije

Naročniki storitev Telekoma Slovenije lahko na prodajnem mestu Telekoma Slovenije oddajo vlogo za hitro registracijo v Moj Telekom. Naročnik določi e-naslov za dostop, na katerega nato prejme povezavo. Po potrditvi povezave določi geslo za dostop in potrdi strinjanje s pogoji. S tem ustvari svoj profil Moj Telekom in pridobi dostop do svojih naročniških razmerij. Če uporabnik poslane povezave ne potrdi v roku 30 dni, registracija ni uspešna. Za ponovno registracijo mora uporabnik ponoviti celoten postopek registracije.

4. Hitra registracija prek klicnega centra za naročnike storitev Telekoma Slovenije

Naročniki storitev Telekoma Slovenije lahko oddajo vlogo za hitro registracijo v Moj Telekom prek klicnega centra Telekoma Slovenije. Naročnik določi e-naslov za dostop, na katerega nato prejme povezavo za zaključek registracije v Moj Telekom in pridobitev polnega dostopa do svojih naročniških razmerij pri Telekomu Slovenije. Po potrditvi povezave določi geslo za dostop in potrdi strinjanje s pogoji. S tem ustvari svoj profil Moj Telekom. V roku treh delovnih dni na naslov stalnega prebivališča po priporočeni pošti prejme prvi del kode Telekom ID. Po vpisu prvega dela kode v Moj Telekom prejme uporabnik na svoj e-naslov še drugi del kode. Po vpisu drugega dela kode v Moj Telekom uporabnik pridobi dostop do svojih naročniških razmerij. Izdana koda Telekom ID ima veljavnost 30 dni od potrditve registracije v Moj Telekom. Po preteku 30 dni vpis kode Telekom ID ni več mogoč, uporabnik mora oddati nov zahtevek za izdajo kode Telekom ID na https://moj.telekom.si ali obiskati prodajno mesto Telekoma Slovenije.

5. Upravljanje s profilom Moj Telekom

Registriran uporabnik lahko kadarkoli spremeni e-naslov ali geslo za dostop v Moj Telekom. Za spremembo e-naslova uporabnik po prijavi v Moj Telekom v sklopu Moj profil izbere možnost za spremembo e-naslova za prijavo. Na obstoječi e-naslov za prijavo prejme potrditveno povezavo za Moj Telekom, kjer vpiše novi e-naslov in potrdi spremembo e-naslova. Če dostopa do obstoječega e-naslova za prijavo uporabnik nima, lahko spremembo uredi s pisnim zahtevkom Telekomu Slovenije. Naročniki storitev Telekoma Slovenije, ki imajo v Mojem Telekomu urejen polni dostop do svojih naročniških razmerij, lahko spremembo e-naslova uredijo s pisnim zahtevkom s strani naročnika.

Za spremembo gesla za dostop uporabnik po prijavi v Moj Telekom v sklopu Moj profil vpiše staro in novo geslo za dostop, s potrditvijo je sprememba gesla urejena.

V primeru pozabljenega gesla uporabnik na https://moj.telekom.si izbere možnost 'Ste pozabili geslo?' in vpiše e-naslov za Moj Telekom. Na e-naslov prejme povezavo za ponastavitev gesla. Po potrditvi povezave določi novo geslo za dostop.

Nivoji dostopa do razmerij Telekoma Slovenije

Za dostop do razmerij Telekoma Slovenije prek Mojega Telekoma obstaja več vrst nivojev.

Vsak registriran uporabnik, ki svoj profil in razmerja poveže s kodo Telekom ID ali uspešno opravi hitro registracijo na prodajnem mestu oziroma prek klicnega centra, ima do vseh svojih naročniških razmerij polni dostop. Nivo dostopa za naročnike storitev Telekoma Slovenije velja enotno za vsa naročniška razmerja.

Polni dostop imajo tudi registrirani uporabniki predplačniških storitev Mobi.

