Račun za opravljene storitve boste prejeli do 8. v mesecu. Izberete lahko enega od naslednjih načinov prejemanja računov: e-račun na e-naslov, e-račun v e-banko ali tiskani račun po pošti. Ne glede na način prejema računa lahko aktivirate tudi direktno bremenitev.
Predlagamo, da se odločite za e-račun, saj si s tem olajšate upravljanje z računi in skupaj z nami pomembno prispevate k ohranjanju okolja. Več o e-računu najdete tukaj. Naročnikom, ki imate pri nas sklenjena naročniška razmerja za različne vrste storitev (mobilne, fiksne storitve, E-oskrba …), svetujemo, da posamezne račune združite v skupni račun in s tem prihranite. Več o skupnem računu najdete tukaj.
Druge vrste računov, npr. dobropise, opomine in druge izredne račune, pošljemo v enaki obliki kot redne mesečne račune.
Prvi račun prejmete v naslednjem mesecu od sklenitve naročniškega razmerja. Račun vključuje mesečno naročnino od dneva sklenitve razmerja, morebitno priključno takso, porabo in druge opravljene storitve v prvem obračunskem obdobju. Opravljene storitve in naročnino zaračunavamo za preteklo obračunsko obdobje.
Račun za storitve Telekoma Slovenije lahko poravnate na več načinov:
Na prejeti račun lahko reklamacijo podate v 15 dneh od njegovega prejema, pri tem pa je treba poravnati nesporni del računa. Reklamacijo lahko podate v mobilni aplikaciji Moj Telekom, na spletnem mestu moj.telekom.si, na prodajnih mestih Telekoma Slovenije, s klicem na številko 041 700 700 ali pisno na e-naslov reklamacije@telekom.si (zahtevo za prejem odgovora po e-pošti je treba v reklamaciji izrecno navesti) oziroma na poštni naslov Telekom Slovenije, d.d., Cigaletova 15, 1000 Ljubljana.
Nesporni del računa je treba poravnati kljub vložitvi ugovora. Če se vaša reklamacija nanaša na porabo prenosa podatkov oz. klice, predlagamo, da pred vložitvijo reklamacije zahtevate razčlenjeni račun, ki zajema izpis porabe prenosa podatkov in vseh opravljenih klicev s časom vzpostavitve klica, številko klicanega, trajanjem in vrednostjo posameznega klica, in na ta način sami preverite zaračunane klice.
V dopisu navedite vse ključne podatke z računa (podatke naročnika, številko računa) in sporne postavke. Na reklamacijo vam bomo odgovorili prek Mojega Telekoma ali po klasični pošti, razen če izrecno navedete, da želite odgovor na e-naslov.
Če ste izgubili račun, ga lahko ponovno pridobite na različne načine:
V Centru za pomoč uporabnikom vam posredujemo vse potrebne informacije. Dosegljivi smo na telefonski številki 041 700 700 (klici so za uporabnike mobilnih številk Telekoma Slovenije brezplačni, tudi iz tujine) in e-naslovu info@telekom.si.
V Mojem Telekomu lahko za zadnjih 24 mesecev spremljate svoje račune, stanje odprtih računov, razčlenjene račune za mobilne storitve in reklamacije. V Mojem Telekomu lahko tudi spremenite način prejemanja računov, naslov za pošiljanje e-računov ali TRR za prejem računa v spletno banko.
Več o Mojem Telekomu si lahko preberete tukaj.
Več o razčlenjenem računu si lahko preberete tukaj.