Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Ukinjamo storitev Spletna blagajna – PANTHEON RW

25. 3. 2021

v Telekomu Slovenije svojo ponudbo nenehno nadgrajujemo, storitve pa razvijamo glede na najsodobnejše tehnološke rešitve. Tako vam zagotavljamo zanesljive in varne storitve. Skladno s tem smo nadgradili tudi storitev spletne blagajne, tako da vas obveščamo, da s 30. aprilom 2021 ukinjamo storitev Spletna blagajna – PANTHEON RW, katere naročnik ste. S tem dnem bo uporaba storitve onemogočena, kar pomeni, da bo prenehala veljati tudi naročniška pogodba za njeno uporabo.

Priporočamo vam prehod na sodobnejšo in naprednejšo storitev Spletno poslovanje – Pantheon Web Light, ki vam omogoča:

  • prejem in izdajo računov prek računalnika ali mobilne naprave,
  • vodenje zaloge in skladišča,
  • hranjenje dokumentov in opravil na enem mestu,
  • beleženje poslovnih poti z digitalnimi potnimi nalogi,
  • spremljanje evidence delovnega časa zaposlenih.

Za uporabo storitve Spletno poslovanje – Pantheon Web Light ne potrebujete dodatne opreme, saj deluje prek brskalnika Chrome na vašem računalniku in mobilni napravi. Uporaba storitve je mogoča po sklenitvi nove naročniške pogodbe pri Telekomu Slovenije.

Ob prehodu na naprednejšo storitev Spletno poslovanje – Pantheon Web Light je treba podatkovno bazo ročno prenesti še pred 30. aprilom 2021, saj po navedenem datumu to ne bo več mogoče. Če boste pri prenosu podatkov potrebovali pomoč, vam je na voljo podporni oddelek Datalaba, ki ga lahko kontaktirate po e-pošti pomoc@datalab.si (storitev je plačljiva skladno z veljavnim cenikom).

Več o storitvi Spletno poslovanje – Pantheon Web Light si lahko preberete na https://ts.si/pantheon-weblight, za kakršnekoli dodatne informacije in sklenitev nove naročniške pogodbe pa smo vam na voljo na brezplačni številki 080 70 70 in e-naslovu poslovni@telekom.si.

Naročniki, na katere se navedene spremembe nanašajo in se z njimi ne strinjajo, imajo do uveljavitve spremembe pravico odstopiti od naročniške pogodbe brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni.

Hkrati imajo naročniki, ki so v okviru naročniškega razmerja prejeli terminalsko opremo po akcijski ceni, ob odstopu od naročniške pogodbe pred potekom obdobja vezave možnost izbire:

  • da prejeto terminalsko opremo obdržijo in Telekomu Slovenije povrnejo znesek, ki ustreza sorazmernemu delu celotne vrednosti prejete terminalske opreme, ali
  • da prejeto terminalsko opremo vrnejo Telekomu Slovenije v stanju, v kakršnem jim je bila izročena, in plačajo uporabnino za čas uporabe terminalske opreme, Telekom Slovenije pa jim vrne kupnino.

Pravica do odstopa od naročniške pogodbe ne vpliva in ne posega v zapadle in neplačane ter pogodbeno dogovorjene obveznosti naročnika. Tako so naročniki kljub odstopu od naročniške pogodbe dolžni poravnati račune za opravljene storitve in obveznosti iz naslova nakupa terminalske opreme po akcijski ceni zaradi prekinitve naročniškega razmerja pred iztekom obdobja vezave naročniškega razmerja.