0

Operativni center kibernetske varnosti

Telekom Slovenije prejel nagrado za »inovativno varnostno rešitev« za leto 2019

Informacijsko-varnostna rešitev Operativni center kibernetske varnosti, ki ga je razvilo in vpeljalo podjetje Telekom Slovenije, predstavlja pomembno dodano vrednost na področju zagotavljanja kibernetske varnosti v Republiki Sloveniji. Rešitev se uporablja s strani različnih organizacijskih okolij po vsej Sloveniji, kar še dodatno potrjuje visoko kakovost varnostne rešitve.

Podjetja in organizacije se vse bolj zavedajo kibernetskih groženj in varnostnih tveganj. Kibernetska varnostna tveganja sodijo med najpomembnejša operativna tveganja.

Ali ste vi pripravljeni na kibernetske grožnje?

Strokovnjaki v Operativnem centru kibernetske varnosti Telekoma Slovenije vam pomagamo tovrstna tveganja in kibernetske grožnje obvladovati. Operativni center kibernetske varnosti je certificiran po mednarodnem standardu za informacijsko varnost ISO 27001, ob tem pa ima Telekom Slovenije tudi certifikat za neprekinjeno poslovanje ISO 22301.

Z operativnim centrom kibernetske varnosti Telekom Slovenije boste:
  • zvišali kibernetsko varnost,
  • znižali operativna tveganja,
  • dosegali in ohranjali skladnost.
Operativni center kibernetske varnosti Telekoma Slovenije zagotavlja:
  • zajem in obravnavo varnostno relevantnih dogodkov,
  • hitro in učinkovito odzivanje na kibernetske napade,
  • omejitev in zmanjševanje škode ob morebitnem kibernetskem napadu,
  • zbiranje in zavarovanje dokazov,
  • zvišanje odpornosti in znižanje kibernetskih varnostnih tveganj,
  • zajem in hrambo dogodkov, zagotavljanje revizijske sledi,
  • seznanjenost naročnika s pomembnimi dogajanji in predlogi ukrepov,
  • doseganje in ohranjanje skladnosti (ZinfV, GDPR, ISO, notranja pravila).

Pomemben člen v procesu je tudi ustrezna storitvena podpora, kjer vodimo incidente in skrbimo za njihovo reševanje, skladno z dogovorom o ravni storitev (Service Level Agreement − SLA).


Hitro odzivanje na dogodke in njihovo reševanje

Pri Telekomu Slovenije smo svoje izkušnje iz obstoječih operativnih služb omrežnega operativnega centra NOC (Network Operations Center) in storitvenega operativnega centra SOC (Service Operations Center) prenesli tudi v Operativni center kibernetske varnosti (OCKV).

Vpeljava centra je kompleksen in dolgotrajen proces, ki vam lahko brez ustrezne kadrovske in finančne podpore predstavlja težko premostljiv izziv. Pri Telekomu Slovenije za vsako podjetje poiščemo ustrezne rešitve kibernetske varnosti, k uvedbi pa pristopamo projektno.


Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila: