Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Spremenjeni način pridobivanja in unovčevanja točk v Programu zvestobe

28. 2. 2020

S 1. 4. 2020 v program zvestobe uvajamo nekaj sprememb pri pridobivanju in unovčevanju točk. Po novem bodo člani npr. nagrajeni s 300 točkami, če se bodo registrirali v mobilno aplikacijo VALÚ in pridobili napredni profil, popust na računu bodo lahko koristili vsakih 180 dni (ne več samo enkrat letno)… Vse spremembe so natančno opredeljene v dokumentu Navodila za pridobivanje in unovčevanje točk Programa zvestobe Telekoma Slovenije (http://ts.si/PZ-navodila ).

Do 31. 3. 2020 lahko obstoječi člani Programa zvestobe Telekoma Slovenije točke, pridobljene v obdobju od 1. 1. do 31. 12. 2019, koristijo na enak način kot doslej, in sicer skladno z veljavnimi določili Obvestila o spremembi pridobivanja in koriščenja točk Programa zvestobe Telekoma Slovenije – prehodno obdobje (http://ts.si/PZ-obvestilo).

Vabimo vas, da spremljate program zvestobe na našem spletnem mestu www.telekom.si, saj bomo načine pridobivanja točk sproti še dopolnjevali.

Člani, ki se z napovedanimi spremembami v Programu zvestobe Telekoma Slovenije ne strinjajo, lahko članstvo v njem kadarkoli prekinejo s pisnim zahtevkom, ki ga pošljejo na naslov: Telekom Slovenije, d.d., Naročniška razmerja, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana, ali na e-naslov info@telekom.si. Ob izstopu iz Programa zvestobe se vse neporabljene točke izbrišejo.

Dodatne informacije so na voljo na prodajnih mestih Telekoma Slovenije in na brezplačni številki 080 8000.