Hitri nasvet: interna inštalacija za uspešen priklop fiksnih storitev Vklop fiksnih storitev Telekoma Slovenije bo uspešen, če boste prej poskrbeli za ustrezno interno inštalacijo.
Kaj je interna inštalacija? Interna inštalacija pomeni po kanalčkih ali podometno napeljan UTP-kabel od mesta, kjer bo vključen modem, do naprav, kot so računalnik, TV-komunikator in telefon. Kaj potrebujete za uspešen priklop fiksnih storitev? Za uspešen priklop fiksnih storitev sta potrebna napeljan UTP-kabel in klasična vtičnica, ki morata biti v bližini mesta, kjer bo priklopljen modem. Kako izgledata UTP-kabel in UTP-vtičnica? Kako izgledata antenski kabel in kabelska vtičnica, ki nista primerna za priklop fiksnih storitev? Alternativna rešitev: brezžični sistem PLC Če interna inštalacija z UTP-povezavo ni mogoča ali je ne želite, je vklop fiksnih storitev mogoč z brezžičnim sistemom PLC. Začasna rešitev Če interne inštalacije ne morete urediti, niti ne uporabiti brezžičnega sistema PLC, vseeno pa želite naše storitve uporabljati čim prej, vam tehnik Telekoma Slovenije brezplačno zagotovi začasno rešitev s provizoričnim, do 15 metrov dolgim kablom. Za dodatno tehnično pomoč se obrnite na digitalnega svetovalca Maksa ali pokličite svetovalce na brezplačno številko 080 1000 ali jim pišite na tehnicna.pomoc@telekom.si.