0
UGODEN NAKUP

TOČKE ZVESTOBE ZAMENJAJTE
ZA POPUSTE IN UGODNOSTI

Člani programa zvestobe pridobivate točke z rednim plačevanjem mesečnega računa in jih menjate za popuste, akcijske nakupe in druge ugodnosti.

Registrirajte se / prijavite se v program zvestobe.

PRIJAVA


Ugoden nakup izdelkov na obroke, brez obresti in stroškov financiranja ter z brezplačno dostavo.

 

Opis ugodnosti

Unovčite svoje VALÚ točke za popuste in druge ugodnosti. Natančen opis ugodnosti si lahko preberete v Navodilih za pridobivanje in unovčevanje VALÚ točk pri Telekomu Slovenije. Več

Polnitev računa Mobi

Napolnite račun Mobi z VALÚ točkami ugodnosti sebi ali drugemu. 1

10 € polnitev
500 VALÚ točk
20 € polnitev
900 VALÚ točk
Unovčite VALÚ točke po lastni izbiri

Znižajte si vrednost nakupa izdelkov v E-trgovini in v Telekomovih centrih. Število točk, ki jih boste unovčili pri nakupu, si lahko sami izberete. 100 točk pomeni 1 € znižanja zneska nakupa. 2

Nakup za 24 obrokov

Preverite pestro izbiro izdelkov. 3

Prednosti:
  • plačilo na računu Telekoma Slovenije
  • brez stroškov odobritve in obresti
  • vse dostavimo brezplačno
Želim izdelke
Zakup Balkan

Zagotovite si brezskrbno gostovanje na Balkanu. 4

do 1000 enot za klice ali SMS-e
do 200 MB prenosa podatkov
200 VALÚ točk

Želim zakup Balkan
Mobilni internet

Izberite mobilni internet za Slovenijo in EU.5

1 GB za tekoči mesec
300 VALÚ točk
20 GB za tekoči mesec
600 VALÚ točk
HR-internet

Zagotovite si mobilni internet na Hrvaškem. 6


30 GB za tekoči mesec

400 VALÚ točk


VSE UGODNOSTI

Kako se včlanim?

Včlanite se enostavno prek spleta. Program zvestobe VALÚ KLUB je brezplačen, VALÚ točke pa se vam zbirajo samodejno.

Ste samo nekaj klikov stran, da lahko začnete zbirati VALÚ točke ugodnosti.​

Prijavite​ se ​​v​​
Moj Telekom
Pridobite
Telekom ID
Aktivirajte
p​rogram zvestobe VALÚ KLUB

PRIJAVI SE

Včlanite se lahko tudi osebno v vseh prodajnih mestih Telekoma Slovenije ali po pošti . Velja tudi za uporabnike Mobi​.

 

Kako do dodatnih VALÚ točk?

Izberite e-račun in poskrbite za okolje

Vsi člani programa zvestobe VALÚ KLUB, ki se boste naročili na elektronski način prejemanja računov (kar hkrati pomeni odjavo papirnatega načina prejemanja računov), boste nagrajeni z 100 VALÚ točkami programa zvestobe VALÚ KLUB.

Preberi več
Zavarujte svojo mobilno napravo

Ob zavarovanju nove mobilne naprave, ki jo kupite na prodajnem mestu Telekoma Slovenije, vam podarimo 100 VALÚ točk.

 

Preberi več
Pridobite napredni profil VALÚ

Na pametni telefon si naložite mobilno aplikacijo VALÚ, se registrirajte, podrsajte zaslon v desno in se tam včlanite v mobilni program zvestobe VALÚ KLUB. Nato si nadgradite osnovni profil VALÚ v naprednega in pridobili boste 300 VALÚ točk.

 


Nadgradi profil
Z nakupi v E-trgovini in Telekomovih centrih

Nakupi izdelkov z enkratnim plačilom prinašajo VALÚ točke. 1 € = 1 VALÚ točka.

 


Preglej ponudbo
 

Pogosta vprašanja

VALÚ točke pridobivate z nakupi izdelkov v E-trgovini in v Telekomovih centrih. Kot naročnik Telekoma Slovenije dodatno pridobivate točke za aktivnosti, opredeljene v spodnji tabeli. Če ste uporabnik Mobi, pridobivate točke tudi za polnitve tistih številk Mobi, ki ste jih vključili v program zvestobe.

