Prijazno ime Vsak uporabnik lahko svojim razmerjem določi poljubna prijazna imena. Prijazno ime posameznega razmerja je zasebno poimenovanje vsakega uporabnika portala in se v primeru dodelitve pravic drugim uporabnikom le-tem ne prikaže. Prijazno ime vnesite na sledeč način: Kliknite na svoje uporabniško ime ali telefonsko številko. V sklopu Naročniško razmerje pri opciji Prijazno ime kliknite Uredi. Vnesite prijazno ime in kliknite Naprej. Prijazno ime lahko vsebuje do 25 znakov, sestavljeno pa je iz črk in številk. Vnos potrdite s klikom na Potrdi. Prijazno ime je dodano. Če želite prijazno ime odstraniti ali spremeniti, v sklopu Razmerje > Prijazno ime kliknite Uredi. Za odstranitev prijaznega imena kliknite Izbriši prijazno ime. Za spremembo pa v polje Prijazno ime vnesite novo ime in kliknite Naprej > Potrdi. Za odstranitev prijaznega imena kliknite Izbriši prijazno ime, za spremembo prijaznega imena pa v polje Prijazno ime vnesite novo ime in kliknite Naprej ter Potrdi. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.