Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Sprememba mesečne naročnine nekaterih priključkov pri storitvah Centreks in Geocentreks

27. 9. 2019

V Telekomu Slovenije si nenehno prizadevamo, da vam zagotavljamo najnaprednejše in najsodobnejše IKT-storitve v najboljšem slovenskem omrežju, hkrati pa želimo ohraniti tudi brezhibno in kakovostno delovanje klasičnih telekomunikacijskih storitev. Zaradi višjih vzdrževalnih stroškov pri storitvah Centreks in Geocentreks se bodo 1. 11. 2019 spremenile mesečne naročnine nekaterih priključkov, kot je navedeno v tabeli.

Centreks
PSTN − število priključkov na isti lokaciji:Stara cena
(brez DDV)
Nova cena
(brez DDV)
6–20mesečno9,00 €9,90 €
21–100mesečno5,58 €6,40 €
nad 100mesečno3,93 €4,50 €
ISDN BA − število priključkov na isti lokaciji:
6–20mesečno12,30 €13,20 €
21–100mesečno6,35 €7,20 €
nad 100mesečno4,48 €5,00 €

Geoentreks
PSTN − število priključkov na isti lokaciji:Stara cena (brez DDV)Nova cena (brez DDV)
6–20mesečno11,39 €12,30 €
21–100mesečno8,98 €9,80 €
nad 100mesečno6,68 €7,20 €
ISDN − število priključkov na isti lokaciji:
6–20mesečno15,19 €16,10 €
21–100mesečno10,85 €11,70 €
nad 100mesečno8,35 €8,90 €

(Vse cene so brez DDV)

Naročniki, na katere se navedene spremembe nanašajo in se z njimi ne strinjajo, imajo do uveljavitve spremembe pravico odstopiti od naročniške pogodbe brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni. Hkrati imajo naročniki, ki so v okviru naročniškega razmerja prejeli terminalsko opremo po akcijski ceni, ob odstopu od naročniške pogodbe pred potekom obdobja vezave možnost izbire:

da prejeto terminalsko opremo obdržijo in Telekomu Slovenije povrnejo znesek, ki ustreza sorazmernemu delu celotne vrednosti prejete terminalske opreme, ali

da prejeto terminalsko opremo vrnejo Telekomu Slovenije v stanju, v kakršnem jim je bila izročena, ter plačajo uporabnino za čas uporabe terminalske opreme, Telekom Slovenije pa jim vrne kupnino.

Pravica do odstopa od naročniške pogodbe ne vpliva in ne posega v zapadle in neplačane ter pogodbeno dogovorjene obveznosti naročnika. Na primer: naročniki so kljub odstopu od naročniške pogodbe dolžni plačati račune za opravljene storitve in poravnati obveznosti iz naslova nakupa terminalske opreme po akcijski ceni zaradi prekinitve naročniškega razmerja pred iztekom obdobja vezave naročniškega razmerja.

Tudi v prihodnje vam bomo zagotavljali odlično uporabniško izkušnjo, saj nenehno vlagamo tako v tehnološki razvoj kot v razvoj storitev. Kontaktirajte nas in preverite ponudbo ter možnosti za prehod na naprednejšo in sodobnejšo storitev Poslovna telefonija.

Za kakršnakoli dodatna vprašanja nas pokličite na brezplačno številko 080 70 70, nam pišite na poslovni@telekom.si ali se obrnite na svojega svetovalca.