Navodila za uporabo spletnih mest in mobilnih aplikacij

Spletna mesta in mobilne aplikacije Telekoma Slovenije so namenjena uporabnikom naših storitev in tistim, ki bi to želeli postati. V nadaljevanju ključne informacije o posameznih spletnih mestih in mobilnih aplikacijah s smernicami za uporabo.

Enotna prijava

Enotna prijava na https://prijava.telekom.si je namenjena registraciji novih uporabnikov in hkrati t.i. enotni prijavi, ki povezuje spletna mesta in mobilne aplikacije Telekoma Slovenije – telekom.si, Moj Telekom, E-trgovino in neo.io. Enotna prijava omogoča, da registrirani uporabniki po vpisu e-naslova in gesla ter varnostne SMS-kode za dvostopenjsko avtentikacijo, če je ta zahtevana, nemoteno prehajajo med spletnimi mesti ali mobilnimi aplikacijami.

Registrirani uporabniki na https://prijava.telekom.si urejajo tudi nastavitve profila – mobilne številke za prijavo, spremembo gesla ali e-naslova in izbris profila.

Registracija novega uporabnika

V postopku registracije na https://prijava.telekom.si/ uporabnik določi e-naslov in geslo za dostop do spletnih mest in mobilnih aplikacij ter se strinja s Pogoji uporabe spletnih mest in mobilnih aplikacij Telekoma Slovenije, d.d., hkrati pa potrdi, da je seznanjen s temi navodili, da z njimi soglaša ter da ga njihove določbe zavezujejo. Za potrditev veljavnosti e-naslova in zaključek registracije uporabnik prejme e-pošto s povezavo, s potrditvijo katere ustvari svoj profil. Potrditev registracije je omejena z veljavnostjo 30 dni.

Prijava v spletna mesta in mobilne aplikacije

Uporabniki ob izbiri prijave na naša spletna mesta ali v mobilne aplikacije opravijo prijavo na https://prijava.telekom.si, po vpisu e-naslova in gesla ter varnostne kode, če je ta zahtevana, obisk nadaljujejo kot prijavljeni uporabniki.

Sprememba e-naslova za prijavo

Registrirani uporabnik lahko kadarkoli spremeni e-naslov ali geslo za enotno prijavo. Za spremembo e-naslova uporabnik po prijavi na https://prijava.telekom.si v sklopu Moj profil izbere možnost urejanja profila in spremembo e-naslova za prijavo. Na obstoječi e-naslov za prijavo prejme potrditveno povezavo za vpis novega e-naslova in potrdi spremembo e-naslova. Če dostopa do obstoječega e-naslova za prijavo uporabnik nima, lahko spremembo uredi z vlogo za urejanje dostopov za Moj Telekom ali z dopisom na info@telekom.si.

Sprememba gesla

Za spremembo gesla za dostop uporabnik po prijavi na https://prijava.telekom.si v sklopu Moj profil izbere možnost Urejanje profila in nato Geslo – vpiše staro in novo geslo za prijavo, s potrditvijo je sprememba gesla urejena.

V primeru pozabljenega gesla uporabnik na https://prijava.telekom.si ali v mobilni aplikaciji izbere možnost ‘Ste pozabili geslo?’ in vpiše e-naslov za prijavo. Na e-naslov prejme povezavo za ponastavitev gesla. Po potrditvi povezave določi novo geslo za prijavo. Prejeta povezava za ponastavitev gesla je veljavna 1 uro in omogoča spremembo gesla le 1-krat.

Izbris profila

Uporabnik, ki želi izbrisati svoj profil, po prijavi na https://prijava.telekom.si v sklopu Moj profil izbere možnost Urejanje profila in nato Izbris profila. Po potrditvi izbrisa je profil trajno izbrisan. Izbris profila lahko uporabnik uredi tudi z Vlogo za urejanje dostopov za Moj Telekom. Z istim e-naslovom lahko uporabnik kadarkoli ponovno opravi registracijo novega uporabnika na https://prijava.telekom.si.

Telekom Slovenije si pridružuje pravice za poziv k ponovni prijavi na https://prijava.telekom.si v primerih, ko uporabnik s svojim profilom nima urejenega dostopa do nobenega naročniškega ali predplačniškega razmerja v Mojem Telekomu in ko več kot 12 mesecev ni opravil prijave na https://prijava.telekom.si. Poziv pošljemo na e-naslov registriranega uporabnika. V primeru neodzivnosti uporabnika se lahko uredi izbris profila.

Moj Telekom

Moj Telekom je namenjen uporabnikom storitev Telekoma Slovenije za samostojno upravljanje z naročniškimi in predplačniškimi razmerji Mobi Telekoma Slovenije. Dosegljiv je na https://moj.telekom.si in kot mobilna aplikacija na napravah z operacijskim sistemom iOS in Android.

Moj Telekom omogoča uporabnikom storitev Telekoma Slovenije samostojno, enostavno in hitro urejanje sprememb, in sicer:

  • pregled, vklop in izklop storitev,

  • plačevanje mesečnih računov za storitve Telekoma Slovenije (zasebni uporabniki, samostojni podjetniki in manjša podjetja),

  • pregled mesečnih računov za zadnjih 24 mesecev,

  • naročilo e-računa,

  • reševanje tehničnih težav z digitalnim svetovalcem Maksom,

  • oddajo in pregled reklamacij,

  • včlanitev v program zvestobe in koriščenje ugodnosti,

  • in drugo.

Obseg storitev in funkcionalnosti je lahko odvisen od načina in vrste dostopa v Moj Telekom.

Postopek registracije in pridobitev dostopa do razmerij in storitev Telekoma Slovenije

Pogoj za uporabo Mojega Telekoma je opravljena registracija na https://prijava.telekom.si, ki je opisana v poglavju Enotna prijava.

Registracija je za naročnike oziroma uporabnike storitev Telekoma Slovenije možna tudi s hitro registracijo, ki je podrobneje opisana v nadaljevanju.

SI-PASS

Nacionalni sistem SI-PASS je namenjen preverjanju identitete uporabnikov in digitalni prijavi, pri tem pa zagotavlja visoko stopnjo varnosti, različne vrste prijav in enostavno uporabo. Spletna mesta in mobilne aplikacije uporabnikom omogočajo registracijo in prijavo v spletna mesta. Pogoj za prijavo je urejen uporabniški račun SI-PASS (elektronska osebna izkaznica, smsPASS oz. digitalno potrdilo).

S SI-PASS je omogočena registracija in prijava uporabnikov na https://prijava.telekom.si, spletno mesto telekom.si, Moj Telekom na https://moj.telekom.si in mobilna aplikacija Moj Telekom, E-trgovina in neo.io.

Ključne prednosti:

  • pridobitev takojšnjega polnega dostopa do storitev Telekoma Slovenije za naročnike, ki še niso registrirani na https://prijava.telekom.si oziroma nimajo urejenega polnega dostopa do svojih naročniških razmerij,

  • uporabniki s prijavo prek sistema SI-PASS enotno dostopajo v različne spletne portale javne uprave in nekaterih izbranih ponudnikov storitev, zato jim ni treba uporabljati različnih uporabniških imen in gesel za vsako posamezno storitev,

  • visoka stopnja varnosti, skladna z evropsko zakonodajo.

Ob izbiri registracije ali prijave s SI-PASS je uporabnik preusmerjen v sistem SI-PASS, kjer lahko izbere:

  • digitalno potrdilo,

  • smsPASS,

  • elektronska osebna izkaznica z mobilno aplikacijo,

  • elektronska osebna izkaznica s čitalnikom kartic.

Sistem SI-PASS preveri, ali se podatki računu SI-PASS ujemajo s podatki v sistemu Telekoma Slovenije, in sicer po e-naslovu in davčni številki. Novi uporabniki, ki so hkrati naročniki storitev Telekoma Slovenije, s prijavo SI-PASS pridobijo takojšen polni dostop do vseh storitev in razmerij, za obstoječe uporabnike pa prijava SI-PASS velja kot dodaten način prijave.

