Ali starši vemo dovolj o dogajanju na spletu, se znamo pogovarjati z otroki?
Več izveste v podkastu Uživajmo pametno, kjer smo se pogovarjali z Nežo Jagodic, profesorico pedagogike in strokovnjakinjo s TOM telefona za otroke in mladostnike.

Mladi se med odraščanjem pogosto soočijo z vprašanji, na katere nimajo odgovora, s starši ali vrstniki pa ne vedo, kako načeti kako kočljivo temo.
Zato je tukaj TOM telefon, brezplačna, anonimna in zaupna točka, ki nudi podporo vsem, ki se v času odraščanja srečujejo z različnimi vprašanji, dilemami ali stiskami.
TOM telefon je pod okriljem Zveze prijateljev mladine Slovenije zaživel že 1990 in že 35 let stoji ob strani otrokom in mladim. Zvest partner in podpornik je od leta 1995 tudi Telekom Slovenije, ki že od takrat omogoča brezplačno telefonsko linijo.
Ne glede na to, ali gre za ljubezensko stisko, težave v šoli, ali preprosto vprašanje je ekipa usposobljenih prostovoljcev pripravljena prisluhniti. Otroci in mladostniki se lahko nanje obrnejo preko treh kanalov: telefona, spletne klepetalnice in e-pošte. Mladi lahko pokličejo na številko 116 111 vsak dan med 12. in 20. uro, tudi ob nedeljah in praznikih, klepetalnica deluje od ponedeljka do petka med 14. in 21. uro, TOM e-pošto pa lahko pošljejo kadarkoli.

Ali starši vemo dovolj o dogajanju na spletu, se znamo pogovarjati z otroki?
Več izveste v podkastu Uživajmo pametno, kjer smo se pogovarjali z Nežo Jagodic, profesorico pedagogike in strokovnjakinjo s TOM telefona za otroke in mladostnike.
Svetovalci poskušajo skupaj z vsemi, ki se obrnejo nanje, poiskati pravo rešitev. Najprej otrokom in mladim ponudijo prostor, da jim zaupajo svojo težavo ali vprašanje, nato skupaj z njimi iščejo možne rešitve. Če je potrebno, ponudijo tudi dodatne informacije o težavi in mlade napotijo na ustrezno strokovno službo.
TOM telefon tudi po 35-ih letih delovanja ostaja varen pristan, ki nudi brezplačno, anonimno in zaupno pomoč, na katero se otroci in mladostniki lahko vedno obrnejo.