0

Ste se kdaj spraševali, kaj vam manjka v pisarni, da bi vaše delo lažje steklo? Nekdaj so sodelavci v majhnih kolektivih prisegali na pisalni stroj, indigo papir in priročno džezvo za kuhanje kave. Napredna tehnologija pa je sodobno pisarno popolnoma obrnila na glavo. Spoznajte digitalne pomočnike, ki prispevajo k učinkovitemu delu in boljšim poslovnim rezultatom.


majhna pisarna

Sodelovanje med zaposlenimi je recept za uspeh

Uspešne majhne pisarne se zavedajo, da je čas denar, zato uporabljajo opremo in storitve, ki omogočajo hitro in nemoteno komunikacijo. Dober pretok informacij je predpogoj za dobre poslovne rezultate.

Sodelavcem v majhnih pisarnah učinkovito poslovno sodelovanje zagotavljajo:


  • mobilna povezanost ekipe,

  • dostop do podatkov kjerkoli,

  • videokomunikacije.

S hitrim internetom se posel začne, a to še ni vse

Uspešna pisarna potrebuje visoko hitrost interneta. Brez nepotrebnega čakanja, kdaj se bo nekaj naložilo, in s hitrim spletnim dostopom do dokumentov. Paket Poslovni duo je eden od poslovnih paketov, ki so prilagojeni potrebam posameznega podjetja in zagotavljajo:

Skrivnost za uspeh se pogosto skriva v podrobnostih, ki jih marsikdo spregleda. Bodite pozorni na tri storitve, ki poenostavijo komunikacijo med zaposlenimi in prispevajo k večjemu zadovoljstvu strank.

1. Enotno komuniciranje

V poslovnem svetu se je že mnogokrat potrdilo, da premišljene in celovite rešitve prinašajo najboljše rezultate in rast poslovanja. Ena takih rešitev na področju poslovnih komunikacij je Poslovni komunikator, ki omogoča:

  • enotno komuniciranje po telefonu, mobitelu, tablici ali računalniku,
  • prenos klica z ene naprave na drugo brez prekinitve,
  • visoko kakovost slike in zvoka (HD).

2. Konferenčni klici in videokonference

Če si še pred leti nismo predstavljali dela na daljavo, je sodelovanje med lokacijsko oddaljenimi sodelavci in poslovnimi partnerji postalo del nove realnosti. Poskrbite, da oddaljenost ne bo ovira na poti vaše poslovne rasti, in se povežite prek klepeta ali videoklica. Izbirate lahko med različnimi možnostmi.

  • Telekonferenca omogoča sočasno telefonsko komunikacijo dveh ali več udeležencev, ki so na različnih lokacijah v Sloveniji ali tujini.
  • Orodje Microsoft Teams odlikujejo delo in klepet s sodelavci na daljavo ter videoklici. Storitev je 12 mesecev brezplačno vključena v poslovne pakete.
  • Videokomunikacije s sodobnimi videokonferenčnimi sistemi in virtualno sejno sobo zagotavljajo neomejene možnosti sodelovanja na daljavo.

3. Pozdravno sporočilo

Sodobna Poslovna telefonija svojim uporabnikom prinaša številne prednosti in lahko ključno prispeva k boljši učinkovitosti zaposlenih. Odlikujejo jo:

  • hitra postavitev,
  • hitro in preprosto premeščanje, dodajanje uporabnikov in spreminjanje nastavitev,
  • večja dosegljivost uporabnikov,
  • več odzivnosti za stranke in uporabnike,
  • delo od doma oz. na poljubni lokaciji,
  • enostavno upravljanje prek spleta.
Kaj pa skrb za stranke in poslovne partnerje?

Ker je zadovoljstvo strank na prvem mestu, ne spreglejte možnosti pozdravnega sporočila. Vsakega klicatelja lahko pričaka vaš prijazen nagovor, ki ustvari pomemben prvi vtis. Glasovno sporočilo se lahko uporabi kot avtomatski odzivnik o odsotnosti ali spremenjenem urniku poslovanja. majhna pisarna

Kako se lotiti obvladovanja stroškov?

