Napredna TV-izkušnja, hiter internet in možnost fiksne telefonije.
NEO TV, internet in fiksna telefonija
Naj mobilni paketi v naj omrežju
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom
Vzemite internet s seboj
Brez pogodbe in mesečnih računov
Ko porabite vključene količine
Uporabljate ga lahko povsod
Internet brez naročnine, za občasno uporabo
Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet
Pokritost omrežja in dostopnost storitev
Vse internetne storitve na enem mestu
Za brezskrbno mobilno komunikacijo
Brez naročnine in vezave
Za ugodnejšo komunikacijo v tujini
Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa
Fiksna telefonija v paketih
Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.
Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami
NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven
Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo
Uživajte v domačem kinu
Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov
Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.
Izberite paket ali pametno napravo
24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč
Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.
Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom
Za vse naročnike fiksnih storitev
Zamenjajte stare naprave za novo
Za naročnike fiksnih storitev
Prihranek ob povezavi več storitev
Popust za člane društev in sindikatov
Popusti in ugodnosti za starejše
Popust za člane AMZS
Izdelki in ugodnosti
Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?
Brezplačno in brez obveznosti
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
Včlanite se enostavno prek spleta.
Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
T: 080 8000E: info@telekom.siIz tujine: +386 41 700 700
Spletni pogovor
T: 080 1000 E: tehnicna.pomoc@telekom.siIz tujine: +386 599 10000
Digitalni svetovalec Maks
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.
Prenesite dobroimetje s svojega računa Mobi na drug račun Mobi oziroma na račun predplačniškega mobilnega interneta.
NOVO: prenos dobroimetja tudi v Mojem Telekomu.
Prenos dobroimetja lahko uredite v Mojem Telekomu ali z ukaznim nizom prek svojega mobitela.
Prenesete lahko poljubni znesek, ki je zaokrožen na polno evrsko vrednost. Pri enkratnem prenosu lahko prenesete največ 20 € in opravite največ 5 prenosov na dan.
Dobroimetje lahko prenašate, če ste predhodno opravili prvo aktivacijo številke Mobi in je stanje na vašem računu Mobi najmanj enako znesku, ki ga želite prenesti, ter če ni minilo več kot 90 dni od zadnje polnitve oziroma uspešnega podaljšanja veljavnosti na računu Mobi.
Če je številka Mobi v fazi prenosljivosti, prenos dobroimetja s številke ni več mogoč.
Prenos dobroimetja med predplačniškimi računi je brezplačen.
Prijavite se v Moj Telekom – obiščite moj.telekom.si ali mobilno aplikacijo. Izberite svoj račun Mobi in v sklopu Klici in sporočila izberite Prenos dobroimetja.
Vpišite številko Mobi ali številko predplačniškega mobilnega interneta, vpišite znesek in potrdite prenos.
V mobitel vtipkajte *132*znesek, ki ga prenašate*predplačniško številko, na katero dobroimetje prenašate# in pritisnite tipko za klic. Za potrditev ponovno vtipkajte *132# in pritisnite tipko za klic.
Dobroimetje prek ukaznega niza lahko prenesete tudi, ko ste v tujini − v omrežjih tistih operaterjev, ki omogočajo povratni klic, kar najlažje preverite tako, da v mobitel vtipkate ukazni niz za preverjanje stanja na računu Mobi. Če se na zaslonu pojavi izpis stanja na računu Mobi, omrežje podpira ukazni niz.
Prenos dobroimetja je dokončen po uspešno zaključenem ukaznem nizu, zato vam svetujemo previdnost pri vnosu ukaznega niza.
Po izvedenem uspešnem prenosu dobroimetja prek Mojega Telekoma in ukaznega niza sta tako pošiljatelj kot prejemnik obveščena prek SMS-a.
Dobroimetje lahko prejmete, če na vaši številki Mobi ni minilo več kot 270 dni od zadnje polnitve oziroma zadnjega podaljšanja veljavnosti računa Mobi oziroma če na računu predplačniški mobilni internet ni minilo več kot 400 dni od zadnje polnitve.
Če prenosa dobroimetja ne želite uporabljati, pokličite brezplačno številko 121. Klic mora biti opravljen s številke Mobi, na kateri želite izklop. Ko je storitev izključena, jo je mogoče ponovno vključiti le s pisnim zahtevkom. Vsi prenosi dobroimetja med predplačniškimi računi od trenutka, ko je zahteva po izklopu oddana, do trenutka, ko je uporaba storitve uporabniku Mobi izključena, bremenijo stanje na računu Mobi.
Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.
Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.
Prosimo, izberite vrsto sporočila:
Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.
Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.
Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*