Račune za opravljene storitve pošiljamo vsak mesec do 8. v mesecu. Pošiljamo jih na različne načine: papirnate po pošti, elektronske na e-naslov ali v e-banko. Plačilo pa se lahko izvrši tudi kot direktna bremenitev. Predlagamo, da naročite e-račun, saj si s tem olajšate upravljanje z računi in skupaj z nami pomembno prispevate k ohranjanju okolja. Več o elektronskih računih najdete v rubriki E-računi. Naročnikom, ki imate pri nas sklenjena naročniška razmerja za različne vrste storitev – mobilne in fiksne storitve, elektriko … − predlagamo, da posamezne račune združite v skupni račun in prihranite. Več o skupnem računu najdete v sklopu Skupni račun.
Druge vrste računov, npr. dobropise in druge izredne račune, pošljemo v enaki obliki kot redne mesečne račune. Naročniki lahko vse svoje račune preverite v Mojem Telekomu, pogoj je polni dostop do vseh razmerij.
Prvi račun prejmete v naslednjem mesecu, ko ste sklenili naročniško razmerje. Na njem zaračunamo mesečno naročnino od dneva sklenitve razmerja, morebitno priključnino, porabo in druge opravljene storitve v prvem obračunskem obdobju. Opravljene storitve in naročnino zaračunavamo za preteklo obračunsko obdobje.
Račun za storitve Telekoma Slovenije lahko poravnate na več načinov:
Na prejeti račun lahko reklamacijo podate v 15 dneh od njegovega prejema, pri tem pa je treba poravnati nesporni del računa. Reklamacijo lahko podate prek mobilne aplikacije Moj Telekom, na spletu v Mojem Telekomu, na prodajnih mestih Telekoma Slovenije, s klicem na številki Centra za pomoč uporabnikom (041 700 700) ali na številko tehnične pomoči ob reklamaciji zaradi nedelovanja storitve (041 700 700) ali pisno na e-naslov reklamacije@telekom.si (zahtevo za prejem odgovora po e-pošti je treba v reklamaciji izrecno navesti) oziroma na naslov Telekom Slovenije, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana.
Nesporni del računa je treba poravnati kljub vložitvi ugovora. Predlagamo, da pred vložitvijo reklamacije zahtevate razčlenjeni račun, ki zajema izpis vseh opravljenih klicev s časom vzpostavitve klica, številko klicanega, trajanjem in vrednostjo za posamezni klic brez DDV, in na ta način sami preverite zaračunane klice.
V dopisu navedite vse ključne podatke z računa (podatke naročnika, številko računa) in sporne postavke. Na reklamacijo vam bomo odgovorili prek Mojega Telekoma ali po pošti, razen če navedete, da želite odgovor na e-naslov.
Račune lahko spremljate tudi v Mojem Telekomu – plačilo računov, pregled plačanih in neplačanih računov za tekoče in preteklo leto, urejanje načina prejemanja računov (e-račun, e-račun v e-banko, tiskani račun).
Če ste izgubili račun, ga lahko ponovno pridobite na različne načine:
V Centru za pomoč uporabnikom vam posredujemo vse potrebne informacije. Dosegljivi smo na telefonski številki 041 700 700 (klici so za uporabnike mobilnih telefonskih številk Telekoma Slovenije brezplačni, tudi iz tujine) in e-naslovu info@telekom.si. Za poslovne uporabnike smo na voljo na e-naslovu poslovni@telekom.si
V Mojem Telekomu lahko spremljate svoje račune, stanje odprtih računov in razčlenjene račune. Prav tako lahko uredite oz. podate zahtevo za spremembo naslova za pošiljanje računov.
Pomoč pri povezavah z vašimi računi najdete tukaj.