Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Predplačniški Mobilni internet

Predplačniški mobilni internet

​Lahko do portala Predplačniški Mobilni internet dostopam tudi s svojim mobitelom in tabličnim računalniko​m?​

Kako lahko pri modemu ZTE MF190, ki sem ga kupil v vaši ponudbi, omrežje ročno izberem oziroma nastavim na le 3G-omrežje?

Kakšne so nastavitve za povezavo?

Ali lahko do portala Predplačniški mobilni internet dostopam z vsemi brskalniki?​

Kaj se zgodi, če aktiviram krajši časovni zakup od trenutno aktivnega? Zdaj imam v obstoječem zakupu zaradi porabe vključene količine podatkov namreč omejeno hitrost.

Svojo SIM-kartico želim zamenjati za Micro-/Nano-SIM, kje lahko to uredim?​

Ali lahko s kartico predplačniškega mobilnega interneta tudi telefoniram?

Ali je treba za polnitev računa in aktivacijo zakupa nujno obiskati portal?

Ali lahko koristim svoj predplačniški mobilni internet tudi v tujini (t. i. roaming)?

Kaj se zgodi, če imam aktiven 100-dnevni zakup in porabim vključeno količino podatkov?

Kako aktiviram predplačniški mobilni internet?

Sta polnjenje računa in aktivacija zakupa mogoča samo prek portala?