Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Prenos dobroimetja med računi Mobi

Prenesite dobroimetje s svojega računa Mobi na drug račun Mobi.

Prenos dobroimetja lahko uredite v aplikaciji Moj Mobi, na spletnem mestu Moj Telekom ali z ukaznim nizom na svojem mobitelu.

Aplikacija Moj Mobi

Mobilna aplikacija Moj Mobi vam omogoča, da vse v zvezi z računi Mobi urejate na enem mestu: upravljate enega ali več računov Mobi, spremljate dobroimetje in količine, napolnite račun Mobi sebi ali drugim, izberete paket ter zakupe v Sloveniji in tujini, naročite eSIM, prenesete številko od drugega operaterja, shranite kartice za prihodnje polnitve ...

Mobi Vstopni Banner 2900X2900

Prenesete lahko poljubni znesek, ki je zaokrožen na polno evrsko vrednost. Pri enkratnem prenosu lahko prenesete največ 20 € in opravite največ 5 prenosov na dan.

Prenos dobroimetja med predplačniškimi računi je brezplačen.

Prenos dobroimetja ne podaljšuje veljavnosti predplačniškega računa na številki, ki prejme dobroimetje.

Dobroimetje lahko prenašate, če je stanje na vašem računu Mobi najmanj enako znesku, ki ga želite prenesti na drugo številko Mobi.

Kako urediti prenos dobroimetja?

Prenos dobroimetja v aplikaciji Moj Mobi

V sklopu Dobroimetje izberite Prenos dobroimetja.

 

Prenos dobroimetja v Mojem Telekomu

Prijavite se v spletno mesto Moj Telekom. Izberite svoj račun Mobi in v sklopu Klici in sporočila izberite Prenos dobroimetja.

Vpišite številko Mobi in znesek ter potrdite prenos.

 

Prenos dobroimetja z ukaznim nizom

V mobitel vtipkajte *132*znesek, ki ga prenašate* številko Mobi, na katero dobroimetje prenašate# in pritisnite tipko za klic. Za potrditev ponovno vtipkajte *132# in pritisnite tipko za klic.

S potrditvijo prenosa dobroimetja je prenos na drugo številko Mobi dokončen, zato vam svetujemo previdnost pri vnosu številke Mobi.

O prenosu dobroimetja sta pošiljatelj in prejemnik obveščena z SMS-om.

Pomoč in informacije

Dobroimetje lahko prenašate, če ste prej opravili prvo aktivacijo številke Mobi in če ni minilo več kot 90 dni od zadnje polnitve oziroma uspešnega podaljšanja veljavnosti računa Mobi.

Dobroimetje lahko prejmete, če na vaši številki Mobi ni minilo več kot 270 dni od zadnje polnitve ali zadnjega podaljšanja veljavnosti računa Mobi.

Če prenosa dobroimetja ne želite uporabljati, s števike Mobi pokličite 121 in storitev vam bomo izključili. Ponovni vklop je mogoč le s pisnim zahtevkom.

Če je številka Mobi v fazi prenosljivosti, prenos dobroimetja s številke ni več mogoč.

Prenos Dobroimetja Mobi
Se vam je na računu Mobi nabralo preveč denarja? Lahko ga prenesete na drug račun Mobi in nekomu polepšate dan.