Napredna TV-izkušnja, hiter internet in možnost fiksne telefonije.
NEO TV, internet in fiksna telefonija
Naj mobilni paketi v naj omrežju
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom
Vzemite internet s seboj
Brez pogodbe in mesečnih računov
Ko porabite vključene količine
Uporabljate ga lahko povsod
Internet brez naročnine, za občasno uporabo
Fiksni in mobilni dostop za hitrejši internet
Pokritost omrežja in dostopnost storitev
Vse internetne storitve na enem mestu
Za brezskrbno mobilno komunikacijo
Brez naročnine in vezave
Za ugodnejšo komunikacijo v tujini
Za nadgradnjo vašega mobilnega paketa
Fiksna telefonija v paketih
Moneta je po novem VALÚ Moneta. Naložite si še mobilno aplikacijo VALÚ.
Izbirajte med 4 shemami in dodatnimi programskimi opcijami
NEO prinaša novosti, ki bodo vašo izkušnjo gledanja televizije dvignile na višjo raven
Z dostopom do vaših najljubših programov, aplikacij in iger vam NEO prinaša neskončno priložnosti za zabavo
Uživajte v domačem kinu
Ugodne cene vrhunskih televizorjev, tablic in mobitelov za naročnike fiksnih paketov
Povežite pametne naprave v svojem domu in jih upravljajte prek aplikacije NEO.
Izberite paket ali pametno napravo
24-urna povezava s svojci in asistenčnim centrom za hitro pomoč
Celovita zaščita vašega domačega omrežja in vaših mobilnih naprav.
Storitev Varen splet najbolj enostavno vključite v portalu Moj Telekom
Za vse naročnike fiksnih storitev
Zamenjajte stare naprave za novo
Za naročnike fiksnih storitev
Prihranek ob povezavi več storitev
Popust za člane društev in sindikatov
Popusti in ugodnosti za starejše
Popust za člane AMZS
Izdelki in ugodnosti
Za kaj lahko zamenjate VALÚ točke?
Brezplačno in brez obveznosti
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačujete v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
Včlanite se enostavno prek spleta.
Točke, ki ste jih pridobili, zamenjajte za ugodnosti in popuste.
Račune za storitve Telekoma Slovenije lahko hitro in enostavno plačate v Mojem Telekomu s karticami Maestro, Mastercard in Visa.
T: 080 8000E: info@telekom.siIz tujine: +386 41 700 700
Spletni pogovor
T: 080 1000 E: tehnicna.pomoc@telekom.siIz tujine: +386 599 10000
Digitalni svetovalec Maks
Paket SUPR je namenjen mladim med 15. in 31. letom.
Določite znesek porabe za paketni prenos podatkov v tujini.
Določite znesek, ob katerem želite, da vas obvestimo o porabi paketnega prenosa podatkov v tujini. Ko dosežete 80 % zneska limita, prejmete SMS, dodatno vas lahko obvestimo še na vaš e-poštni naslov.
Ko limit dosežete, vas obvestimo in onemogočimo paketni prenos podatkov v tujini. Če želite po doseženem limitu paketni prenos podatkov uporabljati še naprej, si znesek limita povišajte in ga po potrebi pozneje izključite. V Mojem Telekomu in prek SMS-a lahko nastavite limit med 0 in 1.000 €. Za višji limit ali izklop limita izpolnite obrazec Vklop/sprememba limita za prenos podatkov v tujini.
Če uporabljate prenosnik ali druge naprave, na katerih SMS-e lahko spregledate oziroma jih ne morete prejeti, lahko za obveščanje in upravljanje z limitom določite alternativno telefonsko številko. Če alternativna številka ne pripada naročniku mobilnih storitev ali uporabniku Mobi, je mogoče le obveščanje o doseženem limitu, spreminjanje nastavitev limita z alternativne številke pa ne. Za obveščanje lahko sicer uporabite tudi e-naslov. V teh primerih limit vključite/spreminjate z obrazcem Vklop/sprememba limita za prenos podatkov v tujini.
Po prijavi v Moj Telekom izberite številko, za katero želite urejati limit, in v sklopu Poraba:
Izklop limita v Mojem Telekomu ni na voljo, za izklop zato izpolnite obrazec.
Pošljite SMS z vsebino LIMITGPRS ZNESEK na 1918.
ZNESEK je višina želenega limita v € z DDV in si ga lahko nastavite v višini od 0 € do 1.000 €.Če ZNESEK ni vpisan, se nastavi privzeta vrednost limita v znesku 60 €.
Primeri:
Pošljite LIMITGPRS TEL. ŠT. ZNESEK na 1918.
TEL. ŠT. je mobilna telefonska številka, na kateri želite vključiti limit.
Poraba je informativna in se spremlja glede na redni cenik za prenos podatkov v tujini. Poraba se spremlja le za promet, opravljen prek javnih dostopnih točk (APN). Nastavljeni znesek limita velja znotraj enega obračunskega obdobja (koledarski mesec). Če je paketni prenos podatkov hiter in je znesek limita nizek, se lahko zgodi, da se 100 % zneska limita doseže skoraj hkrati s prehodom 80 % limita. V tem primeru uporabnik obvestila o doseženih 80 % limita ne prejme.
Pri vklopu podatkovnih paketov za tujino (Tujina Internet S/M/L) ni treba vklopiti višjega limita za prenos podatkov v tujini.
Vklop obveščanja ob doseženih 80 % zneska limita
Vklop obveščanja ob doseženih 80 % zneska limita za uporabnike z določeno alternativno številko
Izklop obveščanja ob doseženih 80 % zneska limita za uporabnike z določeno alternativno številko
Preverjanje stanja (nastavitev) limita
Preverjanje stanja (nastavitev) limita za uporabnike z določeno alternativno številko
Preverjanje porabe prenosa podatkov v tujini
Preverjanje porabe prenosa podatkov v tujini za uporabnike z določeno alternativno številko
Pri Telekomu Slovenije bomo tudi v prihodnje spremljali naročnikove stroške, nastale pri uporabi storitev – ne glede na višino izbranega limita za paketni prenos podatkov v tujini – in ukrepali v skladu s Splošnimi pogoji. Če paketnega prenosa podatkov v tujini ne želite uporabljati, pošljite TUJINA PODATKI NE na 1918.
Prijavite se na E-novice in pridobite 20 % popusta za nakup izbrane dodatne opreme v E-trgovini.
Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.
Prosimo, izberite vrsto sporočila:
Polja, označena s zvezdico (*) so obvezna.
Želimo vas navduševati in vam nuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, zato delite svojo izkušnjo z nami.
Prijavite se na e-novice in pridobite svojo unikatno kodo za 20% popust*