Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Telekom Slovenije pomaga tudi podjetjem, ki so bila prizadeta v poplavah

17. 8. 2023

V Telekomu Slovenije so zasebnim uporabnikom, ki so jih prizadele poplave, in tistim, ki pomagajo na terenu, takoj omogočili 30-dnevni neomejen mobilni prenos podatkov, naročnikom fiksnih storitev na prizadetih območjih pa tudi 100-odstotni popust na mesečno naročnino za avgust.

Na prizadetih območjih so poplave omejile ali pa onemogočile poslovanje tudi številnim podjetjem. Tem v Telekomu Slovenije – ne glede na to ali so uporabniki njihovih storitev ali ne – pomagajo z brezplačnimi IKT-rešitvami.

​Telekom Slovenije podjetjem na prizadetih območjih za 3 mesece omogoča:

• brezplačno uporabo strežniške infrastrukture (virtualni strežniki, varnostno kopiranje podatkov) v oblaku,
• brezplačno povezljivost,
• brezplačno uporabo mrežne infrastrukture (usmerjevalnik, stikalo, dostopovna točka) in storitev upravljanja te opreme,
• brezplačno tehnično podporo in pomoč pri upravljanju oz. vzdrževanju IKT-infrastrukture na lokaciji podjetja (delovne postaje,
  strežniki in omrežje v vaši lasti).

Poleg tega pa tudi:
• brezplačno pomoč pri prenosu poslovanja v oblak Telekoma Slovenije,
• brezplačno uporabo orodij Microsoft 365 (Mail, Office, Teams …) za en mesec, če ste prvič uporabniki teh storitev v oblaku,
• skupaj s partnerjem Datalab omogoča brezplačen prehod poslovnega programa PANTHEON v način gostovanja za naslednjih 6
  mesecev.

Podjetja, ki ste bila v poplavah prizadeta in potrebujete tovrstno pomoč, nas kontaktirajte na poslovna.prodaja@telekom.si.

Strokovnjaki Telekoma Slovenije svojim poslovnim uporabnikom pomagajo tudi pri vseh ostalih vprašanjih, s katerimi se soočajo pri obnovi informacijsko komunikacijskega sistema, poskrbijo pa lahko tudi za vzpostavitev napredne kibernetske varnosti. S tem poskrbijo, da so podjetja dodatno varovana pred dodatno škodo, ki bi jo lahko povzročil uspešno izveden kibernetski napad.

V Telekomu Slovenije se zavedajo pomena medosebnih odnosov in družbeno odgovornega ravnanja, ki je izjemno pomemben del poslovanja. Kot vodilni slovenski operater skozi vse leto aktivno vrača družbi, v kateri deluje. Tako po svojih močeh aktivno pomaga številnim humanitarnim organizacijam, projektom in pomoči potrebnim posameznikom ter podpira izobraževalne, kulturne in športne organizacije in dogodke.