Obveščamo vas, da bomo s 30. 9. 2021 ukinili dodatno storitev M:Rokovnik.
Z ukinitvijo storitve M:Rokovnik se bodo izbrisali vsi podatki, ki ste jih z uporabo storitve shranili v Mojem Telekomu. V izogib izgube podatkov vas prosimo, da v Mojem Telekomu preverite shranjene podatke in si zagotovite varno hranjenje le-teh na svojem osebnem računalniku ali mobitelu. Priporočamo izvoz kontaktov in koledarja. Več o storitvi M:Rokovnik je na voljo na http://ts.si/mrokovnik2021.
Kaj se bo zgodilo, če ne storite ničesar?
S 30. 9. 2021 bo storitev izklopljena in vsi podatki, ki ste jih shranili z uporabo storitve M:Rokovnik v Mojem Telekomu, bodo izbrisani. Ob tem bosta onemogočena tudi spletni dostop do storitve M:Rokovnik v Mojem Telekomu in sinhronizacija podatkov z aplikacijo M:Rokovnik na vašem mobitelu. S 1. 10. 2021 bo onemogočen prenos aplikacije M:Rokovnik iz trgovin App Store in Google Play.
Kljub ukinitvi storitve pa vam bodo podatki, ki ste jih shranili v aplikaciji M:Rokovnik na vašem mobitelu, na voljo še naprej. Sinhronizacija ne bo več delovala, kar pomeni, da boste imeli na voljo le tiste podatke, ki ste jih uvozili oz. sinhronizirali s podatki iz Mojega Telekoma pred ukinitvijo storitve M:Rokovnik. Dostopni bodo toliko časa, dokler jih ne boste izbrisali ali odstranili aplikacije M:Rokovnik z mobitela. Priporočamo vam izvoz kontaktov ali premik stikov iz računa M:Rokovnik v drug račun (npr. Google).
Kako lahko shranite podatke storitve M:Rokovnik iz Mojega Telekoma na svoj računalnik?
Ob dostopu do storitve v Mojem Telekomu je v meniju Kontakti in Seznam dogodkov na voljo možnost Izvoz (tj. izvoz podatkov). Ob potrditvi gumba Izvoz v meniju Kontakti se na vaš osebni računalnik prenese datoteka vCard z imenom contacts.vcf. V primeru potrditve gumba Izvoz v meniju Seznam dogodkov se na vaš osebni računalnik prenese datoteka vCalendar z imenom calendar.vcs. Obe datoteki lahko kasneje uporabite za uvoz v programe, ki omogočajo uvoz datotek .vcf in .vcs (npr. https://contacts.google.com/), tako da jih lahko po želji prenesete tudi na svoj mobitel.
Pomembno je, da vse podatke, ki so shranjeni v meniju Kontakti in Seznam dogodkov, na svoj osebni računalnik prenesete oziroma shranite najkasneje do 30. 9. 2021. Po izklopu storitve bodo podatki trajno izbrisani, dostop do storitve M:Rokovnik in izvoz podatkov pa ne bosta več mogoča.
Kako lahko shranite podatke storitve M:Rokovnik iz mobitela?
Nastavitve kontaktov in napotke, kako jih iz aplikacije M:Rokovnik na mobitelu izvozite drugam, preverite v aplikaciji Stiki/Imenik.
V pomoč vam v nadaljevanju podajamo nekaj smernic za najbolj razširjene operacijske sisteme:
za uporabnike z operacijskim sistemom Android:
za novejše mobitele Samsung: v aplikaciji Stiki v možnostih poiščite Izvoz za varnostno kopijo imenika ali Premakni za premik celotnega imenika M:Rokovnika v drug račun (npr. Google) ali imenik mobitela;
za novejše mobitele LG: v aplikaciji Imenik v možnostih izberite Izvoz za varnostno kopijo ali možnost Kopiraj za prenos imenika v drug račun (npr. Google) ali imenik mobitela;
za uporabnike mobitelov proizvajalca Xiaomi ali Huawei, oziroma ostale mobitele, ki uporabljajo aplikacijo Stiki izdajatelja Google: v aplikaciji Stiki v možnostih najdete Izvoz, ki naredi varnostno kopijo imenika; z ukazom Uvoz pa lahko isti imenik kopirate v račun (npr. Google) ali imenik mobitela;
za uporabnike mobitelov z operacijskim sistemom iOS proizvajalca Apple: priporočamo, da na osebnem računalniku v storitvi M:Rokovnik v Mojem Telekomu izvozite imenik v formatu .vcf. To datoteko lahko uvozite v račun iCloud (prek spletne strani) ali drug ustrezen račun (npr. Google), pri katerem imate vključeno sinhronizacijo imenika z vašim mobitelom.
Kam lahko pokličem za pomoč?
V primeru, da boste imeli težave pri prenosu podatkov na svoj računalnik ali v drug račun, pokličite brezplačno številko 080 1000 ali 041 700 700.