Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Brez vezave

Mobilna blagajna

Bolj kot kadarkoli je pomembno, da ste pri poslovanju odzivni, prilagodljivi in mobilni. Z Mobilno blagajno lahko izdajate račune prek mobitela, kjerkoli vas stranke potrebujejo.

že od
13,30 €
/
mesec
Oddaj povpraševanje
Mobilna Blagajna Header
Sunmi Mobilna Blagajna Julij23

Mobilna blagajna za odzivne, prilagodljive in mobilne podjetnike

Vse za vzpostavitev mobilne davčne blagajne na enem mestu:

  • aplikacija za mobilno davčno blagajno Pantheon RA/RC
    z enostavnim in preglednim uporabniškim vmesnikom
  • Sunmi V2 PRO
    tablica in tiskalnik v eni napravi z odpornim ohišjem in protizdrsnim pokrovom
  • internetna povezava
    s paketi mobilnega interneta Mobilni net ali v mobilnih paketih Naj

Mobilna blagajna-Pantheon RA

že od
13,30 €
/
mesec

Mobilna blagajna-Pantheon RC

že od
18,18 €
/
mesec
Analiza poslovanja in spremljanje prodaje
Davčno potrjevanje računov
Blagajniško poslovanje
Izdaja in prejem računov
Naročila kupcev in dobaviteljem
Zaloge in skladišča
Število blagajniških mest

1

več

Na voljo smo vam za dodatna vprašanja

Tehnična pomoč

Brezplačna pomoč na telefonski številki 080 8117 - 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

Informacije in naročila

Pišite nam na poslovni@telekom.si.

Informacije in naročila

Dosegljivi smo na telefonski številki 080 70 70 od ponedeljka do petka med 8. in 17. uro.

Opombe

Mobilna blagajna

Prodajna ponudba

Pogosta vprašanja

Kako namestite mobilno blagajno?

Kako nastavim tiskalnik?

Ali je rešitev na voljo samo za naprave Android?

Katero uporabniško ime naj vnesem?

Katero geslo naj vnesem?

Ali morata biti uporabniško ime in geslo napisana z velikimi ali malimi črkami?

Kako mora biti napisan naziv podjetja?

Kako se napiše lokacijo podjetja?

Kaj je serijska številka?

Ali bom aplikacijo lahko uporabljal tudi brez povezave z internetom?

Se licence lahko prenaša med napravami (z ene naprave na drugo)?

Kako pošljem račune na FURS?

Kako poteka fiskalizacija?

Kako naredim varnostno kopijo?

Kako obnovim varnostno kopijo?

Kako vnesem nov izdelek?

Kako vnesem novo kategorijo izdelkov?

Kako naredim račun na davčno številko oz. dodam poslovni subjekt na računu?

Kako storniram že zaključen račun?

Kako naredim zaključek blagajne?

V katerih primerih po predpisih o davku na dodano vrednost ni obveznosti izdaje računa, kar pomeni, da tudi ni zavezanosti davčnega potrjevanja računov?