Pridobitev dostopa do storitev Telekoma Slovenije

Registrirani uporabniki Mojega Telekoma, ki so naročniki storitev Telekoma Slovenije, lahko pridobijo polni dostop do svojih storitev v Mojem Telekomu na naslednje načine:

1. Samostojno v Mojem Telekomu

Naročnik oz. uporabnik storitev Telekoma Slovenije odda zahtevek za polni dostop v Mojem Telekomu na moj.telekom.si ali v mobilni aplikaciji Moj Telekom.

Po prijavi na https://prijava.telekom.si naročnik oz. uporabnik v Mojem Telekomu odda zahtevek za pridobitev polnega dostopa, pri čemer mora vpisati svojo šifro naročnika SPP. Šifra naročnika SPP je oznaka, pod katero Telekom Slovenije vodi razmerja naročnikov in uporabnikov storitev Telekoma Slovenije. Šifra naročnika SPP je navedena na mesečnem računu Telekoma Slovenije. Naročniki mobilnih storitev lahko šifro naročnika SPP pridobijo tudi prek SMS-a, tako da na številko 1919 pošljejo ključno besedo SPP, dodajo presledek in navedejo davčno številko.

Pridobitev polnega dostopa je omogočena na naslednje načine:

  • po pošti s kodo Telekom ID*

Naročnik storitev Telekoma Slovenije ali uporabnik predplačniških storitev Mobi, prejme prvi del kode Telekom ID po priporočeni pošti na naslov stalnega prebivališča naročnika/sedeža podjetja. Po vpisu prvega dela kode Telekom ID v Moj Telekom prejme uporabnik na svoj e-naslov še drugi del kode Telekom ID. Po vpisu drugega dela kode Telekom ID v Moj Telekom ima uporabnik urejen polni dostop do naročniških oz. predplačniških razmerij Mobi.

  • na prodajnih mestih Telekoma Slovenije s kodo Telekom ID*

Osebni prevzem prvega dela kode Telekom ID je mogoč na vseh prodajnih mestih Telekoma Slovenije. Po vpisu prvega dela kode v Moj Telekom uporabnik na e-naslov za dostop prejme še drugi del kode. Po vpisu drugega dela kode v Moj Telekom ima uporabnik urejen polni dostop do naročniških oz. predplačniških razmerij Mobi.

  • z e-certifikatom

Naročnik storitev Telekoma Slovenije lahko pridobi polni dostop tudi z e-certifikatom (HALCOM-CA, POŠTA®CA, SI-TRUST, SIGOV-CA in Rekono). Po elektronskem podpisu ima uporabnik urejen polni dostop do naročniških oz. predplačniških razmerij Mobi.

  • z videoidentifikacijo

Uporabnik, ki je polnoletni naročnik storitev Telekoma Slovenije in je zasebni uporabnik, lahko polni dostop pridobi tudi z videoidentifikacijo. Za izvedbo potrebuje napravo s kamero, mikrofonom in zvočnikom ter veljavni osebni dokument (osebna izkaznica ali potni list ali vozniško dovoljenje, izdano po 13. 7. 2009). V postopku videoidentifikacije se vzpostavi zveza z klicnim centrom, v sklopu katere se preveri ujemanje podatkov uporabnika s podatki o naročniku Telekoma Slovenije in s podatki na osebnem dokumentu. Videoidentifikacija je na voljo ob delovnih dneh od 8. do 20. ure in ob sobotah od 8. do 16. ure.

*Koda Telekom ID je unikatni identifikator registriranega uporabnika in je namenjena verifikaciji za povezavo posameznega profila s posamezno šifro naročnika SPP. Izdana koda Telekom ID ima veljavnost 30 dni od oddaje zahtevka, kar pomeni, da jo mora uporabnik v tem času vpisati v Moj Telekom. Po preteku 30 dni vpis kode Telekom ID ni več mogoč, uporabnik pa mora oddati nov zahtevek za izdajo kode Telekom ID. Za posamezno šifro naročnika SPP je lahko za Moj Telekom izdana le ena koda Telekom ID.

Če naročnik v zahtevek za polni dostop v Mojem Telekomu vpiše šifro naročnika SPP, ki pripada drugemu naročniku storitev Telekoma Slovenije, se lahko za pomoč tako naročnik, ki je oddal zahtevek, kot tudi naročnik, katerega šifra naročnika SPP je bila vpisana, obrneta na info@telekom.si ali na 041700700.

 

2. Osebno na prodajnem mestu Telekoma Slovenije

Hitra registracija na prodajnem mestu za naročnike storitev Telekoma Slovenije

Naročnik storitev Telekoma Slovenije lahko na prodajnem mestu Telekoma Slovenije odda vlogo za hitro registracijo v Moj Telekom. Naročnik določi e-naslov za prijavo, na katerega nato prejme povezavo za zaključek hitre registracije. Po potrditvi povezave določi geslo za prijavo in potrdi strinjanje s pogoji. S tem ustvari svoj profil in pridobi dostop do svojih naročniških razmerij. Če prejete povezave za zaključek hitre registracije ne potrdi v roku 30 dni, hitra registracija ni uspešna. Za ponovno hitro registracijo mora naročnik ponoviti celoten postopek registracije.

 

Hitra registracija prek klicnega centra za naročnike storitev Telekoma Slovenije

Naročnik storitev Telekoma Slovenije lahko uredi hitro registracijo v Moj Telekom s klicem v klicni center Telekoma Slovenije. Naročnik določi e-naslov za prijavo, na katerega nato prejme povezavo za zaključek hitre registracije in pridobitev polnega dostopa do svojih naročniških razmerij pri Telekomu Slovenije. Po potrditvi povezave določi geslo za prijavo in potrdi strinjanje s pogoji. S tem ustvari svoj profil. Če prejete povezave za zaključek registracije ne potrdi v roku 30 dni, hitra registracija ni uspešna. Za ponovno registracijo mora naročnik ponoviti celoten postopek registracije.

Po zaključeni hitri registraciji naročnik v roku treh delovnih dni na naslov stalnega prebivališča/sedeža podjetja po priporočeni pošti prejme prvi del kode Telekom ID. Po vpisu prvega dela kode v Moj Telekom prejme na svoj e-naslov še drugi del kode. Po vpisu drugega dela kode v Moj Telekom pridobi dostop do svojih naročniških razmerij. Izdana koda Telekom ID ima veljavnost 30 dni od potrditve registracije v Moj Telekom. Po preteku 30 dni vpis kode Telekom ID ni več mogoč, naročnik mora oddati nov zahtevek za pridobitev polnega dostopa za svoja razmerja in storitve ali obiskati prodajno mesto Telekoma Slovenije.

 

3. Pridobitev dostopa za uporabnike predplačniških storitev Mobi

Registrirani uporabnik Mojega Telekoma, ki je uporabnik predplačniških storitev Mobi, lahko svoj profil in razmerja poveže na dva načina:

 

Dodelitev pravic za dostop drugim uporabnikom

Naročniki storitev Telekoma Slovenije lahko pravice za dostop do svojih razmerij v Mojem Telekomu dodelijo tudi drugim registriranim uporabnikom na https://prijava.telekom.si. Dodeljene pravice za dostop drugim uporabnikom lahko naročnik, ki je pravice dodelil, kadarkoli prekliče ali spremeni nivo dostopa. Pravice za dodelitev dostopa za vpogled v podatke in možnost upravljanja razmerij lahko naročnik uredi v Mojem Telekomu ali z vlogo za urejanje dostopov za Moj Telekom, in sicer za vsako posamezno naročniško razmerje.

Urejanje dostopov v Mojem Telekomu se izvaja na nivoju posameznega razmerja v sklopu Pravice za dostop, in sicer:

  • Dodelitev pravic drugemu uporabniku

Po vpisu e-naslova registriranega uporabnika, ki mu želi naročnik dodeliti pravice za dostop, sta na izbiro dva nivoja dostopa:

  • Polni dostop

S polnim dostopom drug uporabnik pridobi vpogled v podatke o naročnikovem razmerju in možnost celovitega urejanja ter naročanja storitev. V tem primeru lahko s strani uporabnika nastanejo dodatne finančne obveznosti, za katere je odgovoren naročnik.

