Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Meditacije je pojem, pod streho katerega lahko pospravimo pojme, kot so sproščanje, pomiritev, dihanje, čuječnost, kontemplacija, osredotočenost, koncentracija, osebni razvoj, delo na sebi, mantre, globoko premišljevanje, jasnost, blaženost, kultiviranje ... Zmedeni? Nič hudega, različni izrazi in pristopi imajo skupen cilj: »ponastavitev« telesa in duha. Naš namen je v grobem bodisi osredotočenost na nekaj z namenom priti do odgovorov ali rešitev na eni strani ter pomiritev na drugi.

Skozi zgodovino so se razvijale različne tehnike in poimenovanja, vsi pa služijo še vedno istim ciljem, ki so omenjeni malo prej. Prve zaznambe meditacije segajo v prazgodovino, ko so plemena ritmično popevala ali izgovarjala besede in s temi rituali darovala bogovom. V zgodovini je bila podlaga pogosto verske narave, med prvimi zapisi pa je pojem meditacija zapisan v hindujski svetih spisih Vedah.

V zadnjih dvajsetih letih sta se pojavila še pojma čuječnost (mindfulness) in transcedentalna meditacija, ki sta danes zelo priljubljena in se jih prakticira že v zdravstvu, na delovnem mestu in v šolstvu. Pred nekaj desetletji se je tudi znanost spustila na področje meditacije in raziskave njenih učinkov. Prve ugotovitve so že takoj pokazale, da je to druga stran premice – če je na eni strani stres in povečana živčna aktivnost, je na drugi zmanjšana in se kaže kot upočasnitev dihanja in srčnega utripa, stabilizacija krvnega tlaka, zmanjšanje porabe kisika in boljša prevodnost kože. Študije so pokazale tudi, da se pri rednem izvajanju poveča zmožnost organizma, da se zdravi sam. Zmanjša se pogostost pojavljanja anksioznosti, depresije, čustva se uravnotežijo, oseba je bolj zadovoljna in umirjena.

Zagotovo pa ste kdaj slišali od koga, morda celo sami izkusili, da je hoja, crkljanje s hišnim ljubljenčkom, vrtnarjenje, poslušanje petja ptic, strmenje v daljavo z gorskega vršaca, poslušanje šumenja morja in tako naprej prava meditacija. Učinki so dejansko enaki. Tudi vas kaj podobnega tako globoko sprosti?

Sodobne tehnologije tudi na tem področju podajajo roko. Za lažji in hitrejši dostop do tehnik meditacije kjerkoli in kadarkoli so razvijalci ustvarili tovrstne aplikacije. Tako imamo meditacijo dobesedno v žepu. Izberemo samo primeren kotiček in čas in se prepustimo vodenju. Za vas smo izbrali nekaj primernih. Ustvarjene so v sodelovanju s strokovnjaki, večina pa jih je plačljivih.

Apps Za Sprostitev Anzic Nov22 Clanek

Headspace


Z več kot 70 milijoni prenosov v 190 državah je ta aplikacija prava uspešnica. Headspace Plus odpira dostop do stotine vodenih meditacij, ki spodbujajo vse od zmanjšanja stresa do boljšega spanca. Na voljo so kratke meditacije, ki jih lahko izvajate kadarkoli pod strokovnim vodstvom soustanovitelja Headspacea in nekdanjega meniha Andyja Puddicomba. Ali pa izberite zvoke, ki vas bodo zazibali v mirno noč.

Še en zmagovit vidik Headspacea je njegova povezanost s Headspace Health, ki je najbolj dostopen in celovit ponudnik nege duševnega zdravja in dobrega počutja na svetu. Headspace Health vključuje tudi Headspace for Work in Ginger, ki sodelujeta z več kot 2.500 podjetji in zdravstvenimi načrti, ki svojim članom in zaposlenim omogočata dostop do meditacije, pozornosti, coachinga, terapije in psihološke obravnave.

Na voljo za Android in iOS.

Calm 


Spanec, zakaj ne prideš? Se to (pre)pogosto sprašujete? Veste, kaj vam ga krade? Ste zaskrbljeni, tesnobni, pod stresom? Calmove vodene meditacije vam bodo omogočile, da boste skoraj takoj zaspali in se počutili bolj sproščene. Poleg tega aplikacija ponuja več meditacij za zmanjšanje stresa, izboljšanje pozornosti in nauči vas, da znate sebe bolje začutiti poskrbeti zase.

Calm izstopa iz množice podobnih aplikacij, ker ponuja izjemen nabor raznovrstnih meditacij. Njegova najnovejša ponudba je Calm Body – to so 10-minutni vodeni videoposnetki, ki vas učijo nežnega raztezanja, da se sprostite. Ena najboljših funkcij po mnenju uporabnikov je Sleep Stories. To so zgodbe za lahko noč, ki jih berejo pomirjujoči glasovi zvezdnikov, kot je na primer Matthew McConaughey.

Na voljo za Android in iOS

Unplug 


Unplug je morda še najboljša prispodoba današnjih časov in življenjske drže, s čimer se pravzaprav tudi oglašuje: "To je aplikacija za meditacijo za ljudi, ki nimajo časa zanjo, vendar želijo izkusiti vse prednosti." Sliši se sicer plehko in instantno, vendar je veliko strokovnega ozadja, zato je tudi plačljiva. Ponuja kratke in dolge meditacije, ki pomagajo pri obvladovanju tesnobe in stresa, ki jih je enostavno spremljati. Vodi jih strokovnjak.

Z več kot 100 svetovno priznanimi vodniki in več kot 1.000 videoposnetki Unplug zagotovo ponuja to, kar ustreza vašemu urniku in potrebam. Tečaji vključujejo čuječnost, vodene posnetke, zvočne kopeli, hipnozo, dihanje in drugo. Ponuja tudi 30-dnevni izziv, da bi meditacija postala rutina v vašem življenjskem slogu. Če pa vas bo tako zelo prevzelo, lahko postanete tudi učitelj na tem področju, saj Unplug ponuja tudi usposabljanje učiteljev prek svojega spletnega mesta.

Na voljo za Android in iOS

Smiling Mind 


Smiling Mind je aplikacija za čuječnost, ki so jo razvili psihologi in pedagogi. Tako kot pravilno in zdravo jemo ter se gibljemo, da ostajamo v formi, je čuječnost povezana z duševnim zdravjem in skrbjo za um. Aplikacija je namenjena tudi otrokom, ki so zaradi preveč obremenjenosti v šoli in obšolskih dejavnosti mnogo bolj pod stresom, kot so bile prejšnje generacije.

Na voljo za Android in iOS

Breathwrk 


Način vašega dihanja je jedro vsega duševnega in fizičnega zdravja. Večina nas ne izvaja dihanja na pravi način. Breathwrk nas nauči pravilnega dihanja, olajša odpravo stresa in tesnobe, poveča energijo in osredotočenost, izboljša vzdržljivost in nas uspava. Z učinkovitimi, znanstveno podprtimi dihalnimi vajami in tečaji družbe Breathwrk lahko občutite učinke že v 60 sekundah.

Izbirajte iz največje knjižnice dihalnih vaj in tečajev na svetu in se naučite tehnike, ki jih uporabljajo psihoterapevti, vrhunski športniki, specialisti, ki se ukvarjajo z motnjami spanja, potapljači, jogiji, nevroznanstveniki ...

Breathwrk se lahko uporablja v določenih situacijah, na primer pred pomembnim sestankom ali izpitom, ali vsakodnevno za prebujanje, uravnavanje ravni stresa in spanja. Vaš dih je daljinski upravljalnik vašega živčnega sistema.

Na voljo za Android in iOS