0

  • POMOČ 24/7

    Pomoč v slovenskem jeziku 24 ur na dan vse dni v letu. Iz tujine pokličite na +386 2 618 05 20, v Sloveniji pa na številko 080 19 21.

  • SAMODEJNI VKLOP IN IZKLOP

    Ob prehodu meje se kritje samodejno vklopi in izklopi. Tako nikoli ne boste pozabili urediti svojega zavarovanja in boste lahko brezskrbno uživali v tujini.

  • PLAČAJTE PO PORABI

    Sklenitev zavarovanja še ne zahteva plačila premije. Premijo plačate za preteklo obračunsko obdobje in le za dneve, ko bivate v tujini, vendar skupaj največ 45 dni v enem zavarovalnem letu. Če ste v zavarovalnem letu v tujini več kot 45 dni, za to dodatno ne plačate nič.

Kako sklenem zavarovanje?

  • V Mojem Telekomu potrdite, da se zanimate za sklenitev zavarovanja.
  • Preusmerjeni ste na spletno mesto Zavarovalnice Sava, kjer sklenete zavarovanje.
  • Spletne obrazce digitalno podpišete.
    Skupaj poskrbimo za zeleno prihodnost.
  • Znesek zavarovanja bo viden na mesečnem računu Telekoma Slovenije.

PREVERI VEČ

Zgodovino zavarovanja lahko preverite tudi v Mojem Telekomu.

Brezskrbna uporaba mobilnega interneta na Hrvaškem

Da bodo vaše počitnice na Hrvaškem res brezskrbne, si zagotovite dovolj gigabajtov v mobilnem omrežju Hrvatskega Telekoma z zakupom HR-internet.

Preveri več


Kaj imajo skupnega popotnik, potovanje, privilegij in pamet?

Če morda še niste povsem prepričani, kakšen tip popotnika ste oziroma kaj bi vas na potovanju najbolj navdušilo, smo vam pripravili opis štirih tipov popotnika. Povsem možno je, da se boste našli v vsakem malo, a po tehtnem premisleku boste v enem bolj prepoznali sebe kot v preostalih. Vprašajte se, kam bi odšli, če bi vam morda nekdo ponudil, da vam vse plača, le odločiti se morate v nekaj sekundah.



Preberi članek

Ko potrebujete pomoč, pokličite

24-urni asistenčni center Zavarovalnice Sava

Klici iz tujine:
+386 2 618 05 20

Klici iz Slovenije:
080 19 21

Spletni klic na spletni strani
Zavarovalnice Sava

Turistično zavarovanje Brezskrbni poskrbi za vas, če ste v tujini in

  • vas pri plavanju preseneti meduza ali
  • vam v hribih spodrsne na mokrem listju ali
  • se ne znajdete v dinamični vožnji domačinov in pride do prometne nesreče ali
  • kulinarika obiskane destinacije nima pozitivnega učinka na vaše telo.

Več informacij najdete tukaj

Želim izvedeti več

  1. Kaj moram narediti, če v tujini zbolim ali se poškodujem in potrebujem nujno medicinsko pomoč?
  2. V primeru, da potrebujete pomoč, čim prej pokličite asistenčni center na +386 2 6180 520 in prijavite zavarovalni primer. Asistenčni center deluje 24 ur na dan in 365 dni v letu. Na voljo vam je tudi spletni klic na spletni strani Zavarovalnice Sava.

  3. Ali moram stroške zdravljenja plačati neposredno izvajalcu in kasneje od zavarovalnice zahtevati povračilo?
  4. Ne, stroškov zdravljenja vam ni treba plačati vnaprej ali izvajalcu neposredno. Če gre za nujno medicinsko pomoč in ste sprejeti v bolnišnico, bo naš asistenčni center po potrditvi kritja zagotovil kritje stroškov bolnišničnega zdravljenja v okviru zavarovalnih vsot, ki so navedene na zavarovalni polici. Le v primerih, ko so stroški majhni, se lahko odločite za plačilo vnaprej ali pa boste pozvani k plačilu. V takšnem primeru po vrnitvi v domovino vložite zahtevek za povračilo stroškov in denar vam bomo vrnili. Prosimo vas, da o svojem primeru čim prej obvestite asistenčni center zavarovalnice, saj lahko v nasprotnem primeru zavarovalnica vaš zahtevek zavrne.

  5. Kdo lahko sklene turistično zavarovanje Brezskrbni?
  6. Za sklenitev zavarovanja morate imeti veljavno mobilno naročniško razmerje pri Telekomu Slovenije ter biti registrirani uporabnik portala Moj Telekom. Stari morate biti med 15 in 75 let. Zavarujete lahko tudi svoje družinske člane, in sicer zakonca/zunajzakonskega partnerja in otroke do vključno 15. leta.

  7. Ali turistično zavarovanje Brezskrbni nudi kritje za poslovno potovanje?
  8. Ne, službena potovanja so izključena iz obveznosti zavarovalnice. Ob prehodu v gostovanje boste prejeli SMS-sporočilo. Če potujete poslovno, v prvih 60 minutah gostovanja pošljite povratno SMS-sporočilo z vsebino ZAVAROVANJE STOP na 1917 in jamstvo za to potovanje ne bo aktivirano.

  9. Koliko oseb lahko vključim na polico pri družinskem zavarovanju?
  10. Na polici je lahko vključenih največ 7 zavarovancev, in sicer 2 odrasli osebi in do 5 otrok (sklenitelj zavarovanja, zakonec/zunajzakonski partner in pet otrok do vključno 15. leta starosti).