Vsak uspešen podjetnik ve, da vodi pot do uspeha tudi prek učinkovitega obvladovanja stroškov in optimizacije. Ne spreglejte dveh storitev, s katerima boste pridobili večjo prilagodljivost in znižali stroške.

1. Upravljano delovno mesto

V nepredvidljivem, hitro spreminjajočem se svetu je nemogoče na zalogo kupovati IT-opremo. Digitalna transformacija zahteva poslovno prilagodljivost in odzivnost, to med drugim pomeni prilagodljivo IT-okolje po predvidljivih fiksnih mesečnih stroških. Poleg pogoste menjave računalnikov je treba zagotavljati tudi ustrezna delovna orodja, urejati licence, prevzeti odgovornost za varnost.

Storitev Upravljano delovno mesto rešuje spekter težav z IT-opremo. Pomeni sodoben pristop k skrbi za delovne postaje:

  • brez začetnega stroška investicije,
  • nič finančnih presenečenj, ko gre kaj narobe in je opremo treba popraviti ali zamenjati,
  • nižji stroški upravljanja.

Upravljano delovno mesto jamči dobre temelje za uspešno digitalizacijo, zagotavlja zadovoljne uporabnike in zvišuje učinkovitost zaposlenih.

2. Dodatne kartice SIM

Uspešno majhno pisarno odlikuje povezana ekipa. Svoje zaposlene lahko povežete s paketom Druga številka in si hkrati zagotovite boljši nadzor nad stroški. Prednosti paketa so:

  • dodatna SIM-kartica z lastno mobilno številko,
  • koriščenje količin in dodatnih storitev nosilnega paketa,
  • boljši nadzor nad stroški in en račun,
  • ločen limit za VALÚ Moneto,
  • možnost nakupa mobitela po ugodni akcijski ceni na obroke.

Kaj lahko pripomore k večji produktivnosti?

Uspeh vašega podjetja je v veliki meri odvisen od tega, kako učinkoviti ste pri delu. Vsi menijo, da je produktiven zaposleni tisti, ki v najkrajšem času opravi največ dela. V bistvu imajo prav. Dovolite, da vam pri nadzoru nad delom pomagajo telekomunikacijski pomočniki, s katerimi lahko občutno povečate svojo učinkovitost.

1. Hiter internet

Brezhibno delovanje interneta kjerkoli in kadarkoli ter dovolj podatkovnega prenosa so nujni trdni temelji za vsako uspešno poslovno zgodbo. Kadar več uporabnikov sočasno potrebuje dostop do interneta, lahko pride do preobremenitev povezave in motenj, zato je pomembno, da izberete:

  • zanesljivega ponudnika,
  • paket, ki zagotavlja dovolj pasovne širine in visoko hitrost interneta.
Paket Poslovni duo je odlična izbira, saj poleg hitrega interneta vključuje tudi fiksno telefonijo.

2. Hiter prenos podatkov

Uspešna pisarna potrebuje visoko hitrost prenosa podatkov in dostop do dokumentov kjerkoli in kadarkoli. Brez nepotrebnega čakanja, kdaj se bo nekaj naložilo, in brez strahu, kdaj bo zmanjkalo gigabajtov za prenos. Mobilni paket Naj 5G zagotavlja najhitrejši internet in največ prenosa podatkov.

3. Pisarna v oblaku

Za izboljšanje delovne učinkovitosti je odlična t. i. pisarna v oblaku. Pisarne v oblaku, denimo Microsoft 365, za le nekaj evrov na mesec na enem mestu združujejo vse, kar potrebujete, da boste pri svojem delu učinkoviti, in sicer tako na namiznih kot mobilnih napravah. 

Takšna pisarna vključuje:

  • vedno posodobljeno zbirko programov Office (Word, Excel, Power Point, Outlook),
  • e-pošto z velikim poštnim predalom,
  • omogoča skupno delo v dokumentih z veliko prostora,
  • omogoča spletne klice in videokonference z naprednim orodjem Teams,
  • poskrbi za varen dostop in uporabo dokumentov od koderkoli.

majhna pisarna






Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila: