V primeru pogovora prek Mojega Telekoma ali Facebook Messengerja se z Maksom pogovarjate tako, da kliknete gumb s številko ustreznega odgovora. V primeru pogovora prek SMS-sporočila pa v povratnem sporočilu pošljete številko odgovora.
Če želite med pogovorom z Maksom začeti nov pogovor, odgovorite oz. napišite: začetek.
Če Maks slučajno ne pozna rešitve oz. vam ne more pomagati, vašo prijavo posreduje sodelavcem za tehnično pomoč.
Svoje uporabniško ime, ki ga morate vpisati pri prvem pogovoru, najdete na mesečnem računu Telekoma Slovenije. Preverite tukaj:
https://ts.si/uporabnisko-ime.
Pri pogovoru prek Facebook Messengerja in SMS-sporočila mora biti vaša mobilna številka vpisana v Moj Telekom, in sicer znotraj podatkov o vašem fiksnem naročniškem razmerju. Informacije o tem, kako uredite svoje podatke, so na voljo na
http://ts.si/kontaktni-podatki.
Sporočila, ki jih prejmete s strani Maksa v Sloveniji, so brezplačna. Poslana sporočila so za uporabnike telefonskih številk v omrežju Telekoma Slovenije (tudi HIP, Spar in IZI) brezplačna, za uporabnike drugih omrežij pa se zaračunajo po njihovem veljavnem ceniku. Sporočila iz tujine se prav tako obračunajo po ceniku (v primeru, da imate v območju EU-tarife zakupljene količine, se bodo poslana sporočila odštela od te kvote, v nasprotnem primeru se plačajo glede na območje, kjer se nahajate). Preverite
cenik za gostovanje v tujini.
Obveščanje o stanju prijavljene napake poteka prek številke 041 700 801, ki je namenjena enostranskemu obveščanju.
Z Maksom lahko prek sporočil SMS komunicirate tudi, ko niste v Sloveniji. Preverite cenik gostovanja v tujini. Preverite
cenik za gostovanje v tujini.
Stanje prijavljene napake lahko preverite v Mojem Telekomu, v sklopu Maks, digitalni svetovalec. Tam najdete tudi svojo številko prijavljene napake.
Na začetku pogovora Maks potrebuje nekaj časa, da v ozadju zažene diagnostiko, kar lahko traja tudi do nekaj minut. V primeru napake ali potekle seje ponovno pozdravite Maksa.
Če Maksa kontaktirate prek sporočila SMS, preverite, ali je mobilna številka, s katere mu pišete, vnesena v vaš profil Moj Telekom, in sicer znotraj vašega fiksnega razmerja, za katerega želite prijaviti napako.
V primeru, da Maks ni dosegljiv, nas lahko kontaktirate prek že znanih kanalov: e-naslova
tehnicna.pomoc@telekom.si, telefonske številke 080 1000 (brezplačno z vseh telefonskih številk v Sloveniji) ali 041 700 700 (brezplačno z vseh mobilnih številk Telekoma Slovenije, tudi iz tujine). Napako pa lahko prijavite tudi v
Mojem Telekomu.
Če Maks ugotovi, da modem ni pravilno povezan, ga lahko ponovno zažene.
Šifro SPP pridobite tako, da s svoje mobilne številke na 1919 pošljete SMS s ključno besedo SPP in davčno številko naročnika (primer: SPP 12345678).
Vidite jo tudi na mesečnem računu Telekoma Slovenije. Primer:
https://ts.si/racun-spp/.