Pravice za dostop Registrirani uporabniki, ki so naročniki fiksnih in/ali mobilnih storitev, lahko dostop do svojih naročniških razmerij dodelijo tudi drugim registriranim uporabnikom Mojega Telekoma.
Če želite uporabniku omogočiti urejanje svojega razmerja, izberite polni dostop, če želite zagotoviti le vpogled v razmerje, pa izberite omejeni dostop. S polnim dostopom uporabnik pridobi vpogled v podatke o vašem razmerju in možnost celovitega urejanja ter naročanja storitev. V tem primeru lahko s strani uporabnika nastanejo dodatne finančne obveznosti, za katere ste kot naročnik odgovorni vi. Z omejenim dostopom uporabnik pridobi delni vpogled v podatke o vašem razmerju, vendar z omejeno možnostjo urejanja in naročanja storitev. Uporabnik bo o dodeljenih pravicah obveščen po e-pošti. Ko dodeljeni dostop sprejme, boste o tem obveščeni. V Moj Telekom se prijavite z vpisom e-naslova in gesla za dostop. Če v Moj Telekom še niste registrirani, si oglejte navodila. Izberite razmerje, za katerega želite deliti pravice za dostop. Na levi, v sklopu Pravice za dostop, kliknite DODAJ UPORABNIKA. Vnesite e-naslov registriranega uporabnika Mojega Telekoma, ga nato ponovno vnesite in kliknite NAPREJ. Izberite nivo dostopa (Polni dostop ali Omejeni dostop) in kliknite NAPREJ. Na vpisani e-naslov uporabniku, ki mu želite dodati pravice za dostop, pošljemo sporočilo za sprejem dostopa. S klikom na gumb SPREJMI DOSTOP ga preusmerimo v Moj Telekom. Če uporabnik želi sprejeti pravice za dostop, potrdi gumb SPREJMI. V seznam Moja razmerja se bo dodalo razmerje, za katerega dodeljujete dostop. Dostop in nivo dostopa lahko urejate v sklopu Uporabniške pravice s klikom na UREDI. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.