Lahko do portala Predplačniški Mobilni internet dostopam tudi s svojim mobitelom in tabličnim računalnikom?
Do portala Internet lahko dostopate z mobitelom ali tabličnim računalnikom. Pomembno je, da v svoji napravi v izbranem profilu povezave nimate vpisanega posredniškega strežnika (proxy strežnika). Če je ta vpisan, do portala ne boste mogli dostopati. Za dostop uredite nastavitve v svoji napravi.
Dodatno opozorilo velja za naprave Samsung iz naše ponudbe, pri katerih dostopne točke ni mogoče spreminjati - ustvarite novo dostopno točko (Nova APN), pri kateri pri Posredniškemu strežniku in Vratih posredniškega strežnika ne vpišite vrednosti.
Kako lahko pri modemu ZTE MF190, ki sem ga kupil v vaši ponudbi, omrežje ročno izberem oziroma nastavim na le 3G-omrežje?
Ročno izbiro omrežja uredite prek aplikacije Modem Mobile Connection. Potrdite zavihek Nastavitve (Settings) in izberite Nastavitve omrežja (Network settings). Pri možnosti Izbira omrežja (Network selection) izberite Ročno (Manual). Počakajte, da naprava poišče vsa omrežja, ki so na voljo, in nato potrdite mobilno omrežje Telekoma Slovenije.
Nastavitev na le 3G-omrežje prav tako uredite prek aplikacije Modem Mobile Connection. V zavihku Nastavitve (Settings) izberite Nastavitve omrežja (Network settings) in v podsklopu Omrežni način (Mode preference) izberite WCDMA only. To izbiro vam predlagamo, kadar napravo uporabljate na lokaciji, kjer signal UMTS pogosteje prehaja na GPRS oziroma Edge.
Urejanje nastavitev poteka pri večini naprav po podobnem postopku.
Kakšne so nastavitve za povezavo?
Splošne nastavitve vseh naprav, ki v našem omrežju uporabljajo mobilni prenos podatkov:
Nastavitve vpišete v programski opremi modema ali v meniju za nastavitve mobilnega prenosa podatkov.
Ali lahko do portala Predplačniški mobilni internet dostopam z vsemi brskalniki?
Trenutno so podprti naslednji brskalniki:
Operacijski sistem Windows
Operacijski sistem OSX
Operacijski sistem GNU/Linux
Kaj se zgodi, če aktiviram krajši časovni zakup od trenutno aktivnega? Zdaj imam v obstoječem zakupu zaradi porabe vključene količine podatkov namreč omejeno hitrost.
Ob aktivaciji novega časovnega zakupa se števec podatkov ponastavi v skladu z novim časovnim zakupom. Če je nov časovni zakup krajši od že aktivnega časovnega zakupa, se veljavnost časovnega zakupa ne ponastavi. Če je nov časovni zakup daljši od že aktivnega zakupa, se poleg ponastavitve števca podatkov ponastavi tudi časovni števec v skladu s pravili novega zakupa.
Primer: V obstoječem 100-dnevnem časovnem zakupu imate na voljo še 50 dni, presegli pa ste mejo vključenih 5 GB prenosa podatkov. Odločite se za aktivacijo novega 30-dnevnega časovnega zakupa z vključenim 1 GB prenosa podatkov. Ponastavil se bo števec podatkov in po novem imate na voljo 1 GB prenosa podatkov. Ker je nov časovni zakup krajši od že veljavnega, to pomeni, da 1 GB lahko porabite v novem časovnem zakupu 30 dni. Preostalih 20 dni imate omejeno hitrost (tako kot pred zakupom 1 GB prenosa podatkov).
Svojo SIM-kartico želim zamenjati za Micro-/Nano-SIM, kje lahko to uredim?
SIM-kartico predplačniškega Mobilnega interneta lahko zamenjate v kateremkoli Telekomovem centru.
Ali lahko s kartico predplačniškega mobilnega interneta tudi telefoniram?
Uporabnikom paketa Predplačniški mobilni internet govorne storitve niso omogočene.
Ali je treba za polnitev računa in aktivacijo zakupa nujno obiskati portal?
Oboje lahko uredite tudi prek brezplačnih SMS-sporočil.
Za polnitev računa z vrednotnico pošljite (iz vmesnika modema ali naprave, v kateri imate predplačniško SIM-kartico):
Za aktivacijo zakupa pošljite, na številko 1917:
Za preverjanje porabe in veljavnosti časovnega zakupa pošljite STANJE na 1917.
Ali lahko koristim svoj predplačniški mobilni internet tudi v tujini (t. i. roaming)?
Predplačniški mobilni internet lahko uporabljate v mobilnem omrežju Telekoma Slovenije. V primeru sprememb boste o tem obveščeni na portalu Internet.
Kaj se zgodi, če imam aktiven 100-dnevni zakup in porabim vključeno količino podatkov?
Po porabi vključene količine podatkov v aktivnem časovnem zakupu se hitrost prenosa podatkov omeji na 64 kb/s v smeri k uporabniku in 64 kb/s iz smeri uporabnika, kot določa princip pravične uporabe (PPU). Internet lahko pri zmanjšani hitrosti uporabljate do izteka časovnega obdobja. V primeru, da želite višjo hitrost prenosa podatkov, morate aktivirati nov zakup. Zakupi se med seboj izključujejo. Z vsakokratnim novim zakupom veljajo dnevi in količine novega zakupa.
Kako aktiviram predplačniški mobilni internet?
Sta polnjenje računa in aktivacija zakupa mogoča samo prek portala?
Oboje lahko uredite tudi prek brezplačnih SMS-sporočil.
Za polnitev računa s kartico Mobi pošljite (iz vmesnika modema ali naprave, v kateri imate predplačniško SIM-kartico):
Za aktivacijo zakupa pošljite na številko 1917:
Za preverjanje porabe in veljavnosti časovnega zakupa pošljite ključno besedo STANJE na portal 1917.