0

NAPREDNE VARNOSTNE REŠITVE

Digitalna transformacija je povečala območje izpostavljenosti kibernetskim napadom, ki se posledično vse bolj razvijajo. Pravilno varovanje vašega podjetja je strateška izbira. V Telekomu Slovenije vam pomagamo z naprednimi varnostnimi rešitvami:



  • Varna poslovna mobilnost
  • DDoS
  • SIEM
  • DRaaS
Varna poslovna mobilnost

Varna poslovna mobilnost

Varna poslovna mobilnost omogoča dostop do službenih aplikacij in podatkov kjerkoli in kadarkoli. Sodobno delovno mesto zahteva dostop do poslovnih podatkov, ne glede na lokacijo ali vrsto naprave.

Omogočite svojim zaposlenim fleksibilnost in učinkovitost pri delu saj lahko do poslovnih podatkov in aplikacij dostopajo od doma ali iz tujine, s katerekoli naprave (službena delovana postaja, osebni prenosnik, osebna tablica, osebni ali službeni mobilni telefon).

Pisarna, prilagojena vašemu delu

Digitalizacija omogoča, da lahko namesto v pisarni delo opravite doma, na poti, popoldne ter na službenem ali svojem računalniku oz. drugi napravi.

Večje zadovoljstvo zaposlenih pomeni večjo učinkovitost in boljše rezultate

Možnost prilagajanja dela omogoča boljše razporejanje časa ter posledično tudi manj stroškov. Vse to pa pomembno vpliva na zadovoljstvo zaposlenih, ki so tako veliko bolj motivirani in učinkoviti.

Povezljivost, dostopnost in varnost

Rešitve so prilagojene različnim operacijskim sistemom, vrstam naprav in varnostnim protokolom.


Rešitev omogoča:
  • lokalna podpora certificiranih tehnikov v slovenskem jeziku,
  • ugodna cena za uporabo rešitve v oblaku ali kot sistem vzpostavljen pri naročniku,
  • ponudba lahko dodatno vključuje napravo (mobilna naprava, delovna postaja, IoT) in/ali dostop (mobilni ali fiksni) ter protivirusno zaščito naslednje generacije CarbonBlack EDR
  • z rešitvijo lahko nadomestite obstoječa orodja za upravljanje delovnih postaj in zagotovite upravljanje naprav, aplikacij in dostopa do vsebin na enem mestu,
  • virtualizacija aplikacij ne glede operacijskih sistem ali programski jezik,
  • pomagamo pri pripravi dokumentacije za varnostno politiko uporabe naprav in aplikacij v podjetju
  • samodejna namestitev rešitve in konfiguracija naprave ob prvi povezavi v internet. ​​

Za zahtevnejša okolja zagotavljamo rešitev, ki temelji na VMware Workspace One (vključuje npr. Identity Management, upravljanje Android, Microsoft, Apple in Linux okolij). Rešitev lahko namestimo pri naročniku ali pa ponudimo storitev iz oblaka Telekoma Slovenije. Za manj zahtevna okolja zagotavljamo storitev v oblaku, ki temelji na Samsung Knox (npr. Kiosk mode).

​​
DDoS

DDoS

Vse večja uporaba interneta povzroča podjetjem vse večje skrbi pri zagotavljanju varnosti internetnih povezav. Največje​ nevarnosti digitalnega sveta so napadi DDoS (Distributed Denial of Services -porazdeljena zavrnitev storitev), virusi, zlonamerne kode, črvi itd.

Ključna šibka točka dostopa do interneta je izpostavljenost porazdeljenim napadom. V primeru napada napadalec generira veliko količino lažnega podatkovnega prometa, ki je navadno večja od pasovne širine, ki jo ima podjetje zakupljeno za dostop do interneta. S tem se ustvari ozko grlo, ki onemogoči prehod regularnega uporabniškega prometa. To povzroči nedosegljivost in posledično nedelovanje storitve prek interneta.

 

Storitev podjetja ostane nedosegljiva ves čas napada, ki lahko traja od nekaj minut do nekaj ur. V tem času pa lahko nastane velika poslovna škoda.

V namen preprečevanja takih napadov smo pri Telekomu Slovenije postavili sodobno rešitev za  preprečevanje napadov DDoS.

 

Sistem je centraliziran in vpet v jedrno omrežje Telekoma Slove​​nije. Preprečevanje napada DDoS deluje s preusmeritvijo internetnega prometa, namenjenega uporabniku. V normalnih pogojih poteka naročnikov promet na internetu po neposredni poti prek omrežja. V primeru napada se omogoči zaščita, ki ves promet, namenjen določenemu uporabniku, preusmeri v sistem za preprečevanje napada DDoS, kjer se analizira, opredeli in zavrača zlonamerni promet.


Rešitev omogoča:
  • neprekinjeno delovanje storitev tudi ob napadu DDoS,
  • samodejno zaznavanje napadov,
  • samodejno čiščenje napadov,
  • pripravo mesečnih poročil.​​
​​
SIEM

SIEM

SIEM (Security Information and Event Management) je sistem, ki se uporablja za odkrivanje, preprečevanje in odpravljanje vseh kibernetskih napadov, medtem ko centralizira vse varnostne dogodke iz vseh naprav v omrežju. Prva funkcija SIEM-a je zbiranje vseh surovih varnostnih podatkov s požarnih zidov podjetij, brezžičnih dostopnih točk, strežnikov in osebnih naprav. SIEM ne beleži samo dogodkov, ampak je prilagojen za zaznavanje sumljive dejavnosti in prepoznavanje dejanskih groženj.

Današnje kibernetske napade, ki so naprednejši kot kdajkoli prej, uporaba izključno požarnih zidov in protivirusne programske opreme ne ustavi. Tudi sistemi za zaznavanje in preprečevanje vdorov (IDS/IPS) sami ne bodo mogli zaznati ali preprečiti najnaprednejše zlonamerne programske opreme, zato je SIEM tako nujen.

V Telekomu Slovenije vam ponujamo implementacijo najnaprednejših SIEM-sistemov na lokaciji, prav tako pa tudi servis.

DRaaS (Disaster Recovery as a Service)

DRaaS (Disaster Recovery as a Service)

Preprečite škodo, ki lahko nastane kot posledica nepredvidljivega katastrofalnega dogodka na vaših strežnikih. Zato že danes poskrbite za varnost svojega poslovanja.

Storitev DRaaS pomeni vzpostavitev nadomestne oddaljene strežniške lokacije pri Telekomu Slovenije za shranjevanje in izvajanje poslovno kritičnih storitev v primeru katastrofe. Telekom Slovenije ponuja tovrstno storitev skladno s standardom ISO 27001.

Strežniški prostor je zgrajen po standardu TIER 3 z zanesljivostjo 99,997 %. To pomeni, da so vse ključne komponente potrojene in je s tem zagotovljena najvišja varnost.

V sklopu storitve vam opcijsko ponujamo izdelavo dokumenta Načrt okrevanja za IKT-storitve. V primeru izdelave dokumenta je v ceno vključena tudi tehnična podpora pri vzpostavitvi DRC-sistema in izvajanje rednih letnih testiranj delovanja za obdobje 5 let.

Glavne prednosti:

  • celovita rešitev, ker Telekom Slovenije poskrbi za vzdrževanje in upravljanje,
  • brez investicije v dodatno strežniško infrastrukturo,
  • zagotovljena višja stopnja varnostni zaradi redundatnih postavitev na različnih geografskih lokacijah,
  • varen in zanesljiv strežniški prostor TIER 3,
  • naročnik izbira med dvema lokacijama na območju Slovenije (LJ–MB), s tem pa je zagotovljena geografska redundanca,
  • podpora 24/7,
  • stalna podpora ekipe strokovnjakov Telekoma Slovenije.

Storitev vključuje:

  • vzpostavitev strežniške infrastrukture in priprava scenarijev za zagotavljanje okrevanja po katastrofalnem dogodku (lokacija Maribor ali Ljubljana, da je izpolnjen pogoj geografske redundance),
  • najem strežniške infrastrukture v primeru katastrofalnega dogodka na vaši primarni lokaciji,
  • izdelava dokumentacije,
  • podpora delovanju,
  • redno, 2-krat letno preizkušanje scenarijev okrevanja po katastrofalnem dogodku.
​​​



Sledite nam na družbenih omrežjih

Ne zamudite novih ponudb in akcij prvega slovenskega operaterja.

Pišite nam

Prosimo, izberite vrsto sporočila: