Page ContentBlagovne znamkeO blagovnih znamkahV Telekomu Slovenije skrbno spremljamo komunikacijske navade in potrebe naših uporabnikov ter skladno s tem zanje nenehno razvijamo najnaprednejše rešitve. Z razvojem storitev pa razvijamo tudi portfelj svojih blagovnih znamk. Krovna blagovna znamka v portfelju blagovnih znamk je Telekom Slovenije, ki je uveljavljena in prepoznana znamka tako na trgu komunikacijskih storitev kot širše. Bistvo znamke je »Navdih enostavnosti«. Več o znamki je na voljo tukaj.Segment mladih ki jim je pomembna sodobna predplačniška mobilna ponudba, nagovarjamo z znamko IZI. Bistvo znamke je »Nič ni bolj enostavno«. Enostavno IZI. Več o znamki je na voljo tukaj.Znamka NEO kot platforma za pametno življenje na enem mestu povezuje najboljše rešitve za dom in zabavo. Bistvo znamke je »Neskončno priložnosti«. Prinaša novi svet. Več o znamki je na voljo tukaj. NekiNeki je YouTube kanal, ki prav tako nagovarja mlade. Več o znamki je na voljo tukaj.PIAZZ je nova blagovna znamka Telekoma Slovenije, ki svojim kupcem zagotavlja enostavne in varne nakupe. Je spletno tržišče v JV Evropi, kjer na enem mestu primerjate konkurenčne cene trgovcev za isti izdelek in izberete najboljšo ponudbo zase. Bistvo znamke so »Glokalni nakupi po vaši meri«. Je top spletni nakupovalni plac, kar je tudi krovni slogan znamke. Več o znamki je na voljo tukaj.Znamka VALÚ kot pametna denarnica uporabnikom omogoča, da v polni meri živijo sodoben, mobilen življenjski slog. Bistvo znamke je, da »Ustvarja vrednost«. Z VALÚ-jem je »Vse. Boljše.«, kar je tudi krovni slogan znamke. Več o znamki je na voljo tukaj.Celoten seznam registriranih znamk Telekoma Slovenije je na spletnem naslovu http://www2.uil-sipo.si/Identiteta in dinamična vizualna podoba krovne blagovne znamke Telekom SlovenijeZ načrtnim upravljanjem in strateškim načrtovanjem znamka Telekom Slovenije temelji na vrednotah preprostosti, navdiha, prebojnosti, skrbnosti in zagotavljanja varnosti. Skozi enotno krovno identiteto pa se Telekom Slovenije pozicionira tudi na nekatera področja izven osnovne komunikacijske dejavnosti.Vizualno podobo blagovne znamke predstavlja znak v modri barvni skali, sestavljen iz množice krogov različnih velikosti, ki se deloma prekrivajo in pokrivajo. Kljub temu ima vsak svoje mesto, vsi skupaj pa tvorijo navidezno krožnico novega, večjega kroga – skupnosti, ki jo soustvarjamo. Tako kot verjamemo, da sta posameznik in družba v živem in dinamičnem odnosu, je dinamična in spreminjajoča tudi naša vizualna podoba.Blagovne znamke Skupine Telekom SlovenijePortfelj blagovnih znamk družb, ki tvorijo Skupino Telekom Slovenije, oblikujemo in razvijamo na način, ki omogoča usklajen nastop in delovanje na posameznem segmentu ali trgu, ter zagotavlja možnost prenosa znanj in rešitev znotraj skupine. Telekom Slovenije ima v večinski lasti družbe tako v Sloveniji kot v jugovzhodni Evropi. Pregled družb in blagovnih znamk je na https://www.telekom.si/o-podjetju/skupina-telekom-slovenije/odvisne-druzbePriročnik in logotipZa več pojasnil v zvezi z blagovnimi znamkami ter grafičnimi elementi naših logotipov nam pišite na cgp@telekom.si.