Nakup na 24 obrokov: Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki so naročniki storitev Telekoma Slovenije najmanj dva meseca. Pogoj za nakup izdelkov je, da naročnik nima neporavnanih zapadlih obveznosti do Telekoma Slovenije. Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da ob naročilu izdelkov od naročnika zahteva instrument zavarovanja plačila. Naročeni izdelek se dostavi v zakonsko opredeljenem roku od dneva prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana programa zvestobe VALÚ KLUB, ki je naročil izdelek. Za uveljavljanje morebitnih reklamacij, ki se vežejo na izdelek, se lahko član obrne na pooblaščene servise ali na najbližji Telekomov center. Količine izdelkov so omejene. Ugodnost je na voljo naročnikom na osnovne mobilne ali fiksne storitve, kar ne vključuje npr. samostojnega poštnega predala, urnega paketa, Pantheon, elektrike idr.
Polnitev računa Mobi: V primeru, da član navede telefonsko številko, ki do polnitve ni upravičena, polnitev računa Mobi ni mogoča. Do ugodnosti niso upravičene neaktivne številke Mobi. Ugodnost polnjenja računa Mobi lahko koristijo samo številke aktivnih uporabnikov Mobi. Polnitev računa Mobi s koriščenjem točk podaljša veljavnost računa Mobi. Ugodnost je mogoče aktivirati v Mojem Telekomu, s poslanim SMS-sporočilom z nosilne mobilne številke ali osebno v Telekomovem centru vsakih 30 dni.
Popust na računu Telekoma Slovenije: Ugodnost je na voljo vsem članom programa zvestobe VALÚ KLUB, ki so naročniki storitev Telekoma Slovenije. Popust je mogoče koristiti enkrat na leto pri izbranem naročniškem računu in velja za tekoči mesec. Popust ne velja pri nakupih, opravljenih z VALÚ-jem, pri prenosu številke, donacijah, klicih na komercialne številke, nezgodnem zavarovanju, pogodbenih obveznostih ter znesku obrokov pri nakupu izdelkov na obroke. Član lahko vključi popust pri enem od računov za storitve Telekoma Slovenije, ki jih ima vključene v program zvestobe. Neizkoriščeni del popusta se prenese v naslednje obračunsko obdobje.
Unovčite točke po lastni izbiri: Član programa lahko izvede plačilo nakupa blaga z enkratnim plačilom v Telekomovih centrih in E-trgovini Telekoma Slovenije na način, da račun delno plača z unovčenjem VALÚ točk in delno v denarju, ali da celotni znesek izstavljenega računa plača z unovčenjem VALÚ točk. Vrednost VALÚ točke pri unovčenju je 1 cent oz. 0,01 EUR. Član programa je ob tem obvezan plačati vse zakonsko določene dajatve in morebitne druge z nakupom povezane stroške na enak način, kot če bi prodajalčevo blago/storitev v celoti plačal s katerimkoli drugim veljavnim plačilnim sredstvom.
Član se pri unovčenju ugodnosti identificira z mobilno denarnico VALÚ. Če je član naročnik storitev fiksnih in/ali mobilnih storitev Telekoma Slovenije, se lahko poleg mobilne aplikacije VALÚ, identificira tudi z osebno identifikacijo na fizičnih prodajnih mestih v Telekomovih centrih in z elektronsko identiteto TID, za nakupe v e-trgovini Telekoma Slovenije.
Vsebine iz videoteke DKino: Ugodnost je na voljo naročnikom televizije. Član lahko koristi ugodnost dobroimetja v obdobju enega leta od trenutka aktivacije ugodnosti. Član sam spremlja porabo dobroimetja, morebitna prekoračitev se obračuna skladno s cenikom izbrane vsebine.
Mobilni internet: Na isti številki je v istem mesecu možno isto storitev mobilnega interneta vključiti le enkrat. Če imajo člani programa zvestobe VALÚ KLUB na svojem računu programa zvestobe vključenih več številk, lahko isto storitev v istem mesecu vključijo na različnih številkah. Neporabljena količina se ne prenese v naslednji mesec. Ugodnost je mogoče aktivirati v Mojem Telekomu, s poslanim SMS-sporočilom z nosilne mobilne številke ali osebno v Telekomovem centru.
- Mobilni internet 1 GB v tekočem mesecu za 300 točk (1 GB na voljo za Slovenijo ali EU)
- Mobilni internet 20 GB v tekočem mesecu za 600 točk (za EU do 8207 MB)
Dan GB: Zakup mobilnega interneta Dan GB pomeni 24 ur prenosa podatkov v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije brez omejitev količine ali hitrosti.
Balkan 7: Zakup Balkan 7 (ki vključuje 500 enot klicev in SMS-ov ter 1 GB prenosa podatkov) za 400 točk velja v omrežjih mobilnih operaterjev v izbranih državah: v Bosni in Hercegovini, v Srbiji, v Črni gori, v Severni Makedoniji, na Kosovu in v Albaniji. Ena enota storitve je enaka eni minuti odhodnega klica ali eni minuti dohodnega klica ali enemu poslanemu sporočilu SMS. Enote storitev se koristijo za dohodne klice, odhodne klice v Slovenijo ter SMS-e.
HR-internet: Zakup HR-internet vključuje 20 GB prenosa podatkov in je možen enkrat v obračunskem obdobju. Velja le v omrežju Hrvaškega Telekoma (HT), ki ima lahko na napravi več imen: HR-CRONET, T-Mobile HR ali HT HR. Svetujemo ročno izbiro operaterja. Neporabljene količine se ne prenašajo v naslednje obračunsko obdobje.