0

Operativni center kibernetske varnosti

Telekom Slovenije prejel nagrado za »inovativno varnostno rešitev« za leto 2019

Informacijsko-varnostna rešitev Operativni center kibernetske varnosti, ki ga je razvilo in vpeljalo podjetje Telekom Slovenije, predstavlja pomembno dodano vrednost na področju zagotavljanja kibernetske varnosti v Republiki Sloveniji. Rešitev se uporablja s strani različnih organizacijskih okolij po vsej Sloveniji, kar še dodatno potrjuje visoko kakovost varnostne rešitve.

Podjetja in organizacije se vse bolj zavedajo kibernetskih groženj in varnostnih tveganj. Kibernetska varnostna tveganja sodijo med najpomembnejša operativna tveganja.

Ali ste vi pripravljeni na kibernetske grožnje?

Strokovnjaki v Operativnem centru kibernetske varnosti Telekoma Slovenije vam pomagamo tovrstna tveganja in kibernetske grožnje obvladovati. Operativni center kibernetske varnosti je certificiran po mednarodnem standardu za informacijsko varnost ISO 27001, ob tem pa ima Telekom Slovenije tudi certifikat za neprekinjeno poslovanje ISO 22301.


  • Operativni center kibernetske varnosti (OCKV)
  • Kibernetska varnost za mala in srednja podjetja
  • Kibernetska varnost za velika podjetja
Operativni center kibernetske varnosti (OCKV)

Operativni center kibernetske varnosti (OCKV)

Z operativnim centrom kibernetske varnosti Telekom Slovenije boste:
  • zvišali kibernetsko varnost,
  • znižali operativna tveganja,
  • dosegali in ohranjali skladnost.
Operativni center kibernetske varnosti Telekoma Slovenije zagotavlja:
  • zajem in obravnavo varnostno relevantnih dogodkov,
  • hitro in učinkovito odzivanje na kibernetske napade,
  • omejitev in zmanjševanje škode ob morebitnem kibernetskem napadu,
  • zbiranje in zavarovanje dokazov,
  • zvišanje odpornosti in znižanje kibernetskih varnostnih tveganj,
  • zajem in hrambo dogodkov, zagotavljanje revizijske sledi,
  • seznanjenost naročnika s pomembnimi dogajanji in predlogi ukrepov,
  • doseganje in ohranjanje skladnosti (ZinfV, GDPR, ISO, notranja pravila).
Hitro odzivanje na dogodke in njihovo reševanje

Pri Telekomu Slovenije smo svoje izkušnje iz obstoječih operativnih služb omrežnega operativnega centra NOC (Network Operations Center) in storitvenega operativnega centra SOC (Service Operations Center) prenesli tudi v Operativni center kibernetske varnosti (OCKV).

Vpeljava centra je kompleksen in dolgotrajen proces, ki vam lahko brez ustrezne kadrovske in finančne podpore predstavlja težko premostljiv izziv. Pri Telekomu Slovenije za vsako podjetje poiščemo ustrezne rešitve kibernetske varnosti, k uvedbi pa pristopamo projektno.

Kibernetska varnost za mala in srednja podjetja

Kibernetska varnost za mala in srednja podjetja

V Telekomu Slovenije zagotavljamo rešitev za zaščito pred kibernetskimi napadi. Proaktivno spremljamo in nadzorujemo informacijske tehnologije v vašem podjetju, preprečujemo in odkrivamo napade ter celovito usklajujemo odziv. Pri tem izvajamo celovito zaščito notranjega okolja: uporabniških računov, datotek, procesov, omrežnega prometa in gostiteljev.

Za kakovostno zaščito pred kibernetskimi napadi svetujemo:
  • Napredno zaščito na končnih točkah
  • Spremljanje omrežnega prometa
  • Proaktivno orodje za upravljanje ranljivosti
  • Najem storitev SOC


Operativni center kibernetske varnosti Telekoma Slovenije (OCKV), ki deluje 24 ur na dan, vse te storitve združuje v enotno rešitev, ki zagotavlja proaktivno spremljanje, nadzor, preprečevanje napadov ter odkrivanje in usklajevanje odzivov, podprto z varnostnooperativnim centrom.

OCKV združuje in avtomatizira:

  • spremljanje in nadzor aktivnosti,
  • preprečevanje napadov ter
  • odkrivanje in odzivanje v celotnem IT-okolju organizacije.
Kibernetska varnost za velika podjetja

Kibernetska varnost za velika podjetja

Za zanesljivo kibernetsko zaščito podjetja so ključna učinkovita orodja, ki z osrednjim upravljanjem in 24-urnim aktivnim spremljanjem ter takojšnjim ukrepanjem v primeru varnostnega incidenta uspešno obvladujejo kibernetske

Za uspešno zaščito pred kibernetskimi grožnjami je treba:

  • združiti zmožnosti za zaščito pred grožnjami: spremljati, nadzorovati, preprečevati, odkrivati in usklajevati odzive v celotnem informacijskem okolju;
  • zagotoviti 360-stopinjsko zaščito pred napadi: preprečevati in odkrivati jedrne vektorje napada, ki ciljajo na uporabniške račune, procese, aktivnosti datotek in omrežni promet;
  • zagotoviti izredno natančnost, ki podaja točen vpogled v kontekst vsakega varnostnega dogodka, posebej z analizo vseh aktivnosti v okolju;
  • imeti pripravljen nabor samodejnih sanacij za hitro izvedbo celostnega postopka odziva in odprave posledic varnostnih incidentov brez potrebe po ročni intervenciji;
  • zagotoviti orodja za hitro uvedbo in takojšnje izkoriščanje naložbe;
  • 24 ur na dan zagotoviti varnostne storitve Operativnega centra kibernetske varnosti s stalno razpoložljivostjo vrhunskih strokovnjakov.

Telekom Slovenije s svojim Operativnim centrom kibernetske varnosti uspešno skrbi za varnost velikega števila delovnih postaj in strežnikov velikih slovenskih družb v vseh poslovnih segmentih (finančne institucije, industrijska podjetja, arhitektura in gradbeništvo, trgovinska dejavnost…).

​​​




Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila: