Splošno o računih

Računi za opravljene storitve

Račun za opravljene storitve boste prejeli do 8. v mesecu. Izberete lahko enega od naslednjih načinov prejemanja računov: e-račun na e-naslov, e-račun v e-banko ali tiskani račun po pošti. Ne glede na način prejema računa lahko aktivirate tudi direktno bremenitev.

Predlagamo, da se odločite za e-račun, saj si s tem olajšate upravljanje z računi in skupaj z nami pomembno prispevate k ohranjanju okolja. Več o e-računu najdete tukaj. Naročnikom, ki imate pri nas sklenjena naročniška razmerja za različne vrste storitev (mobilne, fiksne storitve, E-oskrba …), svetujemo, da posamezne račune združite v skupni račun in s tem prihranite. Več o skupnem računu najdete tukaj

Druge vrste računov, npr. dobropise, opomine in druge izredne račune, pošljemo v enaki obliki kot redne mesečne račune.

Prvi račun

Prvi račun prejmete v naslednjem mesecu od sklenitve naročniškega razmerja. Račun vključuje mesečno naročnino od dneva sklenitve razmerja, morebitno priključno takso, porabo in druge opravljene storitve v prvem obračunskem obdobju. Opravljene storitve in naročnino zaračunavamo za preteklo obračunsko obdobje.

Plačilo računa

Račun za storitve Telekoma Slovenije lahko poravnate na več načinov:

  • V Mojem Telekomu: račun poravnate s plačilno kartico, brez provizije. Plačati je mogoče 24 ur na dan, vse dni v letu.
  • Na plačilnem avtomatu v vseh Telekomovih centrih in pri izbranih pooblaščenih prodajalcih: plačilo je brez provizije. Seznam prodajnih mest s plačilnimi avtomati si lahko pogledate tukaj.
  • Na blagajni v vseh Telekomovih centrih.
  • Prek  bančnega računa.
  • Na bankah ali poštah ali prek elektronskega oz. mobilnega bančništva. Predlagamo, da za plačilo uporabite računu priloženi UPN-obrazec ali da podatke za plačilo povzamete z računa. Račun lahko plačate na katerikoli transakcijski račun Telekoma Slovenije, objavljen v javno dostopnih registrih transakcijskih računov (npr. Ajpes). Če plačate več računov skupaj, lahko za sklic/referenco uporabite šifro naročnika SPP, ki je navedena na računih, ali sklic računa z najstarejšim dnem zapadlosti. Hkrati lahko plačate samo tiste račune, ki imajo isto šifro naročnika SPP.

Reklamacija računa

Na prejeti račun lahko reklamacijo podate v 15 dneh od njegovega prejema, pri tem pa je treba poravnati nesporni del računa. Reklamacijo lahko podate v mobilni aplikaciji Moj Telekom, na spletnem mestu moj.telekom.si, na prodajnih mestih Telekoma Slovenije, s klicem na številko 041 700 700 ali pisno na e-naslov reklamacije@telekom.si (zahtevo za prejem odgovora po e-pošti je treba v reklamaciji izrecno navesti) oziroma na poštni naslov Telekom Slovenije, d.d., Cigaletova 15, 1000 Ljubljana.

Nesporni del računa je treba poravnati kljub vložitvi ugovora. Če se vaša reklamacija nanaša na porabo prenosa podatkov oz. klice, predlagamo, da pred vložitvijo reklamacije zahtevate razčlenjeni račun, ki zajema izpis porabe prenosa podatkov in vseh opravljenih klicev s časom vzpostavitve klica, številko klicanega, trajanjem in vrednostjo posameznega klica, in na ta način sami preverite zaračunane klice.

V dopisu navedite vse ključne podatke z računa (podatke naročnika, številko računa) in sporne postavke. Na reklamacijo vam bomo odgovorili prek Mojega Telekoma ali po klasični pošti, razen če izrecno navedete, da želite odgovor na e-naslov.

Izgubljeni račun - prepis računa

Če ste izgubili račun, ga lahko ponovno pridobite na različne načine:

Kontakti za račune

V Centru za pomoč uporabnikom vam posredujemo vse potrebne informacije. Dosegljivi smo na telefonski številki 041 700 700 (klici so za uporabnike mobilnih številk Telekoma Slovenije brezplačni, tudi iz tujine) in e-naslovu info@telekom.si.

Prikaz računov in urejanje podatkov prek spleta

V Mojem Telekomu lahko za zadnjih 24 mesecev spremljate svoje račune, stanje odprtih računov, razčlenjene račune za mobilne storitve in reklamacije. V Mojem Telekomu lahko tudi spremenite način prejemanja računov, naslov za pošiljanje e-računov ali TRR za prejem računa v spletno banko.

Več o Mojem Telekomu si lahko preberete tukaj.

Več o razčlenjenem računu si lahko preberete tukaj.

Pogosta vprašanja