Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Operativni center kibernetske varnosti

Bodite pripravljeni na kibernetske grožnje

Strokovnjaki v Operativnem centru kibernetske varnosti skrbimo za vsak varnostni aspekt IKT-tehnologije in zagotavljamo najvišjo stopnjo kibernetske zaščite, 24/7/365.

Oddaj povpraševanje
OCKV3
Operativni center kibernetske varnosti Telekoma Slovenije, ki smo ga v podjetju celovito vzpostavili v letu 2018, je že drugič prejel nagrado za najbolj inovativno varnostno rešitev, ki jo podeljuje Institut za korporativne varnostne študije v sodelovanju s Slovenskim združenjem korporativne varnosti.

Ali ste pripravljeni na kibernetske grožnje? 

Strokovnjaki v Operativnem centru kibernetske varnosti Telekoma Slovenije vam pomagamo tovrstna tveganja in kibernetske grožnje obvladovati. Operativni center kibernetske varnosti je certificiran po mednarodnem standardu za informacijsko varnost ISO 27001, ob tem pa ima Telekom Slovenije tudi certifikat za neprekinjeno poslovanje ISO 22301.

Operativni center kibernetske varnosti Telekoma Slovenije kot največji varnostno-operativni center v Sloveniji predstavlja pomembno dodano vrednost na področju zagotavljanja kibernetske varnosti tako na nacionalni ravni kot podjetjem in ostalim organizacijam.

Nagrado za najbolj inovativno varnostno rešitev smo v Telekomu Slovenije prejeli v okviru mednarodne konference Dnevi korporativne varnosti.

Spletni seminar: Operativni center kibernetske varnosti – središče kibernetske zaščite

Ockv2

Z operativnim centrom kibernetske varnosti Telekom Slovenije boste:

  • zvišali kibernetsko varnost,

  • znižali operativna tveganja,

  • dosegali in ohranjali skladnost.

OCKV3

Operativni center kibernetske varnosti Telekoma Slovenije zagotavlja:

  • zajem in obravnavo varnostno relevantnih dogodkov,

  • hitro in učinkovito odzivanje na kibernetske napade,

  • omejitev in zmanjševanje škode ob morebitnem kibernetskem napadu,

  • zbiranje in zavarovanje dokazov,

  • zvišanje odpornosti in znižanje kibernetskih varnostnih tveganj,

  • zajem in hrambo dogodkov, zagotavljanje revizijske sledi,

  • seznanjenost naročnika s pomembnimi dogajanji in predlogi ukrepov,

  • doseganje in ohranjanje skladnosti (ZinfV, GDPR, ISO, notranja pravila).

OCKV4

Hitro odzivanje na dogodke in njihovo reševanje

Pri Telekomu Slovenije smo svoje izkušnje iz obstoječih operativnih služb omrežnega operativnega centra NOC (Network Operations Center) in storitvenega operativnega centra SOC (Service Operations Center) prenesli tudi v Operativni center kibernetske varnosti (OCKV).

Vpeljava centra je kompleksen in dolgotrajen proces, ki vam lahko brez ustrezne kadrovske in finančne podpore predstavlja težko premostljiv izziv. Pri Telekomu Slovenije za vsako podjetje poiščemo ustrezne rešitve kibernetske varnosti, k uvedbi pa pristopamo projektno.