  11. Kaj storiti, če nisem zadovoljen z opravljeno zavarovalno storitvijo?
  12. V primeru, da z zavarovalno storitvijo ali odločitvijo zavarovalnice niste zadovoljni, lahko pritožbo podate pisno po pošti ali prek spletnega obrazca zavarovalnice Sava, in sicer v roku 30 dni od prejema odločitve zavarovalnice.

  13. Ali se moje turistično zavarovanje prekine, če z mobitela odstranim mobilno aplikacijo Moj Telekom?
  14. Ne, v tem primeru se turistično zavarovanje Brezskrbni ne prekine.

  15. Ne potujem vedno z vsemi, ki sem jih dodal na zavarovalno polico. Ali to predstavlja kakšno težavo?
  16. Ni zavezujoče, da z vami potujejo vse osebe, ki so navedene na polici. Imajo pa v primeru družinskega zavarovanje osebe, ki so navedene kot zavarovanci poleg sklenitelja zavarovanja, jamstvo le v primeru, če v tujino potujejo skupaj z vami kot skleniteljem zavarovanja.

  17. Kako lahko na polico dodam osebe ali pa spremenim podatke?
  18. Če želite posodobiti podatke, morate zavarovanje prekiniti in skleniti novo zavarovalno polico.

  19. Kaj naj storim, če na potovanju ne želim kritja iz naslova turističnega zavarovanja Brezskrbni?
  20. Ob prehodu v gostovanje boste prejeli SMS-sporočilo. Če kritja ne želite, v prvih 60 minutah gostovanja pošljite povratno SMS-sporočilo z vsebino ZAVAROVANJE STOP na 1917 in jamstvo za to potovanje ne bo aktivirano.

  21. Kako dolgo traja kritje za moje potovanje?
  22. S tem zavarovanjem si zagotovite kritje za potovanja, ki v enem sklopu niso daljša od 62 zaporednih dni. Kritje potovanja se prične, ko se vaš mobitel poveže v tuje mobilno omrežje (pričetek roaminga). V primeru potovanja z letalom po pristanku poskrbite, da čim prej vključite mobitel in da je način letenja izključen. Takoj ko se ob vrnitvi v domovino ponovno vključite v omrežje Telekoma Slovenije, se kritje potovanja zaustavi in obračunali vam bomo premijo le za dni, ki ste jih preživeli v tujini.

  23. Ali moram vključiti storitev mobilnega gostovanja, da imam aktivno jamstvo turističnega zavarovanja Brezskrbni?
  24. Da, jamstvo zavarovanja se sproži šele, ko se vaš mobitel poveže z mobilnim omrežjem v tujini (roaming).

  25. Kaj v primeru, da na potovanju nimam s seboj svojega mobitela?
  26. V tem primeru na tem potovanju zavarovalnega jamstva nimate.

  27. Kako bom vedel, da je jamstvo v tujini vključeno?
  28. Takoj ko se z vašim mobitelom povežete (prijavite) v tuje mobilno omrežje (roaming), prejmete SMS-sporočilo, da se je kritje začelo. Ko se vrnete v domače omrežje, prejmete SMS-sporočilo, da je kritje zaključeno.

  29. Kaj se zgodi, če na dopustu izgubim mobitel ali mi ga ukradejo?
  30. Najprej sledite navodilom Telekoma Slovenije za prijavo izgubljenih ali ukradenih mobitelov, nato pa čim prej pokličite Telekomov center za pomoč uporabnikom. Prav tako Center za pomoč uporabnikom Telekoma Slovenije pokličite takoj po vrnitvi domov, da bomo vedeli, kdaj zaustaviti vaše kritje.

  31. Ali turistično zavarovanje Brezskrbni pokriva tudi zahtevke, povezane s covidom-19?
  32. Da, vse podrobnosti o zavarovalnem kritju so navedene v besedilu vaše zavarovalne police, ki ste jo prejeli na e-naslov. Veljavnost kritja je podana za potovanja, pričeta do vključno datuma, ki je objavljen na spletni strani Zavarovalnice Sava. Priporočamo vam, da za potovanja v tujino po tem obdobju preverite veljavnost Covid kritja na spletni strani zavarovalnice Sava.

  33. Ali imam jamstvo, če so glavni razlogi za moje potovanje zimski športi?
  34. Za smučanje in deskanje na urejenih smučiščih imate jamstvo. Več podrobnosti o omejitvah in izključitvah pri izvajanju športne dejavnosti si skrbno preberite v zavarovalnih pogojih za turistično zavarovanje Brezskrbni.

  35. Kako plačam zavarovalno premijo?
  36. Skupno obračunano mesečno premijo za potovanja v preteklem mesecu plačate na prvem naslednjem mesečnem računu Telekoma Slovenije.

  37. Koliko bom plačal za vsako potovanje?
  38. Glede na izbrani paket zavarovanja – posamično ali družinsko zavarovanje - vam bomo zaračunali premijo le za število dni, ki ste jih prebili v tujini. Pregled dnevne premije in povzetek premij, ki ste jih plačali ali jih še morate plačati, lahko preverite v Mojem Telekomu. Podrobnosti o tem, kdaj se je aktiviralo in prekinilo jamstvo v tujini, najdete v SMS-sporočilih, ki ste jih prejeli na začetku potovanja in ob povratku. Premije se obračunajo z mesečnim računom za opravljene storitve Telekoma Slovenije, podrobna specifikacija pa je prikazana v Mojem Telekomu. Največje število dni, ki jih plačate za potovanja v posameznem zavarovalnem letu, je 45 dni. Če ste v tujini več kot 45 dni v enem zavarovalnem letu, za to ne plačate dodatne premije, v veljavi pa imate polno kritje.


Oglejte si prispevek iz oddaje Jutro na Planet TV





Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila: