Vklop na zaupanje So vaše storitve začasno izključene? Ker vam zaupamo, jih lahko zasebni uporabniki po izvedenem plačilu sami vključite. Strošek vklopa se zaračuna po ceniku. Kako vključite storitve? Če kličete s številke, ki je izklopljena, vas odzivnik vodi do vklopa storitve. Če kličete s katerekoli druge številke, ki ni izklopljena, na številko 041 700 704 ali 01 472 2341 (izterjave) in izberete možnost 1, vas odzivnik vodi k vklopu storitev. Pri vklopu storitev morate sporočiti številko naročniškega računa in davčno številko. Številko naročniškega računa najdete na mesečnem računu. V primeru izklopa več naročniških računov mora naročnik poklicati za vsak račun posebej. Po prejeti zahtevi za ponovni vklop bodo storitve samodejno vključene v najkrajšem možnem času. Plačajte račune prek Mojega Telekoma − brez provizijeNaročniki lahko v Mojem Telekomu svoje račune hitro in enostavno plačujete brez provizije – s karticami Maestro, Mastercard in Visa. Plačevanje računov je omogočeno naročnikom, ki so zasebni uporabniki in ki imajo v Mojem Telekomu urejen polni dostop. Poslovnim uporabnikom je na voljo le pregled računov, ne pa tudi plačevanje. Več informacij Če v treh dneh ne bomo prejeli vašega plačila, bomo storitve ponovno izključili. V tem primeru vklopa na zaupanje ne boste mogli uporabiti naslednje 3 mesece.