Naročniki storitev Telekoma Slovenije lahko pravice za dostop do svojih razmerij v Mojem Telekomu dodelijo tudi drugim registriranim uporabnikom Mojega Telekoma. Dodeljene pravice za dostop drugim uporabnikom lahko naročnik, ki je pravice dodelil, kadarkoli prekliče ali spremeni nivo dostopa. Pravice za dodelitev dostopov za vpogled v podatke in možnost upravljanja z razmerji lahko naročnik teh storitev uredi prek Mojega Telekoma ali s pisnim zahtevkom Telekomu Slovenije, in sicer za vsako posamezno naročniško razmerje.

Naročniki imajo pri dodeljevanju pravic za dostop do posameznih razmerij drugim uporabnikom na voljo dva nivoja dostopa:

  • Polni dostop – dostop s polnim vpogledom v podatke in možnostjo polnega upravljanja z razmerji naročnika.
  • Omejeni dostop – dostop z omejenim vpogledom v podatke in možnostjo omejenega upravljanja z razmerji naročnika.

Za poslovne uporabnike, ki so naročniki mobilnih storitev in hkrati naročniki Ločenega računa, veljajo pri dostopu in upravljanju prek Mojega Telekoma posebnosti. Za dostop je potrebna registracija in zahteva za izdajo kode Telekom ID za osnovni in/ali ločeni račun. Naročnik osnovnega računa ima dostop z možnostjo upravljanja le na osnovnem računu, naročnik ločenega računa pa dostop do dela podatkov na osnovnem računu in vseh podatkov na ločenem računu.

V primeru začasnega ali dokončnega izklopa posameznega razmerja se lahko registriranemu uporabniku Mojega Telekoma delno onemogoči ali v celoti onemogoči dostop do podatkov prek Mojega Telekoma na https://moj.telekom.si in mobilne aplikacije.

Izbris profila Moj Telekom

Uporabniki, ki želijo izbrisati svoj profil v Mojem Telekomu, po prijavi v Moj Telekom v sklopu Moj profil izberejo možnost izbrisa profila. Po potrditvi izbrisa je profil trajno izbrisan. Z istim e-naslovom lahko uporabnik kadarkoli ponovno opravi registracijo v Moj Telekom.

Telekom Slovenije si pridružuje pravice za poziv k ponovni prijavi v Moj Telekom v primerih, ko uporabniki svojega profila Moj Telekom nimajo povezanega z razmerji za storitve Telekoma Slovenije in ki več kot 12 mesecev niso opravili prijave z e-naslovom za dostop v spletna mesta ali mobilne aplikacije Telekoma Slovenije. Poziv pošljemo na e-naslov za dostop v Moj Telekom. V primeru neodzivnosti uporabnika na poziv k ponovni prijavi, lahko Telekom Slovenije ob predhodnem obvestilu uredi izbris profila.

Vklop in izklop storitev

Vklop in izklop storitev prek Mojega Telekoma je omogočen uporabnikom, ki imajo omogočen polni nivo dostopa do razmerij Telekoma Slovenije. Omejene možnosti vklopa/izklopa storitev prek Mojega Telekoma so omogočene uporabnikom, ki imajo do razmerij omejen nivo dostopa. Vklop oziroma izklop storitev prek Mojega Telekoma je enakovreden pisni zahtevi vklopa in izklopa prek obrazca ali SMS-zahteve.

Postopek vklopa/izklopa storitev za naročnike

Če pri naročilu plačljivih storitev ali vsebin ni navedeno drugače, se cena za uporabo plačljivih storitev oziroma za dostop do plačljivih vsebin zaračuna naročniku razmerja in se obračuna na rednem mesečnem računu.

Vrste storitev, katerih upravljanje je omogočeno v Mojem Telekomu:

  • Brezplačne storitve
    Vklop storitve se izvrši po potrditvi pogojev s takojšnjo veljavnostjo, in sicer za nedoločen čas oz. do izklopa storitve. Uporaba storitve je brezplačna. Brezplačna storitev se po potrditvi izklopa izključi s takojšnjo veljavnostjo.
  • Storitev brez mesečne naročnine
    Vklop storitve se izvrši po potrditvi pogojev s takojšnjo veljavnostjo, in sicer za nedoločen čas oz. do izklopa storitve. Uporaba storitve brez mesečne naročnine se obračunava po ceniku. Storitev brez mesečne naročnine se po potrditvi izklopa izključi s takojšnjo veljavnostjo.
  • Storitve z mesečno naročnino za nedoločen čas
    Vklop storitve se izvrši po potrditvi pogojev s takojšnjo veljavnostjo, in sicer za nedoločen čas oz. do izklopa storitve. Naročnina se ob vklopu storitve v skladu s cenikom obračuna v celoti za obračunsko obdobje, znotraj katerega je storitev vključena. Storitev z mesečno naročnino se ne glede na datum potrditve izklopa storitve izključi ob koncu obračunskega obdobja. Po izklopu storitve z mesečno naročnino se morebitna nadaljnja uporaba storitve brez mesečne naročnine obračunava po ceniku.
  • Storitev z mesečno naročnino za nedoločen čas (LR)
    Vklop storitve se izvrši po potrditvi pogojev s takojšnjo veljavnostjo, in sicer za nedoločen čas oz. do izklopa storitve. Naročnina se ob vklopu storitve v skladu s cenikom obračuna v celoti za obračunsko obdobje, znotraj katerega je storitev vključena. Storitev z mesečno naročnino se ne glede na datum potrditve izklopa storitve izključi ob koncu obračunskega obdobja. Po izklopu storitve z mesečno naročnino se morebitna nadaljnja uporaba storitve brez mesečne naročnine obračunava po ceniku. Naročnikom z vključeno storitvijo Ločeni račun se storitev vključi na Ločenem računu.
  • Storitve z mesečno naročnino za tekoči mesec
    Vklop storitve se izvrši po potrditvi pogojev s takojšnjo veljavnostjo, in sicer za določen čas, storitev se izključi ob koncu obračunskega obdobja. Z večkratnim vklopom iste storitve se ob vsakem dodatnem vklopu storitve naročnina obračuna v celoti. Večkrat vključena ista storitev z mesečno naročnino se izključi ob koncu obračunskega obdobja.
  • Storitve z veljavnostjo za tekoči mesec (LR)
    Vklop storitve se izvrši po potrditvi pogojev s takojšnjo veljavnostjo, in sicer za določen čas, storitev se izključi ob koncu obračunskega obdobja. Z večkratnim vklopom iste storitve se ob vsakem dodatnem vklopu storitve naročnina obračuna v celoti. Večkrat vključena ista storitev z mesečno naročnino se izključi ob koncu obračunskega obdobja. Naročnikom z vključeno storitvijo Ločeni račun se storitev vključi na Ločenem računu.
  • Storitve z veljavnostjo za določen čas
    Vklop storitve se izvrši po potrditvi pogojev s takojšnjo veljavnostjo, in sicer za določen čas, storitev se ob preteku veljavnosti samodejno izključi. Izklop pred pretekom veljavnosti ni omogočen.
  • Storitve z veljavnostjo za določen (LR)
    Vklop storitve se izvrši po potrditvi pogojev s takojšnjo veljavnostjo, in sicer za določen čas, storitev se ob preteku veljavnosti samodejno izključi. Izklop pred pretekom veljavnosti ni omogočen. Naročnikom z vključeno storitvijo Ločeni račun se storitev vključi na Ločenem računu.
  • Plačljive storitve, ki se obračunavajo po sorazmernem deležu
    Vklop storitve se izvrši po potrditvi pogojev s takojšnjo veljavnostjo, in sicer za nedoločen čas oz. do izklopa storitve. Naročnikom se storitev obračunava po sorazmernem deležu naročnine glede na obdobje uporabe.
  • Storitve s posebnimi pogoji
    Za storitev, za katero veljajo posebni pogoji, se pogoji storitve in cenik uporabniku prikažejo ob izbiri vklopa oz. izklopa storitve. Pred potrditvijo vklopa oz. izklopa se je treba s pogoji strinjati. Vklop oz. izklop storitve se izvrši v skladu s pogoji.
Postopek vklopa/izklopa storitev in paketov za uporabnike Mobi

Pogoj za vklop plačljive storitve/paketa je, da ima uporabnik stanje na računu Mobi najmanj enako ceni storitve/paketa. Uporabnikom Mobi se znesek plačila ob vklopu storitve odšteje od njihovega dobroimetja na računu Mobi.

