Plačevanje digitalnih vsebin

Poravnajte nakup digitalnih vsebin, kot so igrice, dodatni prostor za shranjevanje in aplikacije, kar z mesečnim računom Telekoma Slovenije – enostavno, varno in pregledno.

Dcb

Plačilo z računom Telekoma Slovenije je naročnikom mobilnih storitev omogočeno pri nakupih digitalnih vsebin pri različnih ponudnikih z mobilno napravo Android ali iOS, v katero je vstavljena aktivna kartica SIM Telekoma Slovenije. Opravljeni nakup se vam bo zaračunal na mesečnem računu Telekoma Slovenije.

Uvedba enotnega limita porabe pri storitvah z dodano vrednostjo

Skladno z zakonodajo, 1. 10. 2022 uvajamo storitev Limit storitve z dodano vrednostjo za naročnike mobilnih in fiksnih storitev.

Kako aktiviram Plačevanje digitalnih vsebin?

Ko želite prvič izbrati omenjeno vrsto plačila (ang. DCB – Direct Carrier Billing), najprej povežite svoj uporabniški račun pri ponudniku digitalne vsebine s svojo mobilno številko, pri tem pa se je treba nahajati v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije. Nadaljnji nakupi so možni tudi prek brezžičnega omrežja WiFi in v gostujočem omrežju. Limit storitve Plačevanje digitalnih vsebin je nastavljen na 60 EUR z DDV in velja za posamezni mesec. Višino mesečnega limita pa lahko tudi spremenite, in sicer do največ 300 EUR z DDV. Najvišji znesek posamezne transakcije je omejen na 50 EUR z DDV. Limit lahko urejate v Mojem Telekomu.

App Store

Uporabniki naprav Apple nakup v trgovini App Store poravnajte z mesečnim računom Telekoma Slovenije.

Google Play

Uporabniki naprav Android nakup v trgovini Google Play poravnajte z mesečnim računom Telekoma Slovenije.

Kako preverim porabo?

Svojo porabo lahko preverite v Mojem Telekomu in prek SMS-sporočila. Na številko 1919 pošljite sporočilo z vsebino PORABA DIGITALNO.