  • Omejeni dostop

Z omejenim dostopom drug uporabnik pridobi delni vpogled v podatke o naročnikovem razmerju, vendar z omejeno možnostjo urejanja in naročanja storitev.Na vpisani e-naslov uporabnik, ki mu naročnik želi dodeliti pravice za dostop, prejme e-pošto z obvestilom, da mu želi naročnik prikazanega razmerja dodeliti pravice za dostop v Mojem Telekomu. Po potrditvi je dostop urejen.

  • Preklic ali sprememba nivoja dostopa za uporabnike z že dodeljenimi pravicami

Na nivoju posameznega razmerja so v sklopu Pravice za dostop prikazani e-naslovi uporabnikov, ki imajo urejen dostop. Uporabnik lahko spremeni nivo dostopa ali pravice za dostop prekliče.

V primeru začasnega ali dokončnega izklopa posameznega razmerja se lahko registriranemu uporabniku na https://prijava.telekom.si delno ali v celoti onemogoči dostop do podatkov v Mojem Telekomu na https://moj.telekom.si in v mobilni aplikaciji Moj Telekom.

Mobilna aplikacija Moj Telekom

Mobilna aplikacija Moj Telekom je javno dostopna, pogoj za uporabo ni naročniško ali predplačniško razmerje Telekoma Slovenije. Pogoj za prvo prijavo v mobilno aplikacijo Moj Telekom je strinjanje s Pogoji uporabe spletnih mest in mobilnih aplikacij Telekoma Slovenije, d.d.. Z uporabo mobilne aplikacije Moj Telekom uporabnik potrjuje tudi, da je seznanjen s temi navodili, ki so objavljena na spletnem mestu https://www.telekom.si/pomoc/moj-telekom/navodila-za-uporabo-mojega-telekoma, da z njimi soglaša ter da ga njihove določbe zavezujejo. V nasprotnem primeru Telekom Slovenije uporabniku odsvetuje uporabo mobilne aplikacije Moj Telekom.

Naročnikom oziroma uporabnikom storitev Telekoma Slovenije mobilna aplikacija Moj Telekom omogoča pregled, urejanje in spreminjanje podatkov ter spremembe in naročanje storitev. Pogoj za uporabo mobilne aplikacije Moj Telekom je registracija na https://prijava.telekom.si in prijava z e-naslovom in geslom. Obseg funkcionalnosti in vsebin je odvisen od urejenega dostopa do naročniških in/ali predplačniških razmerij Telekoma Slovenije.

Mobilna aplikacija Moj Telekom zaradi tehničnih omejitev ne deluje na nekaterih operacijskih sistemih. Pri nadgradnjah je uporabnik o novi različici mobilne aplikacije Moj Telekom obveščen prek aplikacije ali pa se posodobitev izvede samodejno.

 

Moj Telekom in poslovni uporabniki

Naročniki mobilnih storitev z ločenim računom

Za poslovne uporabnike, ki so naročniki mobilnih storitev in imajo ločeni račun, veljajo pri dostopu in upravljanju v Mojem Telekomu posebnosti. Dostop do osnovnega računa in ločenega računa se ureja ločeno. Dostop do osnovnega računa lahko uredi poslovni uporabnik kot naročnik osnovnega računa, dostop za ločeni račun pa uporabnik kot naročnik ločenega računa, in sicer na načine, opisane v teh navodilih. Naročnik osnovnega računa ima dostop z možnostjo upravljanja le na osnovnem računu, naročnik ločenega računa pa dostop do dela podatkov na osnovnem računu in vseh podatkov na ločenem računu.

Veliki poslovni uporabniki

Veliki poslovni uporabniki imajo v Mojem Telekomu omogočeno varno upravljanje z razmerji ter storitvami Telekoma Slovenije:

  • prilagojen iskalnik po razmerjih,

  • prilagojena poročila,

  • sklepane novih naročniških razmerij,

  • množično upravljanje z razmerji,

  • in še mnogo več.

Predstavitev Mojega Telekoma in ureditev dostopov poslovni uporabniki najhitreje uredijo s svojim svetovalcem pri Telekomu Slovenije.

 

Program zvestobe

V Mojem Telekomu se registrirani uporabniki na https://prijava.telekom.si, ki so naročniki storitev Telekoma Slovenije in imajo urejen polni dostop do svojih razmerij v Mojem Telekomu, lahko včlanijo v program zvestobe Telekoma Slovenije. Pogoj za včlanitev v program zvestobe je strinjanje s Pogoji programa zvestobe Telekoma Slovenije. V Mojem Telekomu je za člane programa zvestobe omogočeno upravljanje s članstvom v programu zvestobe, in sicer pregledovanje stanja točk, menjava točk za ugodnosti ter zgodovina.

Mobilna aplikacija Moj Mobi

Mobilna aplikacija Moj Mobi je namenjena uporabnikom za upravljanje s predplačniškimi računi Mobi, in sicer za:

  • obstoječe uporabnike z enim ali več računov Mobi

Uporabnik Mobi vpiše svojo mobilno številko in nato še prejeto SMS kodo, hkrati določi tudi PIN za prijavo. Ob prvi prijavi uporabnik izbere ustrezno biometrično zaščito (prepoznava obraza ali prstnega odtisa), ob vsaki naslednji poteka prijava z biometričnim elementom ali kodo PIN.

  • nove uporabnike z izbiro nove številke Mobi

Uporabnik v aplikaciji Moj Mobi izbere, da želi novo številko Mobi in sledi navodilom, izbira lahko med eSIM, kar uredi na daljavo ali klasično kartico SIM, zaradi česar mora obiskati prodajno mesto.

  • nove uporabnike, ki v aplikaciji Moj Mobi uredijo prenos številke od drugih slovenskih operaterjev

Uporabnik v aplikaciji Moj Mobi izbere, da želi prenos obstoječe številke od drugega operaterja. Vpiše svojo mobilno številko in prejeto SMS kodo, za nadaljevanje je zahtevan tudi vnos PUK kode. Uporabnik sledi navodilom, izbira lahko med eSIM, kar uredi na daljavo ali klasično kartico SIM, ki jo prejme po pošti.

Mobilna aplikacija Moj Mobi podpira 8 jezikov.

E-trgovina Telekoma Slovenije

Registrirani uporabniki na https://prijava.telekom.si se z e-naslovom in geslom lahko prijavijo v E-trgovino Telekoma Slovenije na naslovu https://www.telekom.si/e-trgovina. Registrirani uporabniki nakupujejo izdelke v E-trgovini v skladu s Pogoji nakupa blaga in storitev.

 

NEO

Registrirani uporabniki na https://prijava.telekom.si, ki imajo v Mojem Telekomu urejen polni dostop za šifro naročnika SPP, na kateri je eno ali več fiksnih razmerij s storitvijo televizija, in/ali imajo dodeljene pravice za dostop do enega ali več fiksnih razmerij s storitvijo televizija s strani drugega naročnika, z e-naslovom in geslom za prijavo dostopajo do spletnega mesta neo.io in mobilne aplikacije NEO. Obseg vsebin je lahko odvisen od naročniškega paketa posameznega fiksnega razmerja Telekoma Slovenije, za katerega je urejen dostop. Uporabniki, ki so jim s strani naročnikov dodeljene omejene pravice za dostop do fiksnih in/ali mobilnih razmerij, lahko na spletnem mestu neo.io in v mobilni aplikaciji NEO spremljajo enake vsebine kot uporabniki s polnimi pravicami za dostop.

 

Uporabniki spletnih mest in mobilnih aplikacij lahko v primeru težav pri registraciji, prijavi ali uporabi storitev pišejo na info@telekom.si ali pokličejo na 041700700.