  • Brezplačne storitve
    Za brezplačno storitev se cenik storitve uporabniku prikaže ob izbiri vklopa storitve. Vklop storitve se izvrši po potrditvi pogojev s takojšnjo veljavnostjo, in sicer za nedoločen čas oziroma do izklopa storitve. Uporaba storitve je brezplačna. Brezplačna storitev se po potrditvi izklopa izključi s takojšnjo veljavnostjo.
  • Storitve, ki se obračunavajo po ceniku
    Za storitev, ki se obračunava po ceniku, se cenik storitve uporabniku prikaže ob izbiri vklopa storitve, uporaba storitve se obračunava po ceniku. Vklop storitve se izvrši po potrditvi pogojev s takojšnjo veljavnostjo, in sicer za nedoločen čas oziroma do izklopa storitve. Storitev se po potrditvi izklopa izključi s takojšnjo veljavnostjo.
  • Storitve z veljavnostjo za določen čas
    Za storitev, ki se obračunava po ceniku, se cenik storitve uporabniku prikaže ob izbiri vklopa storitve. Vklop storitve se izvrši po potrditvi pogojev s takojšnjo veljavnostjo, in sicer za določen čas, storitev se ob preteku veljavnosti samodejno izključi. Izklop pred pretekom veljavnosti ni omogočen.
  • Storitve z veljavnostjo za nedoločen čas
    Za storitev, ki se obračunava po ceniku, se cenik storitve uporabniku prikaže ob izbiri vklopa storitve. Vklop storitve se izvrši po potrditvi pogojev s takojšnjo veljavnostjo, in sicer za nedoločen čas oz. do izklopa storitve. Storitev se ne glede na datum potrditve izklopa storitve izključi ob preteku veljavnosti.
  • Storitve s posebnimi pogoji
    Za vklop storitve/ugodnosti, za katero veljajo posebni pogoji, se cenik in pogoji prikažejo ob izbiri vklopa storitve. Vklop se izvrši po potrditvi pogojev s takojšnjo veljavnostjo, in sicer za nedoločen čas oziroma do izklopa storitve. Vklop oz. izklop storitve se izvrši v skladu s pogoji.

Mobilna aplikacija Moj Telekom

Mobilna aplikacija Moj Telekom je javno dostopna, pogoj za uporabo ni naročniško ali predplačniško razmerje Telekoma Slovenije. Pogoj za prvo prijavo v mobilno aplikacijo Moj Telekom je strinjanje s Pogoji uporabe spletnih mest in mobilnih aplikacij Telekoma Slovenije, d.d. Z uporabo mobilne aplikacije Moj Telekom uporabnik potrjuje tudi, da je seznanjen s temi navodili, ki so objavljena na spletnem mestu www.telekom.si/pomoc-in-podpora/teme-pomoci/moj-telekom/splosne-informacije, da z njimi soglaša ter da ga njihove določbe zavezujejo, v nasprotnem primeru Telekom Slovenije uporabniku odsvetuje uporabo mobilne aplikacije Moj Telekom. Naročnikom oziroma uporabnikom storitev Telekoma Slovenije mobilna aplikacija Moj Telekom omogoča pregled, urejanje in spreminjanje podatkov ter spremembe in naročanje storitev. Pogoj je prijava v mobilno aplikacijo Moj Telekom z e-naslovom in geslom za Moj Telekom ter urejenim dostopom do naročniških in/ali predplačniških razmerij Telekoma Slovenije.

Mobilna aplikacija Moj Telekom zaradi tehničnih omejitev ne deluje na nekaterih operacijskih sistemih. Zaradi nadgradenj je mogoče, da je uporabnik o novi različici mobilne aplikacije Moj Telekom obveščen prek aplikacije ali se posodobitev izvede samodejno.

Program zvestobe VALÚ KLUB

V Mojem Telekomu se registrirani uporabniki, ki so naročniki storitev Telekoma Slovenije in imajo urejen polni dostop do svojih razmerij, lahko včlanijo v program zvestobe VALÚ KLUB. Pogoj za včlanitev v program zvestobe je strinjanje s splošnimi pogoji programa zvestobe VALÚ KLUB. Prek Mojega Telekoma je za člane programa zvestobe VALÚ KLUB omogočeno delno upravljanje s članstvom v programu zvestobe, in sicer pregledovanje stanja, nastavitev ter unovčevanje točk za nekatere ugodnosti.

E-trgovina Telekoma Slovenije

Registrirani uporabniki Mojega Telekoma se z e-naslovom in geslom za dostop lahko prijavijo v E-trgovino Telekoma Slovenije na naslovu https://www.telekom.si/e-trgovina. Registrirani uporabniki nakupujejo izdelke v E-trgovini v skladu s Pogoji nakupa blaga in storitev. Ob vsakem nakupu se mora uporabnik strinjati s Pogoji nakupa blaga in storitev.

TViN

Registrirani uporabniki Mojega Telekoma, ki so uporabniki fiksnih in/ali mobilnih storitev Telekoma Slovenije, lahko z e-naslovom in geslom dostopajo do spletnega mesta https://tvin.si in mobilne aplikacije TViN. Obseg naročniških vsebin je lahko odvisen od naročniškega paketa fiksnih in mobilnih razmerij, za katere ima uporabnik urejen dostop – s kodo Telekom ID oz. uspešno opravljeno hitro registracijo prek prodajnega mesta ali klicnega centra ali ima za ta razmerja dodeljene pravice za dostop s strani naročnika teh razmerij.

Uporabniki, ki so jim s strani naročnikov dodeljene omejene pravice za dostop do fiksnih in/ali mobilnih razmerij, lahko na TViN-u spremljajo enake vsebine kot uporabniki s polnimi pravicami za dostop.

NEO

Registrirani uporabniki Mojega Telekoma, ki so naročniki fiksnih storitev Telekoma Slovenije in imajo urejen polni dostop s kodo Telekom ID oz. uspešno opravljeno hitro registracijo prek prodajnega mesta ali klicnega centra, lahko z e-naslovom in geslom dostopajo do spletnega mesta neo.io in mobilne aplikacije NEO. Obseg naročniških vsebin je lahko odvisen od naročniškega paketa fiksnih razmerij, katerih naročniki so.

Uporabnikom, ki so jim s strani naročnikov dodeljene omejene pravice za dostop do fiksnih in/ali mobilnih razmerij, lahko na spletnem mestu neo.io in mobilni aplikaciji NEO spremljajo enake vsebine kot uporabniki s polnimi pravicami za dostop.

PIAZZ

Spletno tržišče PIAZZ uporabnikom prek spletnega mesta piazz.com ponuja širok nabor blaga in/ali storitev. Dostop do vsebine piazz.com je na voljo vsem uporabnikom, nakup izdelkov oziroma naročilo storitev pa lahko opravijo le registrirani polnoletni uporabniki Mojega Telekoma oziroma Moje prijave, ki posredujejo osebne podatke (e-naslov, ime, priimek, naslov za dostavo) in se strinjajo s pogoji PIAZZ-a.

Prijava v Moj Telekom na https://moj.telekom.si z računi družbenih omrežij

Uporabniki Mojega Telekoma lahko svoj profil Moj Telekom povežejo z računi družbenih omrežij Facebook in/ali Google (v nadaljevanju računi družbenih omrežij). En profil Moj Telekom je lahko povezan z le enim računom Facebook in/ali enim računom Google in obratno, en račun Facebook oz. en račun Google je lahko povezan z le enim profilom Moj Telekom. Povezavo profila Moj Telekom z računi družbenih omrežij lahko uporabnik kadarkoli prekine.

Postopek povezave profila Moj Telekom z računom družabnega omrežja: Uporabnik uredi povezavo profila Moj Telekom z računom družbenega omrežja na https://moj.telekom.si. Pogoj za povezavo je prijava v Moj Telekom in hkrati prijava v družbeno omrežje, s katerim želi uporabnik povezati svoj profil Moj Telekom, in sicer na istem računalniku ali mobilni napravi.

Postopek prekinitve povezave profila Moj Telekom z računom družabnega omrežja: Uporabnik Mojega Telekoma lahko povezavo profila Moj Telekom z računi družbenih omrežij kadarkoli prekine. Za prekinitev uporabnik v sklopu Moj profil izbere družbeno omrežje, ki ga ne želi imeti več povezanega s svojim profilom Moj Telekom. Uporabniki, ki se v Moj Telekom prijavijo z računom Facebook, se strinjajo, da Facebook določene podatke (ime in priimek ter e-naslov) z njihovega računa Facebook deli s Telekomom Slovenije. Facebook omenjene podatke posreduje Telekomu Slovenije v skladu z določili pravilnika o zasebnosti storitve Facebook (http://www.facebook.com/policy.php). V primeru prekinitve povezave profila z računom Facebook se na posredovano zahtevo uporabnika Mojega Telekoma uporabnikove podatke izbriše v skladu s Politiko zasebnosti.

Uporabniki, ki se v Moj Telekom prijavijo z računom Google, se strinjajo, da Google določene podatke (ime in priimek ter e-naslov) z njihovega računa Google deli s Telekomom Slovenije. Google omenjene podatke posreduje Telekomu Slovenije v skladu z določili pravilnika o zasebnosti storitve Google (https://www.google.si/intl/sl/policies/privacy/).


B

Ste našli, kar ste iskali?

Hvala za vašo povratno informacijo!

DA NE

Zaupajte nam, kaj na spletnem mestu pogrešate.

ostalo 400 od 400 znakov

PREKLIČI POŠLJI
Sidebar
​​​​​​​​
  • REGISTRACIJA IN HITRA REGISTRACIJA​
  • MOBILNA APLIKACIJA​ MOJ TELEKOM​
  • POVEZAVA Z DRUŽBENIMI OMREŽJI
  • ​​P​RIDOBI TELEKOM ID
  • PRIJAZNO IME
  • UPORABA
  • PRAVICE ZA DOSTOP
  • VKLOP ZAKUPOV V PRIHODNOSTI
  • PROFIL​
  • UREJANJE TELEFONIJE​
  • POZABLJENO GESLO
  • PLAČILO RAČUNOV
  • PLAČILO RAČUNOV V APLIKACIJI MOJ TELEKOM
  • SPLOŠNE INFORMACIJE
  • NAKUP V E-TRGOVINI
  • POGOSTA VPRAŠANJA
​
​
Želite biti prvi obveščeni o naših novostih?

Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.

ŽELIM PREJEMATI E-NOVICE

Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Pomoč in podpora
  • English
  • O podjetju
  • Info in obvestila
  • Veleprodaja
  • Imenik
  • Priporočilo za uporabnike
  • Samoregulacijski kodeks
  • Ponudba za invalide
  • Izvensodno reševanje potrošniških sporov
  • Kodeks zaščite uporabnikov
  • PIŠITE NAM
  • NAROČITE KLIC
  • MAKS, VAŠ DIGITALNI
    SVETOVALEC
080 8000

NAROČILA IN INFORMACIJE

080 1000

TEHNIČNA POMOČ IN PRIJAVA NAPAK

116 000 TELEFON ZA PRIJAVO POGREŠANIH OTROK KLIC V SILI Več informacij Klici na intervencijske številke se snemajo

Telekom Slovenije, d.d.

  • Delite svojo izkušnjo z nami
  • Pravila in pogoji
  • Politika zasebnosti
  • Piškotki
  • Ceniki
  • Drugi portali
  • NEO
  • VALÚ
  • IZI
  • Spletna pošta
  • Tehnik
  • Izobraževalni center

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila:

  • Informacije o ponudbi
  • Naročila storitev in nakupi
  • Računi in plačila
  • Tehnična podpora / pomoč
  • Reklamacije
  • Mnenja, pohvale, ideje

Pišite nam

Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.

*
Podatek je obvezen.
*
Podatek je obvezen.
*
Obvezen podatek v pravilni obliki.
*
Podatek je obvezen.
*
Uporabniško ime ali šifra SPP je obvezen podatek.
POŠLJI

DELITE SVOJO IZKUŠNJO Z NAMI

Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.

ODDAJ MNENJE
BODITE ŠE NAPREJ OBVEŠČENI O NAŠI PONUDBI

Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*

PRIJAVI SE