Opis ugodnosti

Svoje točke lahko zamenjate za različne popuste in ugodnosti.

Polnitev računa Mobi

Napolnite račun Mobi s točkami ugodnosti sebi ali drugemu. 3

10 € polnitev
500 TOČK
20 € polnitev
900 TOČK
Do 40€ popusta

Zamenjajte točke za popust pri nakupu izdelkov v E-trgovini in v Telekomovih centrih 5 .

  • 300 TOČK
    5 € POPUSTA
  • 500 TOČK
    10 € POPUSTA
  • 900 TOČK
    20 € POPUSTA
  • 1500 TOČK
    40 € POPUSTA
Nakup za 24 obrokov

Ugodna izbira izdelkov ekskluzivno 4

Prednosti:
  • plačilo na računu Telekoma Slovenije
  • brez stroškov odobritve in obresti
  • vse dostavimo brezplačno
Želim izdelke
Vsebine iz videoteke DKino

Privoščite si ogled zadnjega filmskega hita, odlične serije, risanke, koncerta ali pa vsebine za odrasle. 1

5 € dobroimetja
200 TOČK
10 € dobroimetja
400 TOČK
Mobilni internet

Izberite mobilni internet in brskajte po spletu kar prek vašega mobitela ali tablice. 2

1 GB prenosa podatkov
300 TOČK
20 GB prenosa podatkov
600 TOČK

VSE UGODNOSTI

Kako se včlanim?

Včlanite se enostavno prek spleta. Program zvestobe Telekoma Slovenije je brezplačen, točke pa se vam zbirajo samodejno.

Ste samo nekaj klikov stran, da lahko začnete zbirati točke ugodnosti.​

Prijavite​ se ​​v​​
Moj Telekom
Pridobite
Telekom ID
Aktivirajte
P​rogram zvestobe

PRIJAVI SE

Včlanite se lahko tudi osebno v vseh prodajnih mestih Telekoma Slovenije ali po pošti . Velja tudi za uporabnike Mobi​.

 

Pogosta vprašanja

Točke zbirate:

  • za vsa svoja naročniška razmerja pri Telekomu Slovenije in
  • za do 2 številki Mobi družinskih članov, če ste ju vključili v Program zvestobe.

Uporabniki Mobi zbirate točke za številke Mobi, ki ste jih vključili v Program zvestobe.​

​Pridobivanje točk Število točk ​ ​Pogostost dodeljevanja točk
​Točke za včlanitev 200 točk ob prvi včlanitvi v Program zvestobe Telekoma Slovenije​ ​ob včlanitvi
Mesečna poraba (za naročnike storitev Telekoma Slovenije)​ za 1 € porabe ​pridobite 1 točko​ enkrat na mesec ​
​Opravljene polnitve računa Mobi (uporabniki Mobi) ​za 1 € opravljene polnitve pridobite 1 točko enkrat na mesec ​
Prehod na e-račun​ ​200 točk ob aktiviranju e-računa po aktivaciji
Aktivacija Programa zvestobe na portalu Moj Telekom ​200 točk ob prvi aktivaciji po aktivaciji
Elektrika​ 100 točk ob sklenitvi naročniškega razmerja za elektriko ​po aktivaciji
​Zavarovanje mobilne naprave 100 točk ob sklenitvi zavarovanja​ ​po aktivaciji
P​ovezane storitve* 50 točk​ ​enkrat na mesec
​Enkratno dodeljene točke za sodelovanje v enkratnih akcijah ali ob izrednem dodeljevanju se vam dodeli število točk, ki je dodeljeno za posamezno akcijo​ ​po aktivaciji

Opomba: Redno dodeljevanje točk je praviloma 5. v mesecu.

Točke za mesečno porabo se dodeljujejo za zadnji izdani račun (oz. za izdane račune, če je le-teh več) za opravljene informacijske in komunikacijske storitve, brez zneskov za nakupe, opravljene z Moneto, za prenos številke, donacije, klice na komercialne številke, nezgodno zavarovanje, pogodbene obveznosti ter brez zneskov obrokov pri nakupu izdelkov.​

*Točke za povezane storitve prejmejo člani Programa zvestobe, ki so hkrati naročniki mobilnih in fiksnih storitev Telekoma Slovenije oz. so naročeni na skupni račun in so v predhodnem mesecu obveznosti za obe vrsti storitev poravnali v rednem roku za plačilo.

