• Zasebni
  • Poslovni
  • Sprememba pogojev
  • Prodajna mesta
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
0
  • Ponudba
      • Paketi
      • E-trgovina
      • Internet
      • Telefonija
      • TV in zabava
      • Pametni dom
      • E-oskrba
      • Varen splet
      • Ugodnosti
      • Program zvestobe
      Vsa ponudba

      Paketi NEO Svet

      Mobilna komunikacija z neomejenimi klici, sporočili in do 300 GB, hiter internet in napredna TV-izkušnja.

      Več

      Mobiteli

      Vsi mobiteli

      Več
      • Paketi NEO Svet

        Novi paketi, ki združujejo vse na enem mestu

      • Paketi NEO

        NEO TV, internet in fiksna telefonija

      • Paketi Naj

        Naj mobilni paketi v naj omrežju

      • Paket SUPR

        Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom

      • Paketi Mobilni Net

        Vzemite internet s seboj

      • Predplačniški paketi Mobi

        Brez pogodbe in mesečnih računov

      • Paketa Platinum

        Ko vam ena odločitev olajša vse nadaljnje

      • ČAS ZA PAKETE NEO
      • PONUDBA ZA MLADE
      • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
      • PONUDBA PENZION
      • HIBRIDNI DOSTOP
      Vsi paketi
      • Mobiteli
      • Pametne ure in zapestnice
      • Računalniki
      • Televizorji
      • Tablice
      • Slušalke
      • Novo v ponudbi
      • Program zvestobe
      Vsi izdelki
      • Dodatni zakupi mobilnega interneta

        Ko porabite vključene količine

      • Naročniški mobilni internet

        Uporabljate ga lahko povsod

      • Predplačniški mobilni internet

        Internet brez naročnine, za občasno uporabo

      • Hibridni dostop

        Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet

      • Dostopnost omrežja

        Pokritost omrežja in dostopnost storitev

      • Internetne storitve

        Vse internetne storitve na enem mestu

      • PAKETI NEO SVET
      • PAKETI NEO
      • PAKET NET
      • PAKET BREZŽIČNI NET
      • PAKETI MOBILNI NET
      • TURBO WIFI
      Več o ponudbi
      • Mobilni paketi

        Za brezskrbno mobilno komunikacijo

      • Predplačniški paketi Mobi

        Brez naročnine in vezave

      • Gostovanje

        Za ugodnejšo komunikacijo v tujini

      • Dodatne storitve

        Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa

      • Fiksna telefonija

        Fiksna telefonija v paketih

      • VALÚ

        Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.

      • MOBILNI PAKETI NAJ
      • PONUDBA ZA MLADE
      • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
      • PONUDBA PENZION
      • MOBITELI
      Več o ponudbi
      • Programske sheme in opcije

        Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami

      • Napredne funkcije

        NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven

      • Odkrij zabavo

        Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo

      • Videoteka DKino

        Uživajte v domačem kinu

      • Ponudba vrhunskih izdelkov

        Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov

      • NEO
      • TV-VSEBINE PO AKCIJSKI CENI
      • NEO IGRE
      • VIKEND TV
      • Paket NEO TV
      Več o ponudbi

      Pametni dom po vaši meri

      Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.

      Povežite pametne naprave v svojem domu

      Paketi

      Izberite paket ali pametno napravo

      Več

      Predstavitev E-oskrbe

      24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč

      Kako deluje E-oskrba?

      Varen splet

      Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.

      Več

      Kako vključim Varen splet?

      Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom

      Vključite storitev Varen splet
      • Izdelki NEO

        Za vse naročnike fiksnih storitev

      • Staro za novo

        Zamenjajte stare naprave za novo

      • Ugodna ponudba naprav

        Za naročnike fiksnih storitev

      • Poveži in prihrani

        Prihranek ob povezavi več storitev

      • Gasilci in policisti

        Popust za člane društev in sindikatov

      • Ugodnosti Penzion

        Popusti in ugodnosti za starejše

      • AMZS

        Popust za člane AMZS

      • MODRI FON
      • ZAVAROVANJE NAPRAV
      Vse ugodnosti
      • Ponudba programa zvestobe VALÚ KLUB

        Izdelki in ugodnosti

      • Opis ugodnosti

        Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?

      • Kako se včlanite?

        Brezplačno in brez obveznosti

      • Ugoden nakup izdelkov

         

      • Vsebine iz videoteke DKino

         

      • MOBILNI INTERNET
      • POLNITEV RAČUNA MOBI
      Več o ponudbi
  • Moj Telekom
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      • Program zvestobe
      Prijava v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
      • Kako se registrirate?
      • Novosti
      • Program zvestobe
      Pojdi v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Prek spleta

      • S klicem na 080 8000

      • Na prodajnem mestu

      • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
      • MOBILNA APLIKACIJA
      • POGOSTA VPRAŠANJA
      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
      • Novosti
      • Dobro je vedeti
      • Program zvestobe
      Pojdi v Moj Telekom

      Plačevanje računov - brez provizije

      Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.

      Več

      Menjava mobilnega paketa

      Več

      Naročite programsko shemo ali opcijo

      Več
      • Delim GB

      • VALÚ Moneta

      • Alarmi in limiti

      • Prenos dobroimetja Mobi

      • PLAČEVANJE RAČUNOV
      • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
      Nasveti in triki
      • Deljenje pravic

      • Plačevanje računov brez provizije

      • Zakupi za Slovenijo in tujino

      • Določitev prijaznega imena

      • Povezava s profilom Facebook ali Google

      • Mobilna aplikacija Moj Telekom

      • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
      • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
      • VAREN SPLET
      Več

      Še niste včlanjeni?

      Včlanite se enostavno prek spleta.

      Včlani se

      Unovčite svoje točke

      Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

      Unovči točke
  • Podpora
      • Teme pomoči
      • Splošne informacije
      • Podpora za naprave
      • Prodajna mesta
      • Ceniki in obrazci
      • Kontaktirajte nas
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Digitalni svetovalec Maks
      Vse teme pomoči
      • Internet
      • Mobilno
      • Televizija
      • Telefonija
      • Moj Telekom
      • Računi
      • Omrežja in priklop storitev
      • Digitalni svetovalec Maks
      Vse teme pomoči
      • Aktualna obvestila

      • Obvestila o delovanju storitev

      • Obvestila prek RSS

      • Arhiv obvestil

      • Informacije o dostopu do odprtega interneta

      • Omrežje 3G se poslavlja

      • Mobilne naprave

      • NEO Smartbox

      • BOX S

      • Modemi

      • Servisi

      • Telekomovi centri

      • Poslovni centri

      • Pooblaščena prodajna mesta

      • Plačilni avtomati

      • Splošni in posebni pogoji

      • Prodajne ponudbe

      • Obrazci

      • Pogoji nakupa naprav

      • Cenik mobilnih storitev

      • Cenik fiksnih storitev

      • Vsi ceniki

      • Informacije in naročila

        T: 080 8000
        E: info@telekom.si
        Iz tujine: +386 41 700 700

        Spletni pogovor

      • Tehnična pomoč

        T: 080 1000
        E: tehnicna.pomoc@telekom.si
        Iz tujine: +386 599 10000

        Spletni pogovor

        Digitalni svetovalec Maks

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Podpora
  • Spremembe pogojev
  • Kontakt
  • Prodajna mesta
  • 0
  • PRIJAVA REGISTRACIJA ODJAVA
  • Zasebni
  • Poslovni
Glavni meni
  • Ponudba
    • Paketi
    • E-trgovina
    • Internet
    • Telefonija
    • TV in zabava
    • Pametni dom
    • E-oskrba
    • Varen splet
    • Ugodnosti
    • Program zvestobe
Vsa ponudba
Glavni meni
  • Moj Telekom
    • Kako se registrirate?
    • Novosti
    • Program zvestobe
  • Prijava v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Kako se registrirate?
    • Novosti
    • Program zvestobe
  • Pojdi v Moj Telekom
  • Moj Telekom
    • Novosti
    • Dobro je vedeti
    • Program zvestobe
  • Pojdi v Moj Telekom
Glavni meni
  • Podpora
    • Teme pomoči
    • Splošne informacije
    • Podpora za naprave
    • Prodajna mesta
    • Ceniki in obrazci
    • Kontaktirajte nas
Vse teme pomoči
Ponudba

Paketi

  • Paketi NEO Svet

    Novi paketi, ki združujejo vse na enem mestu

  • Paketi NEO

    NEO TV, internet in fiksna telefonija

  • Paketi Naj

    Naj mobilni paketi v naj omrežju

  • Paket SUPR

    Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.

  • Paketi Mobilni Net

    Vzemite internet s seboj

  • Predplačniški paketi Mobi

    Brez pogodbe in mesečnih računov

  • Paketa Platinum

    Ko vam ena odločitev olajša vse nadaljnje

  • ČAS ZA PAKETE NEO
  • PONUDBA ZA MLADE
  • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
  • PONUDBA PENZION
  • HIBRIDNI DOSTOP

Vsi paketi
E-trgovina

E-trgovina

  • Mobiteli
  • Pametne ure
  • Računalniki
  • Televizorji
  • Tablice
  • Slušalke
  • Novo v ponudbi
  • Program zvestobe
Vsi izdelki
Ponudba

