Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Mobi

Pogosta vprašanja

Kako vključim enkratni zakup?

Imam več različnih zakupov, ki imajo tudi različno veljavnost. Kaj oz. od kod se bodo enote najprej koristile?

Koliko časa mi veljajo enote iz enkratnih zakupov?

Zakaj ne morem vključiti enkratnega zakupa?

Vključil sem si enkratni zakup, a mi prenos podatkov obračuna po redni ceni. Zakaj?

Sem v državi območja EU-tarife, a mi pobira dobroimetje z računa Mobi, čeprav imam na voljo enote. Zakaj?

Ali enkratni zakupi podaljšajo veljavnost mojega računa Mobi?

Kaj se zgodi z neizkoriščenimi enotami?

Ali lahko opravim nov enkratni zakup, čeprav imam še neporabljene enote iz starega? Kaj pa če imam vključen mesečni zakup? Kaj se zgodi s starimi enotami?

Ali lahko opravim več različnih enkratnih zakupov? Kaj se zgodi z obstoječimi, še neporabljenimi enotami?

Kako naj vem, do kdaj veljajo enote?

1 od 1

Maks

Vzpostavitev stik z MAKSom, našim digitalnim svetovalcem

Ne najdete, kar iščete? Vprašajte me! Sem MAKS, Telekomov digitalni pomočnik in s poizvedbami pomagam na tisoče strankam na mesec.

Ne najdete kar ste iskali?

Pišite nam

Pišite nam in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.

Pokličite nas

Tehnična pomoč

080 1000

Obiščite nas

Oglasite se v kateri izmed naših poslovalnic