Načini pridobivanja VALÚ točk :

Pridobivanje VALÚ točk Število VALÚ točk Dodeljevanje VALÚ točk
Točke za nakup blaga z enkratnim plačilom za 1 € nakupa pridobite 1 VALÚ točko ob nakupu
Točke za plačan mesečni račun za mobilne in fiksne storitve Telekoma Slovenije (za naročnike Telekoma Slovenije) za 1 € plačila pridobite 1 VALÚ točko enkrat na mesec
Točke za opravljene polnitve računa Mobi (za uporabnike Mobi) za 1 € opravljene polnitve pridobite 1 VALÚ točko enkrat na mesec
Točke za prehod na e-račun 100 VALÚ točk za prejemanje računov v e-obliki ob aktivaciji
Točke za zavarovanje 100 VALÚ točk za sklenitev zavarovanja mobilne naprave po sklenitvi
Točke za Moj Telekom 200 VALÚ točk za prvo aktivacijo po aktivaciji
Točke za napredni profil VALÚ 300 VALÚ točk za prvo registracijo po nadgradnji
Enkratno dodeljene točke v enkratnih akcijah ali ob izrednem dodeljevanju po aktivaciji

VALÚ točke za nakup blaga z enkratnim plačilom se dodelijo ob plačilu blaga, kupljenega v Telekomovih centrih in/ali E-trgovini, in sicer za tisti del kupnine, ki je poravnan s plačilnimi sredstvi, ki niso VALÚ točke. VALÚ točke se ne dodelijo pri nakupu bonov, kuponov, vrednostnic in srečk. VALÚ točke se tudi ne dodeljujejo pri nakupih iz izjemne ponudbe VALÚ KLUBA ter za aneksne nakupe. Točke, pridobljene za nakupe na daljavo, ostanejo 15 dni rezervirane jih boste lahko unovčili po preteku 15 dni.

VALÚ točke za plačan mesečni račun se dodeljujejo za pravočasno plačan zadnji izdani račun (oz. za izdane račune, če je le-teh več) za opravljene informacijske in komunikacijske storitve, brez zneskov za nakupe, opravljene z VALÚ Moneto, za prenos številke, donacije, klice na komercialne številke, nezgodno zavarovanje, pogodbene obveznosti ter brez zneskov obrokov pri nakupu izdelkov.

Natančna določila pridobivanja točk opredeljuje dokument Navodila za pridobivanje in unovčevanje VALÚ točk pri Telekomu Slovenije.

Veljavnost VALÚ točk je 1 leto od pridobitve.

Na pametni telefon si naložite mobilno aplikacijo VALÚ, se vanjo registrirajte, podrsajte zaslon v desno in se včlanite v mobilni program zvestobe VALÚ KLUB. Nato si nadgradite osnovni profil VALÚ v naprednega in pridobili boste 300 VALÚ točk.

Pridobljene VALÚ točke lahko unovčite pri plačilu dela ali celotnega zneska pri nakupu izdelkov v E-trgovini Telekoma Slovenije oz. v Telekomovih centrih ali jih zamenjate za popuste oziroma druge ugodnosti, ki so na voljo. VALÚ točk ni mogoče zamenjati za denar.

Če ste naročnik storitev Telekoma Slovenije, lahko VALÚ točke unovčite:

  • ​pri nakupu izdelkov na obroke;
  • za mobilni internet in druge mobilne zakupe;
  • ​za vsebine iz videoteke DKino;
  • za popust na mesečnem računu;
  • pri polnjenju računa Mobi;
  • pri plačilu zneska nakupa blaga v E-trgovini ali Telekomovem centru, pri čemer je vrednost VALÚ točke 1 cent oz. 0,01 EUR;
  • pri izjemni ponudbi VALÚ KLUBA, pri čemer morate na svojem mobitelu imeti mobilno aplikacijo VALÚ in biti včlanjeni v VALÚ KLUB.

Če ste uporabnik Mobi, lahko VALÚ točke unovčite:

  • pri polnjenju računa Mobi;
  • pri plačilu zneska nakupa blaga v E-trgovini ali Telekomovem centru, pri čemer je vrednost VALÚ točke 1 cent oz. 0,01 EUR;
  • pri izjemni ponudbi VALÚ KLUBA, pri čemer morate na svojem mobitelu imeti mobilno aplikacijo VALÚ in biti včlanjeni v VALÚ KLUB.

Če ste član VALÚ KLUBA in niste naročnik Telekoma Slovenije, lahko VALÚ točke z mobilno denarnico VALÚ unovčite​:

  • pri plačilu zneska nakupa blaga v E-trgovini ali Telekomovem centru, pri čemer je vrednost VALÚ točke 1 cent oz. 0,01 EUR;
  • pri izjemni ponudbi VALÚ KLUBA.

Natančna določila unovčevanja VALÚ točk opredeljuje dokument Navodila za pridobivanje in unovčevanje VALÚ točk pri Telekomu Slovenije.

Ali vam bodo točke zapadle konec meseca in koliko je teh točk, lahko preverite v Mojem Telekomu, na najbližjem prodajnem mestu Telekoma Slovenije ali s klicem na 080 8000. Člani, ki ste v program zvestobe VALÚ KLUB vstopili v mobilni denarnici VALÚ, lahko to preverite v zavVeljavnost posamezno pridobljenih VALÚ točk je 1 leto, in sicer do konca meseca, v katerem so bile pred enim letom pridobljene (npr. VALÚ točke so bile pridobljene 11. 10. 2020, njihova veljavnost se izteče 31. 10. 2021).

Veljavnost VALÚ točk je 1 leto, in sicer do konca meseca, v katerem so bile pred enim letom pridobljene (npr. VALÚ točke so bile pridobljene 11. 10. 2020, njihova veljavnost se izteče 31. 10. 2021).

Če ste član VALÚ KLUBA in hkrati naročnik storitev Telekoma Slovenije, lahko stanje VALÚ točk preverite:

  • v Mojem Telekomu v sklopu program zvestobe VALÚ KLUB;
  • v mobilni aplikaciji VALÚ;
  • s poslanim SMS-sporočilom z nosilne mobilne številke (velja za člane, ki imajo sklenjeno mobilno naročniško razmerje pri Telekomu Slovenije, in uporabnike Mobi, ki so določili nosilno številko VALÚ KLUBA): pošljete PZ TOCKE na številko 1919;
  • na računu Telekoma Slovenije za opravljene storitve Telekoma Slovenije;
  • s klicem na 080 8000;
  • osebno na najbližjih prodajnih mestih Telekoma Slovenije ob predložitvi osebnega dokumenta.

Če ste član VALÚ KLUBA, niste pa naročnik storitev Telekoma Slovenije, lahko stanje svojih VALÚ točk preverite:

  • v mobilni aplikaciji VALÚ.

Včlanite se lahko:

  • v Mojem Telekomu;
  • v mobilni aplikaciji VALÚ;
  • na prodajnih mestih Telekoma Slovenije;
  • po pošti, tako da nam pošljete izpolnjeno pristopnico.

Ne. V program zvestobe VALÚ KLUB se lahko včlani vsak posameznik, ki ima 16 let in več. Včlanite se prek mobilne aplikacije VALÚ na naslednji način:

Včlanite se prek mobilne aplikacije VALÚ na naslednji način:

  1. Namestite si mobilno aplikacijo VALÚ in se registrirajte.
  2. V mobilni aplikaciji VALÚ se včlanite v VALÚ KLUB.
  3. Svoj račun VALÚ nadgradite v naprednega in s tem pridobite 300 VALÚ točk.

Storiti vam ni treba ničesar. Program zvestobe Telekoma Slovenije smo nadgradili in preimenovali v program zvestobe VALÚ KLUB. Kot član lahko ugodnosti koristite na enak način kot do sedaj, skladno z navodili. Če pa želite načine pridobivanja in unovčevanja točk razširiti, se registrirajte v VALÚ KLUB v mobilni aplikaciji VALÚ. Če si namestite mobilno aplikacijo VALÚ, se včlanite v VALÚ KLUB in nadgradite osnovni VALÚ profil v naprednega, pridobite 300 VALÚ točk, prav tako pa vam bodo dodatno na voljo ugodnosti izredne ponudbe VALÚ KLUBA.

Včlanite se lahko:

  • v najbližjem Telekomovem centru (s seboj prinesite osebni dokument, fotokopijo certifikata svoje številke Mobi ali kopijo izpisa kod PIN in PUK);
  • prek e-pošte: izpolnjeno pristopnico pošljite na klub@valu.si (pristopni izjavi dodajte tudi: kopijo osebnega dokumenta, fotokopijo certifikata svoje številke Mobi ali kopijo izpisa kod PIN in PUK);
  • po pošti, tako da izpolnjeno pristopnico pošljete na naslov Telekom Slovenije, d.d., Program zvestobe VALÚ KLUB, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana (pristopni izjavi dodajte tudi: kopijo osebnega dokumenta, fotokopijo certifikata svoje številke Mobi ali kopijo izpisa kod PIN in PUK).

S svoje nosilne mobilne številke pri Telekomu Slovenije lahko VALÚ točke prek SMS-sporočila unovčite za naslednje ugodnosti:

  • polnitev računa Mobi,
  • mobilni internet,
  • mobilni internet 1 dan,
  • HR-internet,
  • Balkan 3 dni,
  • Balkan 7 dni,
  • popust na računu.

Natančna določila unovčevanja VALÚ točk opredeljuje dokument Navodila za pridobivanje in unovčevanje točk pri Telekomu Slovenije.

  • Registrirajte se v Moj Telekom.
  • Po prijavi v Moj Telekom izberite povezavo Pridobi Telekom ID. Vpišite šifro naročnika SPP in izberite način, kako želite urediti polni dostop.
  • Takojšnji polni dostop lahko pridobite z videoidentifikacijo ali kvalificiranim digitalnim potrdilom. Izberete pa lahko tudi dostop s kodo Telekom ID, ki jo prejmete po pošti ali prevzamete na prodajnem mestu.

S tem si uredite polni dostop do vseh svojih razmerij in storitev. Sledi samo še aktivacija programa zvestobe, kar prav tako storite v Mojem Telekomu.

Oglejte si podroben opis korakov ali videopredstavitev.

Za včlanitev v program zvestobe VALÚ KLUB prek Mojega Telekoma morate imeti polni dostop.

Prijavite se v Moj Telekom in sledite navodilom za povezavo vseh svojih VALÚ točk.

Članstvo lahko kadarkoli prekinete s pisnim zahtevkom, ki ga pošljete na e-naslov klub@valu.si ali po navadni pošti na naslov Telekom Slovenije, d.d., VALÚ KLUB, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana. Ob izstopu iz programa zvestobe se vse vaše neporabljene VALÚ točke izbrišejo.

Če ste v program zvestobe VALÚ KLUB prijavljeni kot naročnik Telekoma Slovenije in se niste prijavili v VALÚ KLUB v mobilni aplikaciji VALÚ, vam s prekinitvijo vseh naročniških razmerij (ali številke Mobi) pri Telekomu Slovenije preneha veljati članstvo v programu zvestobe VALÚ KLUB. Neporabljene VALÚ točke se s tem datumom izbrišejo.

Razpoložljive VALÚ točke predstavljajo točke, ki so vam na voljo za unovčevanje.

Rezervirane so tiste VALÚ točke, ki ste jih pridobili pri nakupu na daljavo (npr. z nakupom v E-trgovini). Te točke so prvih 15 dni rezervirane, po tem času pa jih boste lahko unovčili.

VALÚ točke pridobite ob nakupu izdelkov po pravilu 1 zapravljen EUR = 1 VALÚ točka. Za tisti del zneska, za katerega unovčite VALÚ točke, novih VALÚ točk ne prejmete. Za nakupe izdelkov na podlagi aneksov, za nakupe izdelkov na obroke se VALÚ točke ne dodeljujejo. Dodatne informacije o pridobivanju VALÚ točk najdete v navodilih

.

V VALÚ KLUB se včlanite prek aplikacije VALÚ. V aplikaciji podrsajte v desno in prikazal se vam bo zaslon za včlanitev v VALÚ KLUB. Nato enostavno sledite navodilom.

OPOMBE

1Polnitev računa Mobi: V primeru, da član navede telefonsko številko, ki do polnitve ni upravičena, polnitev računa Mobi ni mogoča. Do ugodnosti niso upravičene neaktivne številke Mobi. Ugodnost polnjenja računa Mobi lahko koristijo samo številke aktivnih uporabnikov Mobi. Polnitev računa Mobi s koriščenjem VALÚ točk podaljša veljavnost računa Mobi. Ugodnost je mogoče aktivirati v Mojem Telekomu, s poslanim SMS-sporočilom z nosilne mobilne številke programa zvestobe ali osebno v Telekomovem centru vsakih 30 dni.

2Član programa lahko izvede plačilo nakupa blaga z enkratnim plačilom v Telekomovih centrih in E-trgovini Telekoma Slovenije na način, da račun delno plača z unovčenjem VALÚ točk in delno v denarju, ali da celotni znesek izstavljenega računa plača z unovčenjem VALÚ točk. Vrednost VALÚ točke pri unovčenju je 1 cent oz. 0,01 EUR. Član programa je ob tem obvezan plačati vse zakonsko določene dajatve in morebitne druge z nakupom povezane stroške na enak način, kot če bi prodajalčevo blago/storitev v celoti plačal s katerimkoli drugim veljavnim plačilnim sredstvom. Član se pri unovčenju ugodnosti identificira z mobilno denarnico VALÚ. Če je član naročnik storitev fiksnih in/ali mobilnih storitev Telekoma Slovenije, se lahko poleg mobilne aplikacije VALÚ, identificira tudi z osebno identifikacijo na fizičnih prodajnih mestih v Telekomovih centrih in z elektronsko identiteto TID, za nakupe v e-trgovini Telekoma Slovenije.

3Nakup na 24 obrokov: Ugodnost je na voljo vsem polnoletnim članom, ki so naročniki storitev Telekoma Slovenije najmanj dva meseca. Pogoj za nakup izdelkov je, da naročnik nima neporavnanih zapadlih obveznosti do Telekoma Slovenije. Telekom Slovenije si pridržuje pravico, da ob naročilu izdelkov od naročnika zahteva instrument zavarovanja plačila. Naročeni izdelek se dostavi v zakonsko opredeljenem roku od dneva prejema podpisanega veljavnega aneksa s strani člana programa zvestobe, ki je naročil izdelek. Za uveljavljanje morebitnih reklamacij, ki se vežejo na izdelek, se lahko član obrne na pooblaščene servise ali na najbližji Telekomov center. Količine izdelkov so omejene.

Ugodnost je na voljo naročnikom na osnovne mobilne ali fiksne storitve, kar ne vključuje npr. samostojnega poštnega predala, urnega paketa, Pantheon, elektrike idr.

4Balkan 3 in Balkan 7: Zakup Balkan 3 (ki vključuje 500 enot klicev in SMS-ov ter 100 MB prenosa podatkov) za 200 VALÚ točk in Balkan 7 (ki vključuje 1.000 enot klicev in SMS-ov ter 200 MB prenosa podatkov) za 400 VALÚ točk veljata v omrežjih mobilnih operaterjev v izbranih državah: Bosni in Hercegovini(BH Telecom in m:tel (Mobi's)), v Srbiji (Telekom Srbija in Telenor (Mobtel)), v Črni gori (M:tel), v Severni Makedoniji (T-mobile in A1 Makedonija DOOEL Skopje) in na Kosovu (IPKO). Ena enota storitve je enaka eni minuti odhodnega klica ali eni minuti dohodnega klica ali enemu poslanemu sporočilu SMS. Enote storitev se koristijo za dohodne klice, odhodne klice v Slovenijo ter SMS-e.

5Mobilni internet: Na isti številki je v istem mesecu možno isto storitev mobilnega interneta v Sloveniji in v državah območja EU tarife vključiti le enkrat. Če imajo člani programa zvestobe na svojem računu programa zvestobe vključenih več številk, lahko isto storitev v istem mesecu vključijo na različnih številkah. Neporabljena količina se ne prenese v naslednji mesec. Ugodnost je mogoče aktivirati v Mojem Telekomu, s poslanim SMS-sporočilom z nosilne mobilne številke ali osebno v Telekomovem centru.

6HR-internet v tekočem mesecu: Zakup HR-internet vključuje 30 GB prenosa podatkov in je možen enkrat v obračunskem obdobju. Velja v vseh hrvaških mobilnih omrežjih. Neporabljene količine se ne prenašajo v naslednje obračunsko obdobje..




Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila: