Mobilna komunikacija z neomejenimi klici, sporočili in do 300 GB, hiter internet in napredna TV-izkušnja.
Novi paketi, ki združujejo vse na enem mestu
NEO TV, internet in fiksna telefonija
Televizija, internet in telefonija po ugodni ceni
Naj mobilni paketi v naj omrežju
Postani NekiNeki in ustvari pleme, ki prinaša ugodnosti
Vzemite internet s seboj
Brez pogodbe in mesečnih računov
Ko vam ena odločitev olajša vse nadaljnje
Ko porabite vključene količine
Uporabljate ga lahko povsod
Internet brez naročnine, za občasno uporabo
Pokritost omrežja in dostopnost storitev
Vse internetne storitve na enem mestu
Za brezskrbno mobilno komunikacijo
Brez naročnine in vezave
Za ugodnejšo komunikacijo v tujini
Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa
Fiksna telefonija v paketih
Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.
Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami
NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven
Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo
Uživajte v domačem kinu
Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov
Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.
Izberite paket ali pametno napravo
Enostavna menjava dobavitelja
Izračunajte svoj mesečni račun
24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč
Napredne naprave po svetovnih cenah
Za vse naročnike fiksnih storitev
Eno leto za nove naročnike mobilnih paketov Naj in NekiNeki
Zamenjajte stare naprave za novo
Za naročnike fiksnih storitev
Prihranek ob povezavi več storitev
Popust za člane društev in sindikatov
Popusti in ugodnosti za starejše
Popust za člane AMZS
Ugodna ponudba ob vezavi
Izdelki in ugodnosti
Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?
Brezplačno in brez obveznosti
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
Včlanite se enostavno prek spleta.
Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
T: 080 8000E: info@telekom.siIz tujine: +386 41 700 700
Spletni pogovor
T: 080 1000 E: tehnicna.pomoc@telekom.siIz tujine: +386 599 10000
Vaš brezplačni osebni asistent, ki zabeleži vse zgrešene klice, jih posname in vam jih lahko posreduje prek MMS-a.
Ko klica ne morete prevzeti, se lahko namesto vas oglasi tajnica – telefonski predal. Vseeno pa lahko osebo, ki vas kliče, razveseli vaš glas, saj si lahko sami posnamete svoje pozdravno sporočilo. Ko vam oseba pusti sporočilo v telefonskem predalu, na svoj mobitel prejmete brezplačen SMS ali MMS.
Z vklopom storitve s ključno besedo VMS se vam samodejno aktivirajo tudi vse preusmeritve v telefonski predal:
Če katere od preusmeritev ne želite imeti, jo izključite prek menija mobitela ali z ukaznim nizom:
Preusmeritev lahko nastavite tudi ročno v meniju mobitela, in sicer tako, da preusmerite klice na številko +38641100000.
Nastavitve telefonskega predala lahko pregledno urejate prek portala Moj Telekom.
.
Enostavno, ves čas vas vodi odzivnik.
1. S svojega mobitela
Osnovno geslo je 0000. Predlagamo, da ga zaradi varnosti spremenite.
Za hitro klicanje telefonskega predala si številko telefonskega predala +38641101000 shranite pod tipko 1.
Sporočila brez navodil odzivnika poslušate, če pokličite 041 102 000 (iz tujine +386 41 102 000).
2. Z drugega mobitela ali fiksnega telefona
3. Obveščanje prek MMS-a
4. Obveščanje prek e-pošte
Namesto SMS-a lahko glasovna sporočila prejmete kar v svoj e-poštni predal.
Možnost posredovanja velja tudi za faks klice, ki jih prejmete kot slikovno priponko v e-sporočilu.
Nastavitve posredovanja uredite na portalu Moj Telekom.
Prejemanje glasovnih sporočil lahko začasno izključite – nastavite osebni odzivnik ob odsotnosti, ki kličočim sporoči, da ste odsotni, ne omogoča pa snemanja sporočil.
Telefonski predal vam omogoča:
• Skupno dolžino sporočil do 60 minut.
• Do 30 sporočil.
• Dolžina enega sporočila je 30 minut.
• Pozdravno sporočilo: do 30 minut.
• Z enim klicem lahko poslušate sporočila v skupni dolžini klica 110 minut. Priporočamo vam, da poslušana sporočila, ki jih ne potrebujete, izbrišete in naredite prostor za prejemanje novih.
• Novo sporočilo se hrani 10 dni. Če v tem času predala ne pokličete, se sporočila izbrišejo.
• Vsako že slišano sporočilo se hrani 3 dni (za dlje ga ponovno shranite).
• Odzivnik vam pove tudi telefonsko številko osebe, ki vam je sporočilo pustila. Številka je navedena tudi v SMS-u, s katerim ste obveščeni o novem sporočilu v predalu.
• Ko poslušate sporočilo s svojega mobitela, lahko osebo, ki vam ga je pustila, takoj pokličete nazaj. Za vrnitev klica le pritisnite tipko 0. Na neznane/skrite številke klica ni mogoče vrniti. Mobiuporabnikom vrnitev klica ni na voljo.
Če imate kot uporabnik Mobi vključen telefonski predal in greste v tujino, se ta pri prehodu v tuje omrežje samodejno izključi. Po vrnitvi v domače omrežje se predal samodejno vključi.
Če imate vključeni storitvi SMS-zgrešeni klici in Avtotelefon, preusmeritev na podrejeno številko ne deluje. ?
Osnovno geslo je 0000, če ga niste spremenili.
Če ste spremenjeno geslo pozabili, nas pokličite v center za pomoč uporabnikom na številko 041 700700 ali 080 8000.
Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.
Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.
Prosimo, izberite vrsto sporočila:
Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.
Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.
Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*