0
 

Opis ugodnosti

Svoje VALÚ točke lahko zamenjate za različne popuste in ugodnosti.

Polnitev računa Mobi

Napolnite račun Mobi s VALÚ točkami ugodnosti sebi ali drugemu.1

10 € polnitev
500VALÚ točk
20 €polnitev
900VALÚ točk
Unovčite VALÚ točke po lastni izbiri

Znižajte si vrednost nakupa izdelkov v E-trgovini in v Telekomovih centrih. Število točk, ki jih boste unovčili pri nakupu, si lahko sami izberete. 100 točk pomeni 1 € znižanja zneska nakupa. 2

Nakup na 24 obrokov

Preverite pestro izbiro izdelkov.3

Prednosti:
  • plačilo na računu Telekoma Slovenije
  • brez stroškov odobritve in obresti
  • vse dostavimo brezplačno

Želim izdelke
Popust na računu

Znižajte si mesečni račun za storitve Telekoma Slovenije.4

5 €popusta
300VALÚ točk
10 €popusta
500VALÚ točk
Vsebine iz videoteke DKino

Privoščite si ogled zadnjega filmskega hita, odlične serije, risanke, koncerta ali pa vsebine za odrasle.5

5 €dobroimetja
200VALÚ točk
10 €dobroimetja
400VALÚ točk
Mobilni internet

Izberite mobilni internet in brskajte po spletu kar prek vašega mobitela ali tablice. 6

1 GB za tekoči mesec
300 VALÚ točk
20 GB za tekoči mesec
600 VALÚ točk
Mobilni internet 1 dan

Neomejeni prenos podatkov za 1 dan.7



200 VALÚ točk

Želim internet za 1 dan
Balkan 3

Zagotovite si brezskrbno gostovanje na Balkanu. Zakupite enote za 3 dni. 8

500 enot za klice ali SMS-e
100 MB prenosa podatkov
200 VALÚ točk

Želim Balkan 3
Balkan 7

Zagotovite si brezskrbno gostovanje na Balkanu. Zakupite enote za 7 dni. 8

1000 enot za klice ali SMS-e
200 MB prenosa podatkov
400 VALÚ točk

Želim Balkan 7
HR-internet

Zagotovite si mobilni internet na Hrvaškem. 9


20 GB za tekoči mesec

400 VALÚ točk


OPOMBE

1Polnitev računa Mobi: V primeru, da član navede telefonsko številko, ki do polnitve ni upravičena, polnitev računa Mobi ni mogoča. Do ugodnosti niso upravičene neaktivne številke Mobi. Ugodnost polnjenja računa Mobi lahko koristijo samo številke aktivnih uporabnikov Mobi. Polnitev računa Mobi s koriščenjem točk podaljša veljavnost računa Mobi. Ugodnost je mogoče aktivirati v Mojem Telekomu, s poslanim SMS-sporočilom z nosilne mobilne številke ali osebno v Telekomovem centru vsakih 30 dni.

2Član programa lahko izvede plačilo nakupa blaga z enkratnim plačilom v Telekomovih centrih in E-trgovini Telekoma Slovenije na način, da račun delno plača z unovčenjem VALÚ točk in delno v denarju, ali da celotni znesek izstavljenega računa plača z unovčenjem VALÚ točk. Vrednost VALÚ točke pri unovčenju je 1 cent oz. 0,01 EUR. Član programa je ob tem obvezan plačati vse zakonsko določene dajatve in morebitne druge z nakupom povezane stroške na enak način, kot če bi prodajalčevo blago/storitev v celoti plačal s katerimkoli drugim veljavnim plačilnim sredstvom.
Član se pri unovčenju ugodnosti identificira z mobilno denarnico VALÚ. Če je član naročnik storitev fiksnih in/ali mobilnih storitev Telekoma Slovenije, se lahko poleg mobilne aplikacije VALÚ, identificira tudi z osebno identifikacijo na fizičnih prodajnih mestih v Telekomovih centrih in z elektronsko identiteto TID, za nakupe v e-trgovini Telekoma Slovenije.

3Nakup na 24 obrokov: Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki so naročniki storitev Telekoma Slovenije najmanj dva meseca. Pogoj za nakup izdelkov je, da naročnik nima neporavnanih zapadlih obveznosti do Telekoma Slovenije. Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da ob naročilu izdelkov od naročnika zahteva instrument zavarovanja plačila. Naročeni izdelek se dostavi v zakonsko opredeljenem roku od dneva prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana programa zvestobe VALÚ KLUB, ki je naročil izdelek. Za uveljavljanje morebitnih reklamacij, ki se vežejo na izdelek, se lahko član obrne na pooblaščene servise ali na najbližji Telekomov center. Količine izdelkov so omejene.

Ugodnost je na voljo naročnikom na osnovne mobilne ali fiksne storitve, kar ne vključuje npr. samostojnega poštnega predala, urnega paketa, Pantheon, elektrike idr.

4Popust na računu Telekoma Slovenije: Ugodnost je na voljo vsem članom programa zvestobe VALÚ KLUB, ki so naročniki storitev Telekoma Slovenije. Popust je mogoče koristiti enkrat na leto pri izbranem naročniškem računu in velja za tekoči mesec. Popust ne velja pri nakupih, opravljenih z VALÚ-jem, pri prenosu številke, donacijah, klicih na komercialne številke, nezgodnem zavarovanju, pogodbenih obveznostih ter znesku obrokov pri nakupu izdelkov na obroke. Član lahko vključi popust pri enem od računov za storitve Telekoma Slovenije, ki jih ima vključene v program zvestobe. Neizkoriščeni del popusta se prenese v naslednje obračunsko obdobje.

5Ugodnost je na voljo naročnikom televizije. Član lahko koristi ugodnost dobroimetja v obdobju enega leta od trenutka aktivacije ugodnosti. Član sam spremlja porabo dobroimetja, morebitna prekoračitev se obračuna skladno s cenikom izbrane vsebine.

6Mobilni internet: Na isti številki je v istem mesecu možno isto storitev mobilnega interneta vključiti le enkrat. Če imajo člani programa zvestobe VALÚ KLUB na svojem računu programa zvestobe vključenih več številk, lahko isto storitev v istem mesecu vključijo na različnih številkah. Neporabljena količina se ne prenese v naslednji mesec. Ugodnost je mogoče aktivirati v Mojem Telekomu, s poslanim SMS-sporočilom z nosilne mobilne številke ali osebno v Telekomovem centru.

Mobilni internet 1 GB v tekočem mesecu za 300 točk (1 GB na voljo za Slovenijo ali EU)
Mobilni internet 20 GB v tekočem mesecu za 600 točk (za EU do 8207 MB)

7Mobilni internet – 1 dan: Zakup Mobilni internet 1 dan pomeni 23 ur prenosa podatkov v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije brez omejitev količine ali hitrosti.

8Balkan 3 in Balkan 7: Zakup Balkan 3 (ki vključuje 500 enot klicev in SMS-ov ter 100 MB prenosa podatkov) za 200 točk in Balkan 7 (ki vključuje 1.000 enot klicev in SMS-ov ter 200 MB prenosa podatkov) za 400 točk veljata v omrežjih mobilnih operaterjev v izbranih državah: v Bosni in Hercegovini(BH Telecom in m:tel (Mobi's)), v Srbiji (Telekom Srbija in Telenor (Mobtel)), v Črni gori (M:tel), v Severni Makedoniji (T-mobile in A1 Makedonija DOOEL Skopje) in na Kosovu (IPKO). Ena enota storitve je enaka eni minuti odhodnega klica ali eni minuti dohodnega klica ali enemu poslanemu sporočilu SMS. Enote storitev se koristijo za dohodne klice, odhodne klice v Slovenijo ter SMS-e.

9HR-internet v tekočem mesecu: Zakup HR-internet vključuje 20 GB prenosa podatkov in je možen enkrat v obračunskem obdobju. Velja le v omrežju Hrvaškega Telekoma (HT), ki ima lahko na napravi več imen: HR-CRONET, T-Mobile HR ali HT HR. Svetujemo ročno izbiro operaterja. Neporabljene količine se ne prenašajo v naslednje obračunsko obdobje.


Natančna določila unovčevanja točk opredeljuje dokument Navodila za pridobivanje in unovčevanje točk pri Telekomu Slovenije.

Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila: