Registracija SI-PASS
Registracijo v Moj Telekom lahko opravite tudi z računom SI-PASS in takoj pridobite polni dostop do storitev, ki jih uporabljate.
Še niste registrirani?
Moj Telekom
Za registracijo je dovolj le vaš e-naslov.
Registrirate se na tej povezavi.
Vpišite svoj e-naslov in določite geslo za prijavo. Zaradi varnosti naših uporabnikov je registracija v Moj Telekom mogoča z izbiro močnega gesla.
Na e-naslov boste prejeli povezavo za potrditev e-naslova in s tem zaključili registracijo v Moj Telekom.
Registracija SI-PASS
Registracijo v Moj Telekom lahko opravite tudi z računom SI-PASS in takoj pridobite polni dostop do storitev, ki jih uporabljate.
Zakaj Moj Telekom?
Moj Telekom vam omogoča samostojno urejanje vseh vaših razmerij pri Telekomu Slovenije na enem mestu – v mobilni aplikaciji ali na moj.telekom.si. Poskrbeli smo, da je urejanje storitev, ki jih uporabljate, hitro in pregledno. Prijava v Moj Telekom je del enotne prijave v spletna mesta in mobilne aplikacije Telekoma Slovenije – z e-naslovom in geslom lahko nakupujete tudi v E-trgovini in dostopate v mobilno aplikacijo NEO ter na neo.io.
Uporabljate naše storitve, vendar je naročnik nekdo drug?
Če uporabljate naše storitve drugega naročnika (Druga številka, NEO), vam lahko naročnik omogoči dostop za Moj Telekom, vi pa le opravite registracijo. Preverite, kako.
Eno razmerje in dostop za več uporabnikov?
Naročniki fiksnih in/ali mobilnih storitev lahko dostop do svojih naročniških razmerij dodelite tudi drugim registriranim uporabnikom Mojega Telekoma.
Izbirate lahko med:
Izberite razmerje, ki mu želite dodeliti pravice za dostop.
Izberite Dodaj uporabnika.
Vpišite e-naslov uporabnika in nato izberite vrsto dostopa.
Uporabnik bo na e-naslov prejel povezavo, na kateri bo sprejel pravice za dostop, o čemer boste obveščeni na svoj e-naslov.
Pravice za dostop lahko kadarkoli prekličete ali le spremenite vrsto dostopa.
Sprememba e-naslova za prijavo
V sklopu Moj profil izberite Podatke za prijavo. Za spremembo e-naslova boste prejeli povezavo na svoj e-naslov in nato določili novega. Če dostopa do e-naslova, s katerim ste registrirani v Moj Telekom, nimate več, nam pišite na info@telekom.si.
Navodila za uporabo Mojega Telekoma
Navodila za uporabo Mojega Telekoma so dostopna tukaj.
Sprememba gesla
Za spremembo gesla za Moj Telekom v sklopu Moj profil izberite možnost Sprememba gesla in določite novo geslo.
Če ste geslo za prijavo pozabili, na prijavni strani izberite možnost Ste pozabili geslo? ali kliknite tukaj. Na e-naslov boste prejeli povezavo, na kateri določite novo geslo za dostop. Če do e-naslova, s katerim ste registrirani v Moj Telekom, nimate več dostopa, nam pišite na info@telekom.si.
Če želite spremeniti geslo internetne povezave ali poštnega predala, preverite, kako to storite.
Kaj storiti, če pozabim geslo?
Če ste pozabili geslo za Moj Telekom, na prijavni strani izberite Ste pozabili geslo? ali kliknite tukaj.
Če do e-naslova, s katerim ste registrirani v Moj Telekom, nimate več dostopa, nam pišite na info@telekom.si.
Če ste pozabili geslo internetne povezave ali poštnega predala, preverite, kako ga spremenite.
Naročnik mobilne številke je podjetje, v katerem sem zaposlen. Kako lahko v Mojem Telekomu pridobim dostop do tega razmerja?
Pravice za dostop vam lahko dodeli le naročnik razmerja, in sicer v Mojem Telekomu ali z obrazcem. Izjema ste naročniki mobilnih storitev, ki imate vključen ločeni račun. Naročniki z ločenim računom lahko samostojno pridobite polni dostop do ločenega računa za svoje razmerje.
Če želite svoj profil povezati z razmerji drugih naročnikov, vam mora pravice za dostop dodeliti naročnik teh razmerij.
Ali lahko svoj profil povežem z več šiframi naročnika SPP?
To ni mogoče, z enim e-naslovom je mogoče urediti polni dostop do razmerij na le eni šifri naročnika SPP. Izjema so veliki Poslovni uporabniki, ki dostope urejajo s svojim svetovalcem.