Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Poenostavite plačevanje v Googlu

Naročniki mobilnih storitev Telekoma Slovenije lahko vse nakupe v trgovini Google Play in znotraj aplikacij poravnate prek mesečnega računa Telekoma Slovenije.​

Prednosti:

  • varno in enostavno plačilo
  • brez vnašanja številke plačilne kartice
  • vse plačila na enem računu

Kako v Google Playu vključite možnost plačevanja?

  • 1

    V meniju Google Play kliknite Plačila in naročnine / Payments and subscriptions.

    Googleplay Dcb Step1 (1)
    Googleplay Dcb Step2 (1)
  • 2

    Izberite Plačilna sredstva / Payment methods.

    Googleplay Dcb Step3 (1)
  • 3

    Izberite Dodaj obračunavanje operaterja Telekom Slovenije / Add Telekom Slovenije billing.

    Googleplay Dcb Step4 (1)
  • 4

    Sledite navodilom.

  • 5

    Po uspešni vključitvi je na vrhu naveden ponudnik Telekom Slovenije in vaša mobilna številka.

    Googleplay Dcb Step5 (1)

Plačilo z računom Telekoma Slovenije je naročnikom mobilnih storitev omogočeno pri nakupih vsebin v spletni trgovini Google Play z mobilno napravo, ki podpira operacijski sistem Android in v katero je vstavljena aktivna kartica SIM Telekoma Slovenije.

Ko želite prvič izbrati omejeno vrsto plačila, najprej povežite svoj račun Google s svojo mobilno številko, pri tem pa se je treba nahajati v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije. Nadaljnji nakupi so možni tudi prek brezžičnega omrežja WiFi in v gostujočem omrežju. Limit za plačevanje v spletni trgovini Google Play preko storitve Plačevanje digitalnih vsebin, je nastavljen na 60 EUR z DDV in velja za posamezni mesec. Višino limita pa lahko tudi spremenite, in sicer do največ 300 EUR z DDV. Najvišji znesek posamezne transakcije je 50 EUR z DDV.

Pogosta vprašanja

Želim preklicati opravljen nakup. Kako je z vračilom denarja?

Zaračunala se mi je vsebina, ki je nisem kupil. Kaj naj storim?

Kdaj bom prejel vračilo denarja?

Kje najdem podatke o svojem nakupu (ceno, datum …)?

V nastavitvah aplikacije Google Play kot plačilno sredstvo ne morem izbrati plačila prek mesečnega računa Telekoma Slovenije. Zakaj?

Želel sem kupiti vsebino, pa je bil moj nakup zavrnjen. Zakaj?

Kje preverim, koliko sem porabil za nakupe v trgovini Google Play?

Kaj se zgodi, če želim kupiti vsebino, katere znesek presega moj mesečni limit nakupov v trgovini Google Play?

Ali lahko plačujem prek računa Telekoma Slovenije tudi na svoji tablici Android, ki podpira samo povezavo WiFi?

Kako lahko preprečim neželene nakupe?