Uporabnike opozarjamo, da so se ponovno pojavili klici (na mobilne in fiksne številke v Sloveniji), kjer se klicatelj v angleščini z naglasom predstavi kot Microsoftova tehnična pomoč. Klicatelj sogovorniku pojasni, da nujno kliče, ker njegov računalnik javlja napake oziroma alarme, kar naj bi bila posledica okužbe računalnika. Zato želi, da mu uporabnik omogoči oddaljen dostop do svojega računalnika, da bo lahko rešil težavo. Uporabnike opozarjamo, naj nikakor ne sledijo navodilom in naj klic nemudoma prekinejo. Tovrstni lažni klici so se v preteklosti že večkrat pojavili (več na: https://www.cert.si/lazni-klici-tehnicne-pomoci/).
Uporabnike opozarjamo na previdnost tako pri klicih s tujih številk kot številk iz slovenskih omrežnih skupin, saj storilci za izvajanje zgoraj opisane prevare telefonske številke tudi potvarjajo. Uporabniki naj bodo pozorni na vse klice tako imenovane tehnične podpore, torej tudi v primeru, če klic prejmejo iz lokalnih omrežnih skupin.
Uporabniki, ki prejmejo takšen klic, naj pogovor nemudoma prekinejo, predvsem pa naj klicatelju nikakor ne omogočijo dostopa do svojih računalnikov. Operaterju, pri katerem uporabljajo mobilne storitve, naj čim prej sporočijo natančen čas klica in številko, s katere so klic prejeli. V Telekomu Slovenije smo vam 24 ur na dan na voljo na brezplačni številki za tehnično pomoč 080 1000.