Internet

  • Dodatni zakupi mobilnega interneta

    Ko porabite vključene količine

  • Naročniški mobilni internet

    Uporabljate ga lahko povsod

  • Predplačniški mobilni internet

    Internet brez naročnine, za občasno uporabo

  • Hibridni dostop

    Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet

  • Dostopnost omrežja

    Pokritost omrežja in dostopnost storitev

  • Internetne storitve

    Vse internetne storitve na enem mestu

  • PAKETI NEO SVET
  • PAKETI NEO
  • PAKET NET
  • PAKET BREZŽIČNI NET
  • PAKETI MOBILNI NET
  • TURBO WIFI
Več o ponudbi
Ponudba

Telefonija

  • Mobilni paketi

    Za brezskrbno mobilno komunikacijo

  • Predplačniški paketi Mobi

    Brez naročnine in vezave

  • Gostovanje

    Za ugodnejšo komunikacijo v tujini

  • Dodatne storitve

    Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa

  • Fiksna telefonija

    Fiksna telefonija v paketih

  • VALÚ

    Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.

  • MOBILNI PAKETI NAJ
  • PONUDBA ZA MLADE
  • PONUDBA ZA NAJMLAJŠE
  • PONUDBA PENZION
  • Mobiteli
Več o ponudbi
Ponudba

TV in zabava

  • Programske sheme in opcije

    Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami

  • Napredne funkcije

    NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven

  • Odkrij zabavo

    Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo

  • Videoteka DKino

    Uživajte v domačem kinu

  • Ponudba vrhunskih izdelkov

    Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov

  • NEO
  • TV-VSEBINE PO AKCIJSKI CENI
  • NEO IGRE
  • VIKEND TV
  • Paket NEO TV
Več o ponudbi
Pametni dom

NEO

Pametni dom po vaši meri

p>Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.

Povežite pametne naprave v svojem domu

Paketi

Izberite paket ali pametno napravo

Več
E-oskrba

E-oskrba

Predstavitev E-oskrbe

24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč

Kako deluje E-oskrba?
Varen splet

Varen splet

Varen splet

Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.

Več

Kako vključim Varen splet?

Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom

Vključite storitev Varen splet
Ponudba

Ugodnosti

  • Izdelki NEO

    Za vse naročnike fiksnih storitev

  • Staro za novo

    Zamenjajte stare naprave za novo

  • Poveži in prihrani

    Prihranek ob povezavi več storitev

  • Gasilci in policisti

    Popust za člane društev in sindikatov

  • Ugodnosti Penzion

    Popusti in ugodnosti za starejše

  • AMZS

    Popust za člane AMZS

  • MODRI FON
  • ZAVAROVANJE NAPRAV
Vse ugodnosti
Ponudba

Program zvestobe

  • Ponudba programa zvestobe VALÚ KLUB

    Izdelki in ugodnosti

  • Opis ugodnosti

    Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?

  • Kako se včlanite?

    Brezplačno in brez obveznosti

  • Ugoden nakup izdelkov

     

  • Vsebine iz videoteke DKino

     

  • Mobilni internet
  • POLNITEV RAČUNA MOBI
Več o ponudbi
Moj Telekom

Kako se registrirate

  • Prek spleta

  • S klicem na 080 8000

  • Na prodajnem mestu

  • ZAKAJ MOJ TELEKOM?
  • MOBILNA APLIKACIJA
  • POGOSTA VPRAŠANJA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Novosti

  • Delim GB

  • VALÚ Moneta

  • Alarmi in limiti

  • Prenos dobroimetja Mobi

  • PLAČEVANJE RAČUNOV
  • MENJAVA MOBILNEGA PAKETA
Nasveti in triki
Moj Telekom

Dobro je vedeti

  • Deljenje pravic

  • Plačevanje računov brez provizije

  • Zakupi za Slovenijo in tujino

  • Določitev prijaznega imena

  • Povezava s profilom Facebook ali Google

  • Mobilna aplikacija Moj Telekom

  • DODATNI ZAKUPI PRENOSA PODATKOV
  • NEOMEJEN MOBILNI INTERNET ZA 1 DAN
  • VAREN SPLET
Nasveti in triki
Program zvestobe

Program zvestobe

Še niste včlanjeni?

Včlanite se enostavno prek spleta.

Včlani se

Unovčite svoje točke

Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.

Unovči točke
Podpora

Teme pomoči

  • Internet
  • Mobilno
  • Televizija
  • Telefonija
  • Moj Telekom
  • Računi
  • Omrežja in priklop storitev
  • Digitalni svetovalec Maks
Vse teme pomoči
Podpora

Splošne informacije

  • Aktualna obvestila

  • Obvestila o delovanju storitev

  • Obvestila prek RSS

  • Arhiv obvestil

  • Informacije o dostopu do odprtega interneta

  • Omrežje 3G se poslavlja


Podpora

Podpora za naprave

  • Mobilne naprave

  • NEO Smartbox

  • BOX S

  • Modemi

  • Servisi

Podpora

Prodajna mesta

  • Telekomovi centri

  • Poslovni centri

  • Pooblaščena prodajna mesta

  • Plačilni avtomati

Podpora

Ceniki in obrazci

  • Splošni in posebni pogoji

  • Prodajne ponudbe

  • Obrazci

  • Pogoji nakupa naprav

  • Cenik mobilnih storitev

  • Cenik fiksnih storitev

  • Vsi ceniki

Podpora

Kontaktirajte nas

  • Informacije in naročila

    T: 080 8000
    E: info@telekom.si
    Iz tujine: +386 41 700 700

  • Tehnična pomoč

    T: 080 1000
    E: tehnicna.pomoc@telekom.si
    Iz tujine: +386 599 10000

  • Domov
  • Trajnostni razvoj
  • O trajnostnem razvoju
Stage
Page Content
​

Trajnostni razvoj

Trajnostni razvoj je sestavni del poslovnih procesov Telekoma Slovenije in družb v Skupini Telekom Slovenije ter ena izmed naših ključnih strateških usmeritev.

Načela trajnostnega razvoja v največji možni meri vgrajujemo v svoje poslovanje, v izdelke, storitve in vsebine. Z razumevanjem medsebojne soodvisnosti in prepletenosti postavljamo v ospredje ustvarjanje ravnotežja med gospodarstvom, pridobitno dejavnostjo in civilno družbo. Pri tem nam je pri doseganju trajnostnih ciljev ključno spodbujanje k uporabniku usmerjenega poslovnega okolja, ki zaposlenim omogoča razvoj lastnih potencialov.

Kot podpisniki listine Evropskega združenja telekomunikacijskih operaterjev (ETNO) smo zavezani k varovanju okolja in učinkoviti rabi energije, družbeni in korporativni odgovornosti ter odgovornemu ravnanju z zaposlenim in ranljivimi skupinami uporabnikov.

Svoje trajnostne vplive skušamo približati Ciljem trajnostnega razvoja Organizacije združenih narodov (Sustainable Development Goals).

Razvoj na teh področjih celostno razkrivamo v letnih poročilih, in sicer skladno z mednarodnimi standardi poročanja GRI (Global Reporting Initiative).


V skladu z Uredbo (EU) 2020/852 Evropskega parlamenta in sveta z dne 18. junij 2020 o vzpostavitvi okvira za spodbujanje trajnostnih naložb ter spremembi Uredbe (EU 2019/2088 (Uredba o taksonomiji) in njenih prilog ter skladno z Delegirano uredbo Komisije 2021/2178 z dne 6. julij 2021 o dopolnitvi Uredbe o taksonomiji in smernicami Agencije za trg vrednostnih papirjev Skupina Telekom Slovenije za leto 2021 objavlja ključne kazalnike uspešnosti, ki izhajajo iz povezanih storitev z gospodarskimi dejavnostmi, ki se lahko štejejo za trajnostne.

Skupina Telekom Slovenije za poslovno leto 2021 ločeno poroča kazalnike za gospodarske dejavnosti, ki so vključene v taksonomijo EU 2021, v prihodnje pa bodo kazalniki integrirani v letno poročilo Skupine Telekom Slovenije in družbe Telekom Slovenije, d.d.

Poročilo Skupine Telekom Slovenije po taksonomiji EU za leto 2021


Ustvarjamo zeleno prihodnost

Ste vedeli, da mobiteli v Sloveniji delujejo že 30 let? V vsem tem času smo ustvarili mnogo doživetij. S tem, ko mobitele menjamo za sodobnejše in zmogljivejše, pa se nam v predalih nabirajo tisti, ki so nam že odslužili. Za to imamo okolju in čebelam prijazno rešitev. V Telekomu Slovenije skupaj z vami in Treecelet skrbimo, da bo naša skupna prihodnost še naprej zelena.

VEČ
Kako smo se v Telekomu Slovenije odzvali ob razglasitvi epidemije koronavirusa COVID-19 v marcu 2020?

V Telekomu Slovenije smo po tem, ko se je koronavirus COVID-19 pričel širiti v Evropi, na podlagi Sistema upravljanja neprekinjenega poslovanja (SUNP), ki ga imamo vzpostavljenega za primer izrednih dogodkov in ki je certificiran po standardu ISO/IEC 22301, pričeli s pripravo aktivnosti in sprejemom prvih preventivnih ukrepov. Sprejeli smo poseben Načrt ukrepov in delovanja za primer pandemije, pri tem pa smo predvideli tudi aktivnosti v primeru aktiviranja Državnega načrta zaščite in reševanja. Skladno s SUNP smo v Telekomu Slovenije pripravljeni in usposobljeni za zagotavljanje ključnih storitev in procesov tudi v izrednih razmerah.

Sistem upravljanja neprekinjenega poslovanja nam ob izrednih dogodkih, med katere sodi tudi epidemija oz. pandemija, zagotavlja ogrodje za vzpostavitev organizacijske odpornosti in zmožnosti učinkovitega odziva, pri čemer med ključne elemente poleg skrbi za zaposlene sodi varovanje interesov naših poslovnih partnerjev, uporabnikov in ostalih deležnikov. Za zagotavljanje podpore delovanju storitev imamo dodatno vzpostavljeno mrežo partnerjev, ki imajo prav tako vzpostavljene postopke neprekinjenega poslovanja za zagotavljanje podpore naši družbi.

Od razglasitve epidemije smo priča množični hitri transformaciji dela in učenja na daljavo. V Telekomu Slovenije delamo vse, kar je v naši moči, da uporabnikom zagotavljamo nemoteno delovanje storitev in tehnično podporo ter se odzivamo na posebne potrebe državnih institucij in gospodarstva po večjih kapacitetah ali dodatnih storitvah. Soočamo se z velikim porastom količin prometa podatkovnih, video in govornih storitev, in sicer za več kot polovico glede na običajno situacijo, velik je tudi porast prometa pri dostopu do globalnega interneta omrežij in IPTV. Zavedamo se, da naše storitve v obdobju socialne izolacije marsikomu omogočajo edini stik z informacijami, svojci in prijatelji, tako da smo delo svojih strokovnjakov prilagodili tako, da 24 ur na dan in vse dni v tednu čimbolj nemoteno skrbimo za nadzor delovanja omrežja ter sprotno prilagajanje kapacitet.

Skrbimo za zaposlene

Zavedamo se pomena skrbi za zdravje, varnost in ustrezno obveščenost naših sodelavk in sodelavcev še posebej v tovrstnih izrednih okoliščinah.

  • Telekomove centre smo zaradi varovanja zdravja tako zaposlenih kot uporabnikov naših storitev zaprli 13. marca. Ob upoštevanju vseh potrebnih preventivnih ukrepov smo s 23. aprilom začeli postopno odpirati Telekomove centre po Sloveniji, z 20. aprilom pa so svoje trgovine pričeli odpirati tudi naši pooblaščeni prodajalci.
  • Izpeljali smo množično transformacijo dela celotnega Telekoma Slovenije, tako da je velik del naših sodelavk in sodelavcev v enem dnevu nemoteno prešel na delo na daljavo. V povprečju več kot 70 % sodelavk in sodelavcev, ki jim to omogoča delovni proces, delo opravlja na daljavo. V ta namen imamo vzpostavljene tri ločene sisteme za oddaljene dostope preko različnih omrežnih infrastruktur.
  • Z zaposlenimi redno vsakodnevno komuniciramo glede ukrepov in ključnih aktivnosti, ki potekajo na ravni družbe.
  • Sprejeli smo preventivne ukrepe z namenom preprečevanja širjenja okužb.
  • Sprejeli smo protokol ravnanja pri sumu okužbe in v primeru potrjene okužbe.
  • Skrbimo za natančno redno čiščenje in razkuževanje prostorov družbe. Na vhodih v poslovne prostore so nameščena razkužilna sredstva in priporočila glede ustrezne higiene rok in kašlja.
  • Zaposlenim smo omogočili e-tečaj Varni pred koronavirusom.
  • Za zaposlene, ki imajo pri svojem delu stike z uporabniki in ostalimi tretjimi osebami, smo uvedli najvišjo stopnjo zaščitnih ukrepov; na voljo imajo potrebno zaščitno opremo.
  • Starejšim od 55 let smo omogočili, da ne opravljajo dela na terenu, prav tako smo zaposlenim omogočili delo na drugem delovnem mestu ali koriščenje katere od oblik odsotnosti.
  • Zaposlenim, ki imajo mlajše otroke, smo omogočili odsotnost zaradi varstva otrok.
  • Vsa imena zaposlenih smo povezali v video, s čimer smo zaposlenim sporočili, da tudi na ta način ostajamo #povezani.
  • Vsem zaposlenim smo za čas trajanja epidemije mobilni paket nadgradili z dodatnimi 50 GB prenosi podatkov. Dodatni zakup velja v omrežju Telekoma Slovenije. Na ta način ostajamo #povezani, hkrati pa lahko zaposleni delijo gigabajte s svojimi najbližjimi in tako skrbijo, da so povezani tudi oni.
  • Glede na potrebe delovnega procesa zaposleni, ki imajo potrebno znanje in kompetence, pomagajo sodelavcem na drugih delovnih mestih.
  • Za medsebojno poslovno komunikacijo uporabljamo sodobna digitalna orodja in ostale digitalne oblike komunikacije.
  • Skrbimo za redna izobraževanja in razvoj; aktivnosti izvajamo prek digitalnih kanalov.
  • Zaposlenim smo omogočili sodelovanje na e-tečajih glede soočanja s koronavirusom, stresom oz. negotovostjo, ki ga je prinesel v naša življenja, pa tudi, kako ostati pozitiven v času, ko se nam je življenje zaradi razglašene epidemije postavilo na glavo.
  • V družbi imamo od leta 2017 na voljo brezplačni Modri telefon, ki je namenjen svetovanju zaposlenim ob različnih stiskah. Poleg običajnega termina smo v obdobju razglašene epidemije omogočili še dodaten termin. #ostanidoma

Skrbimo za uporabnike

24 ur na dan in vse dni v tednu skrbimo za nemoteno delovanje omrežja in storitev.

  • Podjetjem smo zagotovili dodatne kapacitete in jim nadgradili obstoječe IKT-rešitve.
  • Poskrbeli smo za posebne potrebe državnih organov.
  • Po tem, ko smo skupaj s partnerji v letu 2019 razvili in predstavili tehnološko rešitev za telemedicinsko obravnavo bolnikov s kroničnimi boleznimi na daljavo, smo za potrebe spremljanja bolnikov s koronavirusom rešitev skupaj z UKC Ljubljana nadgradili tako, da zdravstvenemu osebju omogoča njihovo spremljanje na daljavo.
  • Skupaj z Ministrstvom za javno upravo smo razvili aplikacijo »COVID-19 / Beleženje zdravstvenega stanja zaposlenih«. Aplikacija omogoča varno in učinkovito beleženje zdravstvenega stanja zaposlenih v zdravstvenih ustanovah, ki so v stiku z bolniki. Z aplikacijo bodo zaposleni, ki so doslej podatke vpisovali na list papirja, le-te lahko sporočali na varen in digitalen način, na osnovi prejetih podatkov pa bodo zdravstvene ustanove na učinkovit način izvajale ustrezne ukrepe. Če zaposleni kaže bolezenske znake COVID-19, je namreč zelo pomembno, da ne pride v stik s sodelavci in pacienti oz. da ostane doma.
  • Za poslovne uporabnike izvajamo izobraževanja prek spleta.
  • Podjetjem smo omogočili hitro implementacijo storitve videoidentifikacije in digitalnega podpisa. Videoidentifikacija je storitev Telekoma Slovenije, ki omogoča identifikacijo strank na daljavo in sklepanje poslovnih transakcij z njimi, na primer pri podpisu pogodbe in finančnih transakcijah. Stranka namreč s storitvijo Videoidentifikacije pridobi e-identiteto, s katero lahko varno dostopa do različnih storitev ter digitalno upravlja transakcije s podjetjem, ki to možnost omogoča. Poslovanje na daljavo z identifikacijo prek storitve Videoidentifikacija Telekom Slovenije uporablja pri poslovanju z uporabniki pametne denarnice VALÚ, storitev pa uporabljajo tudi nekatere zavarovalnice in borzno posredniške družbe.
  • Uporabnikom smo podarili mobilni prenos podatkov.
  • TV-programske sheme smo brezplačno nadgradili s številnimi otroškimi, dokumentarnimi, poljudnoznanstvenimi, filmskimi in športnimi vsebinami.
  • Za otroke smo za čas trajanja epidemije na NEO v sklop Otroški park dodali pet lutkovnih predstav Lutkovnega gledališča Ljubljana, in sicer Sapramiška (za otroke od 3. leta dalje), Zvezdica zaspanka (za otroke od 4. leta dalje), Štiri črne mravljice (za otroke od 3. leta dalje), Ti loviš (za otroke od 2. leta dalje) in Vihar v glavi (za starejše od 12. leta).
  • Uporabnikom smo na voljo prek družbenih omrežij (Facebook, Instagram, Twitter), digitalnega svetovalca Maksa, kontaktnih centrov na brezplačnih številkah 080 8000 (pomoč uporabnikom) in 080 1000 (tehnična pomoč), e-naslova info@telekom.si in Mojega Telekoma.
  • Uporabnikom smo omogočili videoklic v Telekomov center prek aplikacij Viber in WhatsApp. S pomočjo videoklica na mobitelu ali računalniku lahko uporabniki virtualno vstopijo v Telekomov center, pregledajo najnovejše mobitele in se pogovorijo z našimi svetovalci. Izberejo lahko izdelke, ki jim jih hitro in varno dostavimo na želeni naslov.
  • Okrepili smo elektronsko poslovanje in ponudbo izdelkov v E-trgovini, ki podpirajo iniciativo #ostanidoma in uporabnikom omogočajo varne nakupe od doma.
  • Okrepili smo ekipe kontaktnih centrov, da še hitreje odgovarjamo na klice uporabnikov.
  • Pripravili smo več video vodnikov, s katerimi uporabnikom omogočamo, da si storitve in opremo v svojem domu namestijo sami, tehnik pa jim je za pomoč na voljo v mobilni pisarni.
  • Na spletni strani smo zasnovali nove sklope Prodaja in podpora poslovanju na daljavo, Kako si lahko krajšate čas doma, Enostavno delo od doma in Varne povezave v službeno okolje.
  • Pripravili smo TV oglas, s katerim sporočamo, da tudi v času trajanja epidemije ostajamo #povezani v prvem omrežju Slovenije.
  • Uporabnike sproti obveščamo o različnih sprejetih ukrepih na ravni družbe; med drugim o delu tehnikov na terenu in o obravnavi reklamacij v času epidemije.
  • Ker ni možnosti za skupinske vodene vadbe, smo ustvarili družbeno-koristno platformo #vadidoma, v katero povezujemo vaditelje fitnesa, funkcionalne vadbe, pilatesa in joge. Vaditelji pripravljajo vadbe za vse starostne skupine, vadbe pa so vsem brezplačno dostopne prek www.neo.io. Naročniki NEO vadbe na televiziji poiščejo tako, da preprosto rečejo »Vadi doma« ali »Vadba«.
  • Poskrbeli smo, da naši uporabniki, ki se v Slovenijo vrnejo iz tujine, prejmejo SMS-sporočilo, s katerim Ministrstvo za zdravje RS državljane opozarja na preventivne ukrepe za zajezitev širjenja koronavirusa.
  • Uporabnike opozarjamo na dodatno previdnost pri elektronski pošti ter na zlonamerne klice in sporočila SMS prek spleta in družbenih omrežij, saj se v času, ko jih večina dela od doma, povečujejo tudi tveganja za različne načine zlorab.
  • Nenehno prilagajamo tudi ponudbo in storitve (npr. mobilni internet za povezljivost, dodatne programske opcije za nove naročnike NEO, z VALÚ pa spodbujamo brezstično plačevanje in pospešujemo uporabo).

Smo srčni in družbeno odgovorni

Tudi v izrednih okoliščinah, v katerih smo se skupaj znašli, ostajamo srčni in družbeno odgovorni.

  • Bolnišnici za ženske bolezni in porodništvo Postojna smo za novo porodno posteljo namenjeno porodnicam, ki so okužene oz. imajo sum na okužbo s Covid-19, donirali 20.000 evrov. Postojnska porodnišnica, ki je največja v zahodni in južni Sloveniji ter četrta največja porodnišnica v državi, v kateri je v lanskem letu rodilo prek 1500 mamic, je odprla posebno porodno sobo za porode nosečnic s sumom ali z dokazano okužbo s Covid-19, zanjo pa potrebuje novo sodobno porodno posteljo in drugo opremo.
  • UKC Ljubljana in UKC Maribor smo za nakup zdravstvene opreme, ki je potrebna za zdravljenje bolnikov s koronavirusom, skupno donirali 40.000 evrov. Za zdravljenje bolnikov so ključni ventilatorji, ki zaščitijo dihalne organe bolnikov in jih oskrbujejo s čistim zrakom, ob tem pa zdravstvene ustanove potrebujejo še zaščitne maske, respiratorje, termometre, monitorje za nadzor življenjskih funkcij, pa tudi nepremočljive plašče, očala, rokavice, razkužila in ostalo opremo.
  • Štirim humanitarnim organizacijam, ki lajšajo osamljenost in nudijo pomoč starejšim po vsej Sloveniji, smo namenili donacijo v skupni višini 20.000 evrov. Donacijo so prejele humanitarne organizacije združenje Slovenska filantropija, društvo Humanitarček, zavod za medgeneracijsko solidarnost Sopotniki in zavod Zlata mreža.
  • Povezanost in možnost komunikacije je zelo pomembna starejšim, ki niso vsak dan s svojimi bližnjimi. Zato smo vsem domovom za starejše po Sloveniji omogočili brezplačen najem treh mobitelov s storitvami, ki omogočajo uporabo najbolj aktualnih aplikacij za klicno in video komunikacijo. Verjamemo, da sta nasmejan domač obraz in prijazna beseda še posebej neprecenljiva v teh izjemnih okoliščinah, v katerih smo se vsi skupaj znašli.
  • V sodelovanju z Ministrstvom za izobraževanje, znanost in šport smo pripravili mobilne modeme in zagotovili brezskrben dostop do mobilnega interneta za učence iz socialno ogroženih okolij.
  • V sodelovanju z Mestno občino Ljubljana smo za vsako izmed ljubljanskih osnovnih šol pripravili po 10 kod za dostop do omrežja WiFree za učence, ki tovrsten dostop potrebujejo.
  • Skupaj s partnerji smo bolnikom v Kliniki Golnik zagotovili brezplačno uporabo Infotainment sistema.
  • V dneh, ko se v največji možni meri držimo načela #ostanidoma, pomoč tistim, ki se znajdejo v stiski, tako kot sicer skozi vse leto, nudijo tudi svetovalci na Zaupnem telefonu Samarijan in Sopotnik na številki 116 123 in TOM telefonu za otroke in mladostnike na številki 116 111. Oba svetovalna telefona že vrsto let kot donator omogočamo v Telekomu Slovenije.
  • Sodelovali smo in sodelujemo tudi v številnih manjših iniciativah, v katerih po svojih najboljših močem pomagamo tistim, ki potrebujejo našo pomoč.

Naše temeljno vodilo pri uresničevanju odgovornega odnosa do naravnega okolja je daljnosežno omogočiti sodelavcem, uporabnikom in drugim deležnikom zdrav način življenja, skladno z načeli trajnostnega razvoja. Okoljske cilje tesno povezujemo z rednim poslovanjem, izvajamo številne dejavnosti za zmanjševanje porabe energije in omejevanje emisij v okolje.



Sidebar
  • < O podjetju
  • PREDSTAVITEV
    • Osebna izkaznica
    • Organiziranost in upravljanje
      • Upravljanje družbe
      • Nadzorni svet
      • Uprava
      • Direktorji organizacijskih enot
    • Poslanstvo, vrednote in vizija
    • Strateške usmeritve
    • Skladnost poslovanja
      • Prijava nepravilnosti
      • Objave po ZSDH-1
    • Priznanja storitev Telekoma Slovenije
    • Prvo omrežje
  • SKUPINA TELEKOM SLOVENIJE
    • Odvisne družbe
    • Blagovne znamke
    • Zgodovina
  • TRAJNOSTNI RAZVOJ
    • O trajnostnem razvoju
    • Družbena odgovornost
      • Moč besed
      • Linija 116123
      • Botrstvo v Sloveniji
    • Okoljska odgovornost
      • Izjava o energetski učinkovitosti družbe
      • Okoljska izjava družbe
      • Ustvarjamo zeleno prihodnost
    • Skrb za zaposlene
    • Skrb za uporabnike
      • Smernice komuniciranja na družbenih omrežjih
      • Moja prva pogodba
    • Skrb za kakovost omrežja in storitev
    • Skrb za kibernetsko varnost
  • SPOROČILA ZA MEDIJE
  • ZA VLAGATELJE
    • Delnica TLSG
    • Delničarji družbe
    • Dividende
    • Gibanje delnice
    • Javne objave
    • Finančna poročila
    • Finančni koledar
    • Skupščina delničarjev
    • Srečanja z investitorji
    • TLSG novice
    • Pogosta vprašanja in kontakti
  • ZAPOSLITEV
    • Razvoj zaposlenih
    • Redna zaposlitev
    • Študentska priložnost
  • NEPREMIČNINE
    • Prodaja
    • Oddaja
    • Razpisi
    • Informacije o obdelavi osebnih podatkov
  • INFORMACIJE JAVNEGA ZNAČAJA
  • SISBON
  • SISBIZ

Želite biti prvi obveščeni o naših novostih?

Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.

ŽELIM PREJEMATI E-NOVICE

Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

  • Ponudba
  • Moj Telekom
  • Pomoč in podpora
  • English
  • O podjetju
  • Info in obvestila
  • Veleprodaja
  • Imenik
  • Priporočilo za uporabnike
  • Samoregulacijski kodeks
  • Ponudba za invalide
  • Izvensodno reševanje potrošniških sporov
  • Kodeks zaščite uporabnikov
  • PIŠITE NAM
  • NAROČITE KLIC
  • MAKS, VAŠ DIGITALNI
    SVETOVALEC
080 8000

NAROČILA IN INFORMACIJE

080 1000

TEHNIČNA POMOČ IN PRIJAVA NAPAK

116 000 TELEFON ZA PRIJAVO POGREŠANIH OTROK KLIC V SILI Več informacij Klici na intervencijske številke se snemajo

Telekom Slovenije, d.d.

  • Delite svojo izkušnjo z nami
  • Pravila in pogoji
  • Politika zasebnosti
  • Piškotki
  • Ceniki
  • Drugi portali
  • NEO
  • VALÚ
  • IZI
  • Spletna pošta
  • Tehnik
  • Izobraževalni center

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila:

  • Informacije o ponudbi
  • Naročila storitev in nakupi
  • Računi in plačila
  • Tehnična podpora / pomoč
  • Reklamacije
  • Mnenja, pohvale, ideje

Pišite nam

Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.

*
Podatek je obvezen.
*
Podatek je obvezen.
*
Obvezen podatek v pravilni obliki.
*
Podatek je obvezen.
*
Uporabniško ime ali šifra SPP je obvezen podatek.
POŠLJI

DELITE SVOJO IZKUŠNJO Z NAMI

Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.

ODDAJ MNENJE
BODITE ŠE NAPREJ OBVEŠČENI O NAŠI PONUDBI

Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*

PRIJAVI SE