Pametna očala Oakley Meta prinašajo zmogljiv fotoaparat, podporo za orodja umetne inteligence (v povezavi z mobitelom) in odpornost na vlago in vodo.
Podjetje Meta, ki je najbolj znano po družabnih omrežjih Facebook, Instagram in WhatsApp, je tudi pionir na področju sistemov za virtualno resničnost in pametnih očal. Njihova očala Ray-Ban Meta so najbolj prodajana pametna očala na svetu, saj jih uporablja že dva milijona ljudi. A Meta nima partnerstva zgolj z Ray-Banom, saj je to le ena od blagovnih znamk velikana EssilorLuxottica, tako da načrtujejo še več partnerskih naprav. Začenši s priljubljeno športno in trendovsko znamko Oakley.
Koncept pametnih očal Oakley Meta je podoben Ray-Banovemu: naprava je videti zelo podobno klasičnim sončnim očalom, a ima v okvir vgrajeno kamero, ki snema vse, kar uporabnik vidi, na konicah ročk pa sta zvočnika, ki ju lahko sliši zgolj uporabnik. Naprava se poveže z mobitelom in aplikacijo Meta AI, ki uporabniku omogoča upravljanje s kamero, iskanje informacij, prevajanje prikazanih napisov, navigacijo, objave na družbenih omrežjih in tako naprej. Uporabnik lahko tudi opravlja klice in posluša glasbo, zvočne knjige ali podkaste.
Poleg oblike in stila se očala Oakley Meta razlikujejo od Ray-Bank po vodoodporni izdelavi, imajo pa tudi boljšo kamero z ločljivostjo 3K in baterijo, ki zdrži 8 ur, s priloženim etuijem pa se lahko očala napolnijo za kar 2 dni. S temi funkcionalnostmi Oakley Meta ciljajo predvsem na športnike, ki so že sicer osnovni uporabniki očal te blagovne znamke. Pri Meti in EssilorLuxottici so napovedali, da bodo letos predstavili še več novosti, očala Oakley Meta pa bodo na voljo od julija v izbranih državah. Te zaenkrat ne vključujejo Slovenije, so pa naprodaj v več sosednjih državah.