Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Ukinitev storitve Komunikator s 1. 9. 2019

31. 7. 2019

V Telekomu Slovenije svojim uporabnikom zagotavljamo najsodobnejše komunikacijske storitve. Skladno s tem ponudbo nenehno nadgrajujemo in jo razvijamo glede na trende in potrebe uporabnikov. Zaradi zastarelosti tehnološke rešitve tako s 1. 9. 2019 ukinjamo storitev Komunikator (z navedenim dnem bo naročnikom z aktivno storitvijo Komunikator ta ukinjena, uporaba pa onemogočena), hkrati pa vam omogočamo uporabo rešitve prek sodobnega mobilnega omrežja LTE/4G.

Priporočamo vam uporabo brezplačne storitve WiFi-klicanje (VoWiFi), ki nadomešča storitev Komunikator in je še enostavnejša za uporabo.

Storitev WiFi-klicanje omogoča uporabo govornih storitev prek brezžičnega omrežja WiFi. Prednosti storitve so:

  • klicanje in pošiljanje SMS-sporočil povsod, kjer je na voljo brezžično omrežje WiFi,
  • možnost klicanja tudi v primeru, ko signal mobilnega operaterja ni na voljo, je pa na voljo brezžično omrežje,
  • brez dodatnih stroškov doma in v tujini: klicanje in pošiljanje SMS-sporočil prek storitve WiFi-klicanje se obračuna po enaki ceni kot klasični klici ali SMS-sporočila v Sloveniji oz. se porabljajo vključene količine vašega paketa.

Storitev WiFi-klicanje vključite tako, da pošljete SMS s ključno besedo VOWIFI na številko 1918. Po prejetem povratnem SMS-sporočilu mobitel izklopite in ponovno vklopite ter vključite storitev. Storitev lahko vključite tudi prek Mojega Telekoma na moj.telekom.si ali v mobilni aplikaciji.

Za uporabo potrebujete ustrezen pametni mobitel. Več o storitvi na http://ts.si/volte-vowifi

Naročniki, na katere se navedene spremembe nanašajo in se z njimi ne strinjajo, imajo do uveljavitve spremembe pravico odstopiti od naročniške pogodbe brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni.

Hkrati imajo naročniki, ki so v okviru naročniškega razmerja prejeli terminalsko opremo po akcijski ceni, ob odstopu od naročniške pogodbe pred potekom obdobja vezave možnost izbire:

  • da prejeto terminalsko opremo obdržijo in Telekomu Slovenije povrnejo znesek, ki ustreza sorazmernemu delu celotne vrednosti prejete terminalske opreme, ali
  • da prejeto terminalsko opremo vrnejo Telekomu Slovenije v stanju, v kakršnem jim je bila izročena, in plačajo uporabnino za čas uporabe terminalske opreme, Telekom Slovenije pa jim vrne kupnino.

Pravica do odstopa od naročniške pogodbe ne vpliva in ne posega v zapadle in neplačane ter pogodbeno dogovorjene obveznosti naročnika. Na primer: naročniki so kljub odstopu od naročniške pogodbe dolžni plačati račune za opravljene storitve in poravnati obveznosti iz naslova nakupa terminalske opreme po akcijski ceni zaradi prekinitve naročniškega razmerja pred iztekom obdobja vezave naročniškega razmerja.

Dodatne informacije so na voljo na spletnem mestu Telekoma Slovenije, na prodajnih mestih Telekoma Slovenije in na brezplačnih številkah 080 8000 ter 041 700 700 (slednja je brezplačna za uporabnike mobilnih storitev Telekoma Slovenije).