Preusmeritev klica se izključuje s storitvijo Zgrešeni klic. Če želite vključiti preusmeritev klicev, najprej izključite storitev Zgrešeni klic, če je vključena.
Storitev Zgrešeni klic se izključuje s storitvijo Preusmeritev klica. Če želite vključiti storitev Zgrešeni klic, najprej izključite preusmeritev klicev, če je vključena.
Brezpogojna preusmeritev klica se izključuje s preusmeritijo ob zasedeni liniji in preusmeritvijo v primeru neodgovorjenega klica. Če želite vključiti brezpogojno preusmeritev klica, izključite preusmeritev ob zasedeni liniji in preusmeritev v primeru neodgovorjenega klica, če sta vključeni.
Preusmeritev ob zasedeni liniji in preusmeritev v primeru neodgovorjenega klica se izključujeta z brezpogojno preusmeritvijo klica. Če želite vključiti preusmeritev ob zasedeni liniji ali preusmeritev v primeru neodgovorjenega klica, izključite brezpogojno preusmeritev klica, če je vključena.
Preusmeritev je možno vključiti le na slovenske telefonske številke.
Preusmeritev klica je storitev, s katero si lahko klice na vašo številko preusmerite na katerokoli stacionarno ali mobilno številko ali na storitev glasovna pošta. Preusmeritev za IP-telefonijo lahko aktivirate v Mojem Telekomu (IP-telefonija) in prek voip.telekom.si za poslovne pakete. Preusmeritve na IP-telefoniji, poslovni IP-telefoniji in fiksni telefoniji (PSTN/ISDN) lahko vključite ali izključite tudi z ukaznimi nizi:
Omogoča preusmeritev vseh klicev na drugo izbrano telefonsko številko, glasovno pošto ali prenosni telefon.
Tudi ko ste zunaj ali se pogovarjate po telefonu, ste s pomočjo storitve Brezpogojna preusmeritev takoj dosegljivi na drugi telefonski številki, kamor se preusmerijo vsi vaši klici.
Aktivacija
Dvignite slušalko in vtipkajte *21*
Vtipkajte telefonsko številko, na katero želite preusmeriti klice, in pritisnite #
Ko zaslišite stalen pisk ali »Naročilo sprejeto. Hvala«, je preusmeritev vključena (aktivirana). Slušalko odložite oziroma prekinite klic in preverite delovanje.
Deaktivacija
Dvignite slušalko in vtipkajte #21#
Ko zaslišite stalen pisk ali »Naročilo sprejeto. Hvala«, je preusmeritev izključena (deaktivirana). Slušalko odložite oziroma prekinite klic in preverite delovanje.
Omogoča preusmeritev vseh klicev na drugo izbrano telefonsko številko, glasovno pošto ali prenosni telefon.
Aktivacija
Dvignite slušalko in vtipkajte *61*
Vtipkajte telefonsko številko, na katero želite preusmeriti klice, in pritisnite #
Ko zaslišite stalen pisk ali »Naročilo sprejeto. Hvala«, je preusmeritev vključena (aktivirana). Slušalko odložite oziroma prekinite klic in preverite delovanje.
Deaktivacija
Dvignite slušalko in vtipkajte #61#
Ko zaslišite stalen pisk ali »Naročilo sprejeto. Hvala«, je preusmeritev izključena (deaktivirana). Slušalko odložite oziroma prekinite klic in preverite delovanje.
Preverjanje vpisa
Da bi se prepričali, ali je storitev aktivirana (vključena), dvignite slušalko in pritisnite *#61#
Ko zaslišite stalen pisk ali »Naročilo sprejeto. Hvala«, je preusmeritev klica po določenem številu pozivov vključena (aktivirana). Slušalko odložite oziroma prekinite klic in preverite delovanje.
Če zaslišite tonski signal, preusmeritev ni vključena.
Aktivacija
Dvignite slušalko in vtipkajte *67*
Vtipkajte telefonsko številko, na katero želite preusmeriti klice, in pritisnite #
Ko zaslišite stalen pisk ali »Naročilo sprejeto. Hvala«, je preusmeritev vključena (aktivirana). Slušalko odložite oziroma prekinite klic in preverite delovanje.
Deaktivacija
Dvignite slušalko in vtipkajte #67#
Ko zaslišite stalen pisk ali »Naročilo sprejeto. Hvala«, je preusmeritev izključena (deaktivirana). Slušalko odložite oziroma prekinite klic in preverite delovanje.
Preverjanje vpisa
Da bi se prepričali, ali je storitev aktivirana (vključena), dvignite slušalko in pritisnite *#67#
Ko zaslišite stalen pisk ali »Naročilo sprejeto. Hvala«, je preusmeritev vključena (aktivirana). Slušalko odložite oziroma prekinite klic in preverite delovanje.
Na vaši telefonski številki lahko omejite nekatere odhodne klice. Omejitve za IP-telefonijo aktivirate v Mojem Telekomu (IP-telefonija) in prek voip.telekom.si za poslovne pakete. Na fiksni telefoniji je omejitev možno vključiti na podlagi izpolnjene Vloge za izvedbo omejitev odhodnih klicev, ki jo najdete na povezavi https://ts.si/vloga-omejitev.