Moj Telekom
S polnim dostopom v Mojem Telekomu varno urejate svoja razmerja in enostavno dostopate do storitev.

Polni dostop lahko pridobite na več načinov:
Po prijavi v mobilno aplikacijo izberite videoidentifikacijo za pridobitev polnega dostopa do svojih naročniških razmerij – ali takoj po prijavi ali pa v sklopu Moj profil > Polni dostop > Videoidentifikacija.
Prijava z računom SI-PASS naročnikom naših storitev zagotavlja polni dostop za Moj Telekom. Pri prijavi le izberite SI-PASS. Več o prijavi s SI-PASS
Po prijavi v Moj Telekom izberite PRIDOBI POLNI DOSTOP in vpišite svojo šifro naročnika SPP. Nato izberite način, ki je za vas najlažji:
Videoidentifikacija je varna rešitev, s katero si z videoklicem takoj zagotovite polni dostop. Za izvedbo potrebujete le osebni dokument (osebna izkaznica, potni list ali vozniško dovoljenje) ter napravo s kamero, mikrofonom in zvočnikom, uporabite lahko tudi pametni mobitel.
Imetniki certifikatov HALCOM-CA, POŠTA®CA, NLB CA, SI-TRUST, SIGOV-CA in Rekono dostop do svojih podatkov pridobite takoj.
Če ste se odločili za dopis po pošti, boste na stalni naslov naročnika v roku treh delovnih dni prejeli dopis s kodo Telekom ID, ki jo boste vpisali v Moj Telekom.
Če ste izbrali osebni prevzem, nas obiščite v kateremkoli Telekomovem centru ali na pooblaščenem prodajnem mestu, kjer boste dobili kodo za polni dostop.
Za polni dostop potrebujete svojo šifro naročnika SPP, ki jo najdete na mesečnem računu (razen za prijavo s sistemom SI-PASS, ki je vezana na davčno številko naročnika).
Naročniki mobilnih storitev lahko šifro naročnika SPP pridobite tudi z SMS-om. V SMS vpišite ključno besedo SPP, presledek in svojo davčno številko ter SMS pošljite na številko 1919 (primer SMS-a, poslanega na 1919: SPP 12345678).
