Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Nastavitve vmesnika NEO

Dostop do nastavitev je možen prek hitrega menija s krajšim pritiskom na tipko Domov na daljincu, kjer izberete Moj TV, nato pa se s smernimi tipkami premaknete v zgornji desni kot in izberete ikono z zobnikom (nastavitve). Drug način je z daljšim pritiskom na tipko Domov na daljincu, v zgornjem desnem kotu pa izberete ikono z zobnikom. V Nastavitve lahko dostopite tudi prek glasovnega ukaza tako, da izgovorite »nastavitve«. Na voljo je nastavitev vmesnika, zvoka in videa, profilov, računov, omrežja in vizitke.

Nastavitve prikaza vmesnika

V nastavitvah vmesnika lahko nastavljate jezik (slovenščina ali angleščina), čas prikaza oken, stanje pripravljenosti (kdaj se bo NEO Smartbox zaradi neaktivnosti izključil – varčevanje z energijo), funkcijo CEC (CEC je funkcionalnost, ki eni napravi omogoča upravljanje do 10 CEC-naprav; na splošno naprava s signalom CEC omogoča uporabnikom, da nadzorujejo naprave, priključene prek HDMI-vmesnika), svetlost lučke na prednji strani NEO Smartboxa in nastavitve tipk na daljincu.

Nastavitve Vmesnik
Izbira Funkcionalnosti Tipk

Izbirate lahko med 4 kombinacij delovanja tipk na daljincu.

Izbira 1

Daljinec Izbira1

Izbira 2

Daljinec Izbira2

Izbira 3

Daljinec Izbira3

Izbira 4

Daljinec Izbira4

Nastavitve zvoka in videa

V zavihku Zvok in video lahko:

  • uredite privzeti jezik zvoka na TV-programu (v primeru, če vsebina to omogoča)
  • privzete podnapise (če vsebina to podpira)
  • privzeto nastavitev zvoka (digitalni stereo ali zvok domačega kina, kjer zvok uravnavate na daljincu domačega kina)
  • privzeti način prikaza videovsebin (SD - standardna ločljivost, HD - visoka ločljivost ali UHD - ultra visoka ločljivost, 4K)
  • nastavitve zaslona (razpon med 720p@60 in 2160p@60).
Nastavitve Zvok In Video
Zvok In Video 2
Profil vmesnika

V meniju Profil lahko:

  • urejate obstoječi profil,
  • dodate nov profil,
  • spremenite PIN-kodo (starševska začita).

Več o urejanju in dodajanju profilov je na voljo na https://www.telekom.si/pomoc-in-podpora/teme-pomoci/televizija/neo/profili.

Profil

Račun

V meniju Račun lahko preverite:

  • naročeni paket
  • šifro SPP
  • kontaktni E-naslov
  • naročeno programsko shemo
  • naročeno/e programsko/e opcijo/e


Naročena programska shema in/ali programska opcija je obarvna sivo.

Za spremembo oziroma naročilo programske sheme in/ali opcije le-to izberite s pomočjo smernih tipk na daljincu (shema ali opcija se obarva modro). Izbrano shemo/opcijo potrdite s pritiskom tipke OK na daljincu. V naslednjem koraku se prikažeta opis in cena programske sheme oziroma opcije.

Potrdite gumb NAROČITE ZDAJ ZA (prikazana cena izbrane sheme oziroma opcije), vpišite svojo PIN-kodo in potrdite naročilo s pritiskom tipke OK na daljincu. Na zaslonu se izpiše: Nakup je v teku. Po uspešnem nakupu se izpiše: Hvala za naročilo. S pritiskom na tipko OK na daljincu boste izbrali gumb Predvajaj (ime programske sheme oziroma opcije) ter čez nekaj sekund že spremljali naročeno programsko shemo oziroma opcijo.

Sklop Racuni

Omrežne nastavitve

V meniju Omrežje lahko preverite:

  • ali je vzpostavljena omrežna povezava
  • ali je vzpostavljena povezava do interneta
  • IP-naslov
  • MAC-naslov naprave.
Wifi

Pregled podrobnosti o napravi

V meniju Vizitka lahko:

  • preverite tehnične podatke o napravi (različica programske opreme, ID – MAC-naslov naprave, različica daljinca, stanje baterije)
  • prekinete povezavo z daljincem (ponovno uparjenje daljinca, zamenjava daljinca)
  • ponastavite NEO Smartbox na tovarniške nastavitve.
Vizitka