Sodelovanje med zaposlenimi je recept za uspeh
Uspešne majhne pisarne se zavedajo, da je čas denar, zato
uporabljajo opremo in storitve, ki omogočajo
hitro in
nemoteno komunikacijo. Dober pretok informacij je predpogoj za dobre poslovne rezultate.
Sodelavcem v majhnih pisarnah
učinkovito poslovno sodelovanje zagotavljajo:
-
mobilna povezanost ekipe,
-
dostop do podatkov kjerkoli,
-
videokomunikacije.
Uspešna pisarna potrebuje visoko hitrost interneta. Brez nepotrebnega čakanja, kdaj se bo nekaj naložilo, in s hitrim spletnim dostopom do dokumentov. Paket
Poslovni duo je eden od
poslovnih paketov, ki so prilagojeni potrebam posameznega podjetja in zagotavljajo:
Skrivnost za uspeh se pogosto skriva v podrobnostih, ki jih marsikdo spregleda. Bodite pozorni na tri storitve, ki poenostavijo komunikacijo med zaposlenimi in prispevajo k večjemu zadovoljstvu strank.
1. Enotno komuniciranje
V poslovnem svetu se je že mnogokrat potrdilo, da premišljene in celovite rešitve prinašajo najboljše rezultate in rast poslovanja. Ena takih rešitev na področju poslovnih komunikacij je
Poslovni komunikator, ki omogoča:
- enotno komuniciranje po telefonu, mobitelu, tablici ali računalniku,
- prenos klica z ene naprave na drugo brez prekinitve,
- visoko kakovost slike in zvoka (HD).
2. Konferenčni klici in videokonference
Če si še pred leti nismo predstavljali dela na daljavo, je sodelovanje med lokacijsko oddaljenimi sodelavci in poslovnimi partnerji postalo del nove realnosti. Poskrbite, da oddaljenost ne bo ovira na poti vaše poslovne rasti, in se povežite prek klepeta ali videoklica. Izbirate lahko med različnimi možnostmi.
-
Telekonferenca omogoča sočasno telefonsko komunikacijo dveh ali več udeležencev, ki so na različnih lokacijah v Sloveniji ali tujini.
- Orodje
Microsoft Teams odlikujejo delo in klepet s sodelavci na daljavo ter videoklici. Storitev je 12 mesecev brezplačno vključena
v poslovne pakete.
-
Videokomunikacije s sodobnimi videokonferenčnimi sistemi in virtualno sejno sobo zagotavljajo neomejene možnosti sodelovanja na daljavo.
3. Pozdravno sporočilo
Sodobna
Poslovna telefonija svojim uporabnikom prinaša številne prednosti in lahko ključno prispeva k boljši učinkovitosti zaposlenih. Odlikujejo jo:
- hitra postavitev,
- hitro in preprosto premeščanje, dodajanje uporabnikov in spreminjanje nastavitev,
- večja dosegljivost uporabnikov,
- več odzivnosti za stranke in uporabnike,
- delo od doma oz. na poljubni lokaciji,
- enostavno upravljanje prek spleta.
Kaj pa skrb za stranke in poslovne partnerje?
Ker je zadovoljstvo strank na prvem mestu, ne spreglejte možnosti pozdravnega sporočila. Vsakega klicatelja lahko pričaka vaš prijazen nagovor, ki ustvari pomemben prvi vtis. Glasovno sporočilo se lahko uporabi kot avtomatski odzivnik o odsotnosti ali spremenjenem urniku poslovanja.
Vsak uspešen podjetnik ve, da vodi pot do uspeha tudi prek učinkovitega obvladovanja stroškov in optimizacije. Ne spreglejte dveh storitev, s katerima boste pridobili večjo prilagodljivost in znižali stroške.
1. Upravljano delovno mesto
V nepredvidljivem, hitro spreminjajočem se svetu je nemogoče na zalogo kupovati IT-opremo. Digitalna transformacija zahteva poslovno prilagodljivost in odzivnost, to med drugim pomeni prilagodljivo IT-okolje po predvidljivih fiksnih mesečnih stroških. Poleg pogoste menjave računalnikov je treba zagotavljati tudi ustrezna delovna orodja, urejati licence, prevzeti odgovornost za varnost.
Storitev
Upravljano delovno mesto rešuje spekter težav z IT-opremo. Pomeni sodoben pristop k skrbi za delovne postaje:
- brez začetnega stroška investicije,
- nič finančnih presenečenj, ko gre kaj narobe in je opremo treba popraviti ali zamenjati,
- nižji stroški upravljanja.
Upravljano delovno mesto jamči dobre temelje za uspešno digitalizacijo, zagotavlja zadovoljne uporabnike in zvišuje učinkovitost zaposlenih.
2. Dodatne kartice SIM
Uspešno majhno pisarno odlikuje povezana ekipa. Svoje zaposlene lahko povežete s paketom
Druga številka in si hkrati zagotovite boljši nadzor nad stroški. Prednosti paketa so:
- dodatna SIM-kartica z lastno mobilno številko,
- koriščenje količin in dodatnih storitev nosilnega paketa,
- boljši nadzor nad stroški in en račun,
- ločen limit za
VALÚ Moneto,
- možnost nakupa mobitela po ugodni akcijski ceni na obroke.
Uspeh vašega podjetja je v veliki meri odvisen od tega, kako učinkoviti ste pri delu. Vsi menijo, da je produktiven zaposleni tisti, ki v najkrajšem času opravi največ dela. V bistvu imajo prav. Dovolite, da vam pri nadzoru nad delom pomagajo telekomunikacijski pomočniki, s katerimi lahko občutno povečate svojo učinkovitost.
1. Hiter internet
Brezhibno delovanje interneta kjerkoli in kadarkoli ter dovolj podatkovnega prenosa so nujni trdni temelji za vsako uspešno poslovno zgodbo. Kadar več uporabnikov sočasno potrebuje dostop do interneta, lahko pride do preobremenitev povezave in motenj, zato je pomembno, da izberete:
- zanesljivega ponudnika,
- paket, ki zagotavlja dovolj pasovne širine in visoko hitrost interneta.
Paket
Poslovni duo je odlična izbira, saj poleg hitrega interneta vključuje tudi fiksno telefonijo.
2. Hiter prenos podatkov
Uspešna pisarna potrebuje visoko hitrost prenosa podatkov in dostop do dokumentov kjerkoli in kadarkoli. Brez nepotrebnega čakanja, kdaj se bo nekaj naložilo, in brez strahu, kdaj bo zmanjkalo gigabajtov za prenos. Mobilni paket
Naj 5G zagotavlja najhitrejši internet in največ prenosa podatkov.
3. Pisarna v oblaku
Za izboljšanje delovne učinkovitosti je odlična t. i. pisarna v oblaku. Pisarne v oblaku, denimo
Microsoft 365, za le nekaj evrov na mesec na enem mestu združujejo vse, kar potrebujete, da boste pri svojem delu učinkoviti, in sicer tako na namiznih kot mobilnih napravah.
Takšna pisarna vključuje:
- vedno posodobljeno zbirko programov Office (Word, Excel, Power Point, Outlook),
- e-pošto z velikim poštnim predalom,
- omogoča skupno delo v dokumentih z veliko prostora,
- omogoča spletne klice in videokonference z naprednim orodjem Teams,
- poskrbi za varen dostop in uporabo dokumentov od koderkoli.