Točke, pridobljene v bonitetnem obdobju tekočega leta, je mogoče porabiti v tem bonitetnem obdobju ter vključno do 31. 3. prihodnjega leta. Po tem datumu članu Programa zvestobe neporabljene točke zapadejo.

Natančna določila dodeljevanja in koriščenja točk opredeljuje dokument ​ Sistem točkovanja in navodila za koriščenje točk

Ko zberete določeno število točk, jih lahko zamenjate za popuste oziroma druge ugodnosti, ki so na voljo.

Točke, ki ste jih pridobili v bonitetnem obdobju od 1. 1. do 31. 12. tekočega koledarskega leta, lahko koristite v istem bonitetnem obdobju ter v treh naslednjih mesecih, torej do vključno 31. 3. v naslednjem koledarskem letu.

Naročniki storitev Telekoma Slovenije lahko koristite točke za:

  • ​mobilni internet,
  • ​vsebine iz videoteke DKino,
  • popust pri nakupu izdelkov v E-trgovini in Telekomovih centrih,
  • nakup izdelkov na obroke,
  • popust na računu,
  • polnjenje računa Mobi.

Uporabniki Mobi lahko točke zamenjate za​:

  • polnjenje računa Mobi,
  • popust pri nakupu izdelkov v Telekomovih centrih.

Izpolnjeno pristopnico pošljite na naslov Telekom Slovenije, d.d., Služba za naročniška razmerja, 1546 Ljubljana; po faksu na številko 01 50 06 593 ali na e-naslov info@telekom.si. Pristopni izjavi dodajte tudi: kopijo osebnega dokumenta, fotokopijo certifikata svoje številke Mobi ali kopijo izpisa kod PIN in PUK.

Člani Programa zvestobe Telekoma Slovenije lahko stanje zbranih točk preverite kadarkoli po prvem dodeljevanju točk na naslednje načine:

  • na www.telekom.si, če ste prijavljeni;
  • v Mojem Telekomu, v zavihku Program zvestobe;
  • prek SMS-a z nosilne mobilne številke: pošljite PZ TOCKE na številko 1919 (velja za člane Programa zvestobe, ki imate sklenjeno pri Telekomu Slovenije mobilno naročniško razmerje in uporabnike Mobi);
  • osebno v najbližjem Telekomovem centru ob predložitvi osebnega dokumenta.

S svojim točkami Programa zvestobe lahko upravljate v Mojem Telekomu​. ​ Oglejte si navodila.

Članstvo lahko kadarkoli prekinete s pisnim zahtevkom, ki ga pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Služba za naročniška razmerja, 1546 Ljubljana, po faksu na številko 01 500 65 93 ali na e-naslov info@telekom.si. Ob izstopu iz Programa zvestobe se vse neporabljene točke izbrišejo. Če prekinete vsa svoja naročniška razmerja (ali številke Mobi) pri Telekomu Slovenije, vam preneha veljati članstvo v Programu zvestobe Telekoma Slovenije. Neporabljene točke se s tem datumom izbrišejo.

Polnitev računa Mobi

Ugodnost si lahko enostavno vključite prek SMS-a, tako da pošljete ustrezno ključno besedo na 1918.

Na nosilni račun Mobi Na katerokoli račun Mobi
10 EUR za 500 točk PZ POLNI10 PZ POLNI10 XXXXXXXXX
20 EUR za 900 točk PZ POLNI20 PZ POLNI20 XXXXXXXXX


  • XXXXXXXXX je številka, na kateri želite vključiti ugodnost, zapisana v obliki 041700700.
  • Ugodnost polnjenja računa Mobi lahko koristijo samo številke aktivnih uporabnikov Mobi.

Polnitev potrdite s ključno besedo PZ DA, ki jo pošljete na številko 1918. Po potrditvi polnjenja prejme uporabnik Mobi polnitev na račun Mobi, hkrati pa dobi tudi SMS-sporočilo z obvestilom o polnitvi.
Ugodnost polnjenja računa Mobi lahko koristijo samo številke aktivnih uporabnikov Mobi.

Mobilni internet

Ugodnost Mobilni Internet za tekoči mesec si lahko enostavno vključite prek SMS-a, tako da pošljete ustrezno ključno besedo na 1918.

Pošljite SMS s spodnjo ključno besedo na 1918

Na nosilni številki Na drugo številko
1 GB za 300 točk PZ MI1GB PZ MI1GB XXXXXXXXX
20 GB za 600 točk PZ MI20GB PZ MI20GB XXXXXXXXX
  • vklop na drugo številko, je mogoč na številko, ki je vključena v vaš Program zvestobe
  • XXXXXXXXX je številka, na kateri želite vključiti ugodnost, zapisana v obliki 041700700.

 

Vklop ugodnosti potrdite s ključno besedo PZ DA, ki jo pošljete na številko 1918. Po uspešnem vklopu prejmete povratno sporočilo o vklopu. V primeru, da v sporočilu SMS navedete telefonsko številko, ki do ugodnosti ni upravičena, vklop ni mogoč. Do ugodnosti niso upravičene številke Mobi, številka naročnika, ki v času pošiljanja zahteve za vklop ugodnosti ni aktivna naročnikova številka, ali številka z naročniškim paketom, ki nima omogočenega vklopa dodatne storitve. Ugodnost lahko koristijo samo številke, ki imajo sklenjeno mobilno naročniško razmerje pri Telekomu Slovenije in so vključene v vaš Program zvestobe.
Za mobilne pakete z zakupljenimi količinami Enostavni A, B, 100 in 300 ter Enostavni 100 plus in 300 plus, Enostavni 1000 in Enostavni B, Neomejeni A, B, C in EU, Poslovni Enostavni, Poslovni Neomejeni C, Net 2 GB, Penzion 300 in Penzion 300 plus, Paket 2015, Džabest Na polno, Džabest Ruzak, paket Modri, paket Modri Plus, Deezer Neomejeni veljajo v sklopu ugodnosti programa zvestobe opcije mobilni internet 1 GB in mobilni internet 20 GB. To prav tako velja za ostale mobilne pakete, ki niso paketi s PPU (princip pravične uporabe). Za pakete s PPU Brezskrbni A, Brezskrbni B, Brezskrbni C, EU brezskrbni, Penzion Brezskrbni, Modri Net in Dogaja dokup v sklopu programa zvestobe ni mogoč.​

 

Popust na računu

Ugodnost si lahko enostavno vključite prek SMS-a, tako da pošljete ustrezno ključno besedo na 1918.

 

Na nosilni številki Na drugi številki
5 EUR za 300 točk PZ POPUST5 PZ POPUST5 XXXXXXXXX
10 EUR za 500 točk PZ POPUST10 PZ POPUST10 XXXXXXXXX


XXXXXXXXX je številka, na kateri želite vključiti ugodnost, zapisana v obliki 041700700.

Vklop ugodnosti potrdite s ključno besedo PZ DA, ki jo pošljete na številko 1918. Po uspešnem vklopu ugodnosti prejmete povratno sporočilo. V primeru, da v sporočilu SMS navedete telefonsko številko, ki do popusta ni upravičena, vklop popusta ni mogoč.
Ugodnosti Programa zvestobe lahko prek SMS-a koristijo le člani, ki imajo sklenjeno mobilno naročniško razmerje pri Telekomu Slovenije.

  1. Registrirajte se v Moj Telekom.
  2. V Mojem Telekomu izberite povezavo Pridobi Telekom ID. Vpišite šifro naročnika SPP in izberite način prevzema kode Telekom ID.
  3. Ko prejmete dopis s kodo Telekom ID, ga vpišite v Moj Telekom

S tem ste si uredili dostop do vseh svojih razmerij. Sledi samo še aktivacija Programa zvestobe, kar prav tako storite v Mojem Telekomu

Oglejte si podroben opis korakov ali video predstavitev.

  • V najbližjem Telekomovem centru
    V Telekomovem centru vas prodajni svetovalec vključi v Program zvestobe Telekoma Slovenije. S seboj prinesite osebni dokument, fotokopijo certifikata svoje številke Mobi ali kopijo izpisa kod PIN in PUK.


  • Po pošti
    Izpolnjeno pristopnico pošljite na naslov Telekom Slovenije, d.d., Služba za naročniška razmerja, 1546 Ljubljana; po faksu na številko 01 50 06 593 ali na e-naslov info@telekom.si. Pristopni izjavi dodajte tudi: kopijo osebnega dokumenta, fotokopijo certifikata svoje številke Mobi ali kopijo izpisa kod PIN in PUK.
 

Kako do dodatnih točk?

Izberite e-račun in poskrbite za okolje

Vsi člani Programa zvestobe Telekoma Slovenije, ki se boste naročili na elektronski način prejemanja računov (kar hkrati pomeni odjavo papirnatega načina prejemanja računov), boste nagrajeni z 200 točkami Programa zvestobe.

Preberi več
Zavarujte svojo mobilno napravo

Ob zavarovanju nove mobilne naprave, ki jo kupite na prodajnem mestu Telekoma Slovenije, vam podarimo 100 točk.

 

Preberi več
Naročite se na elektriko pri Telekomu Slovenije

Ob sklenitvi naročniškega razmerja z elektriko pri Telekomu Slovenije dobite 100 dodatnih točk.

 


Preberi več
 
OPOMBE

1Vsebine iz videoteke DKino: Ugodnost dobroimetja lahko člani koristijo eno leto od aktivacije. Člani sami spremljajo porabo dobroimetja pri naročenih vsebinah na zahtevo. Morebitna prekoračitev dobroimetja se obračuna skladno s cenikom izbrane vsebine. Ugodnost je mogoče aktivirati v Mojem Telekomu ali osebno v Telekomovem centru.

2Mobilni internet: Na isti številki je v istem mesecu možno isto storitev mobilnega interneta vključiti le enkrat. Če imajo člani Programa zvestobe na svojem računu Programa zvestobe vključenih več številk, lahko isto storitev v istem mesecu vključijo na različnih številkah. Neporabljena količina se ne prenese v naslednji mesec. Ugodnost je mogoče aktivirati na portalu Moj Telekom, s poslanim SMS-sporočilom z nosilne mobilne številke Programa zvestobe ali osebno v Telekomovem centru.

3Polnitev računa Mobi: V primeru, da član navede telefonsko številko, ki do polnitve ni upravičena, polnitev računa Mobi ni mogoča. Do ugodnosti niso upravičene neaktivne številke Mobi. Ugodnost polnjenja računa Mobi lahko koristijo samo številke aktivnih uporabnikov Mobi. Polnitev računa Mobi s koriščenjem točk podaljša veljavnost računa Mobi. Ugodnost je mogoče aktivirati v Mojem Telekomu, s poslanim SMS-sporočilom z nosilne mobilne številke Programa zvestobe ali osebno v Telekomovem centru vsakih 30 dni.

4Nakup za 24 obrokov: Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki so naročniki storitev Telekoma Slovenije najmanj šest mesecev. Pogoj za nakup izdelkov je, da naročnik nima neporavnanih zapadlih obveznosti do Telekoma Slovenije. Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da ob naročilu izdelkov od naročnika zahteva instrument zavarovanja plačila. Naročeni izdelek se dostavi v zakonsko opredeljenem roku od dneva prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana Programa zvestobe, ki je naročil izdelek. Za uveljavljanje morebitnih reklamacij, ki se vežejo na izdelek, se lahko član obrne na pooblaščene servise ali na najbližji Telekomov center. Količine izdelkov so omejene. V primeru, da dobava določenega izdelka zaradi porabe količin, umika iz prodaje ali zaradi drugih razlogov ni več mogoča, si Telekom Slovenije pridržuje pravico do dopolnitve ponudbe s ponudbo novega primerljivega izdelka.

5Koriščenje popusta v E-trgovini: Za uveljavljanje popusta pri nakupu izdelkov v E-trgovini mora biti član Programa zvestobe registriran v Mojem Telekomu. Določila nakupa v E-trgovini so opredeljena v dokumentu Postopek nakupa v E-trgovini.

Koriščenje popusta v Telekomovih centrih: Popust pri nakupu izdelkov iz redne in akcijske ponudbe lahko koristite v najbližjem Telekomovem centru. Popust se obračuna pri blagajni, velja pa za posamezen izdelek. Član Programa zvestobe mora ob koriščenju točk ugodnosti za popust pri nakupu izdelkov v Telekomovih centrih predložiti osebni dokument.