Napredna TV-izkušnja, hiter internet in možnost fiksne telefonije.
NEO TV, internet in fiksna telefonija
Naj mobilni paketi v naj omrežju
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom
Vzemite internet s seboj
Brez pogodbe in mesečnih računov
Ko porabite vključene količine
Uporabljate ga lahko povsod
Internet brez naročnine, za občasno uporabo
Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet
Pokritost omrežja in dostopnost storitev
Vse internetne storitve na enem mestu
Za brezskrbno mobilno komunikacijo
Brez naročnine in vezave
Za ugodnejšo komunikacijo v tujini
Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa
Fiksna telefonija v paketih
Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.
Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami
NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven
Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo
Uživajte v domačem kinu
Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov
Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.
Izberite paket ali pametno napravo
24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč
Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.
Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom
Za vse naročnike fiksnih storitev
Zamenjajte stare naprave za novo
Za naročnike fiksnih storitev
Prihranek ob povezavi več storitev
Popust za člane društev in sindikatov
Popusti in ugodnosti za starejše
Popust za člane AMZS
Izdelki in ugodnosti
Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?
Brezplačno in brez obveznosti
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
Včlanite se enostavno prek spleta.
Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
T: 080 8000E: info@telekom.siIz tujine: +386 41 700 700
Spletni pogovor
T: 080 1000 E: tehnicna.pomoc@telekom.siIz tujine: +386 599 10000
Digitalni svetovalec Maks
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.
V mobilni aplikacije ni možnosti Dodaj novo napravo. Kaj lahko naredim?
Opravite ponovni zagon NEO Smartboxa (izklop/vklop elektrike). Ko bo NEO Smartbox deloval (predvajala se bo slika v živo), se odjavite iz mobilne aplikacije, nato se ponovno prijavite in preverite, ali je sedaj na voljo možnost Dodaj novo napravo.
Zakaj na NEO Smartboxu ne vidim svojih naprav?
Opravite ponovni zagon NEO Smartboxa (izklop in ponovi vklop elektrike) in nato preverite, ali vidite naprave pametnega doma.
V aplikaciji NEO Pametno življenje ne vidim svojih naprav?
Preverite, ali ste v aplikacijo prijavljeni s pravilnimi podatki (s podatki za Moj Telekom, ki ima urejen Telekom ID).
Zakaj v aplikaciji NEO ne vidim svojih naprav, prijavljen pa sem s pravilnimi podatki?
Opravite ponovni zagon NEO Smartboxa (izklop in ponovi vklop elektrike). Odjavite se iz aplikacije NEO. Ko se bo na NEO Smartboxu predvajala vsebina, se ponovno prijavite v aplikacijo NEO in preverite, ali vidite naprave pametnega doma. Če imate v uporabi več NEO Smartbox preverite ali ste izbrali pravilnega.
Kako naj priključim pametno kamero NEO prek mrežnega kabla ali WiFi-omrežja?
Kamera (zunanja in notranja) podpira tako povezavo prek mrežnega kabla kot tudi WiFi-omrežja (2.4 GHz). Priklop na WiFi je odvisen od naprave, ki oddaja WiFi-signal in pokritosti signala (moč signala) na lokaciji, kjer se bo nahajala kamera. Če je možno, predlagamo priklop prek mrežnega kabla, saj so v WiFi-omrežju lahko prisotne motnje, ki bodo vplivale na delovanje kamere (prenos slike v živo, posodobitev programske različice ...).
Zakaj na notranji kameri sveti rdeča lučka?
Vzroki, da sveti rdeča lučka, so lahko naslednji:
Za poskus odprave napake opravite ponovni zagon kamere in preverite, ali je vključena v modem (če je povezana prek mrežnega kabla) oziroma ali ima vzpostavljeno WiFi-povezavo, kar lahko preverite v mobillni aplikaciji NEO.
Kako se naredi tovarniško ponastavitev kamere?
Notranja kamera: tipka za ponastavitev je na zadnji strani. Tipko pritisnite in jo držite 13 sekund. Kamera se bo ponastavila na tovarniške nastavitve.
Zunanja kamera: na spodnji strani kamere je pokrovček, pritrjen z dvema vijakoma. Odvijačite ju, odprite pokrovček, notri pa je tipka za ponastavitev. Držite to tipko 13 sekund. Kamera se bo ponastavila na tovarniške nastavitve.
Pametne naprave (senzor/vtičnica/žarnica) glede na navodila ne morem povezati z NEO Smartboxom. Kaj lahko naredim?
Preverite, ali je baterija pravilno vstavljena in ali ste odstranili zaščitno folijo, ki se nahaja med baterijo in kontaktom senzorja. Predlagamo, da prvo uparitev opravite v bližini NEO Smartboxa.
Zakaj je senzor v aplikaciji viden, status pa je kljub temu 'brez povezave'?
Senzor je morda predaleč od NEO Smartboxa, morda je baterija prazna ali pa je senzor v okvari.
Zakaj pametne žarnice v aplikaciji ne morem prižgati?
Pametno žarnico je nekdo ugasnil s stikalom. Če žarnica nima napajanja, ne deluje.
Kako to, da pametne žarnice ne morem povezati z NEO Smartboxom?
Z NEO Smartboxom lahko povežete žarnice, ki so v naši ponudbi. Če je žarnica že bila povezana z NEO Smartboxom, je treba narediti tovarniško ponastavitev. Sledite navodilom, ki so priložena.
Zakaj mi v mobilni aplikaciji NEO pri pametni žarnici piše 'brez povezave'?
Senzor je v okvari, kaj sedaj?
Obrnite se na servis za naprave pametnega doma: PC HAND d.o.o., Brezovce 10, 1236 Trzin, kontaktna številka 01 530 08 24.
Lahko naprave dodam prek NEO Smartboxa ali prek www.neo.si ?
Koliko naprav lahko povežem z NEO Smartboxom?
Omejitve ni.
Zakaj na www.neo.io vidim naprave, ki niso moje?
Če nimate dodanih svojih naprav, vam tu prikažemo demo naprave oziroma naprave, ki so na voljo.
Kako se senzorji povežejo z NEO Smarboxom?
Senzorji se s NEO Smartboxom povežejo prek brezžičnega signala Zigbee.
Kaj je Zigbee?
ZigBee protokol je bil definiran v okviru ZigBee Alliance, ki je neprofitno svetovno združenje proizvajalcev polprevodnikov, proizvajalcev OEM in končnih uporabnikov. Protokol omogoča proizvajalcem OEM in sistemskim integratorjem rešitve brezžičnega povezovanja naprav, ki so enostavne za uporabo in zahtevajo nizko porabo energije, omogoča gradnjo enostavno razširljivih omrežij (do 65.000 priključnih točk) in zagotavlja zelo varne povezave (128-bitna enkripcija AES) na večjih razdaljah.
Koliko kamer lahko priklopim na NEO Smartbox?
Ali lahko vse kamere priklopim na NEO Smartbox?
Ne, delujejo le kamere, ki so v naši ponudbi, saj imajo prilagojeno programsko opremo, da lahko delujejo z NEO Smartboxom.
Snemanje dogajanje kamere na SD kartico
Snemanje na SD kartico ni podprto.
Ali lahko kamero uporabljam brez NEO Smartboxa?
Ne, za uporabo kamere potrebujete NEO Smartbox.
Ali z notranjo/zunanjo kamero lahko snemam?
Snemanje dogajanja na kameri je možno. Za avtomatsko snemanje v primeru zaznave gibanja lahko ustvarite scenarij za tak dogodek.
Kje lahko brišem posnetke kamere?
Posnetke lahko izbrišete prek NEO Smartbox, prek mobilne aplikacije NEO in tudi prek spletne strani www.neo.io. Najhitreje izbrišete posnetke prek spletne strani NEO Smartbox.
Koliko prostora imam na voljo za posnetke kamere?
Ali lahko spreminjam barve na pametni žarnici?
Barvo lahko spreminjate pri pametni žarnici RGB, pri pametni žarnici Dimmable pa lahko spreminjate samo svetilnost (moč svetlobe).
Katere naprave lahko priklopim na pametno vtičnico?
Na pametno vtičnico lahko priklopite vse naprave, ni omejitev glede moči.
Kje lahko ustvarim scenarije oziroma avtomatizirane dogodke za naprave?
Ali dodajate novo opremo za pametni dom?
Naprave se redno dodajajo glede na situacijo na trgu in potrebam uporabnikov.
Kaj se zgodi z uparjenimi senzorji, ko se zamenja NEO Smartbox?
V primeru zamenjave NEO Smartbox je treba vse senzorje ponovno upariti. Nekatere senzorje je treba ponastaviti na tovarniške nastavitve, da jih lahko ponovno dodate.
Obrnite se na servis za naprave pametnega doma: PC HAND d.o.o., Brezovce 10, 1236 Trzin, kontaktna številka 01 530 08 24.
ostalo 400 od 400 znakov
Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.
Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.
Prosimo, izberite vrsto sporočila:
Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.
Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.
Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*